No ei se lämpö pakosarjasta siirry kuin turbon pakopuolen turbiinin koteloon, johon sen pitääkin siirtyä. Enemmän lämpöä siellä, on periaatteessa myös enemmän tehoa. Pakoputkestakaan se ei siirry mihinkään muihin komponentteihin, vaan sieltä pakoputken päästä ulkoilmaan. Koko jutun idea on pitää se lämpö siellä putkiston sisällä, eikä päästää hohkaamaan koko moottoritilaan.Auttaa varmaa putkiston pintalämpöön mutta sitten se itse lämpö siirtyy muihin komponentteihin joka taas voi aiheuttaa lisäjäähdytyksen tarvetta muualla.
Eikös se lämpö kuitenkin siirry ihan joka paikkaan melko tehokkaasti missä metalli kohtaa metallin? Mm. Moottoriin takasin, kaikkiin kiinnikkeisiin jne. En tiedä formuloista enkä ole itse kokeillut mutta muistelen että katu-mp käytössä olen kuullut juttua kohonneista moottorin ja äänenvaimentimen lämmöistä.No ei se lämpö pakosarjasta siirry kuin turbon pakopuolen turbiinin koteloon, johon sen pitääkin siirtyä. Enemmän lämpöä siellä, on periaatteessa myös enemmän tehoa. Pakoputkestakaan se ei siirry mihinkään muihin komponentteihin, vaan sieltä pakoputken päästä ulkoilmaan. Koko jutun idea on pitää se lämpö siellä putkiston sisällä, eikä päästää hohkaamaan koko moottoritilaan.
Meinaatko siis että kun asia ei korjaannu, niin se tarkoittaa sitä, että sitä ei ole huomattu?Kukaan mtv:n äänitarkkailijoista ei huomaa että ossin ääni pätkii todella pahasti?
Normaalisti tuollaisessa tilanteessa esim pahoitellaan katsojille tilannetta.Meinaatko siis että kun asia ei korjaannu, niin se tarkoittaa sitä, että sitä ei ole huomattu?