Kysykää vaikka Sutililta.Aika moni muukin on joutunut pettymään kun diilit on purettu kysymättä mitään. Yhtälailla näin voi käydä Lotuksen kuskeille myös.
Kysykää vaikka Sutililta.Aika moni muukin on joutunut pettymään kun diilit on purettu kysymättä mitään. Yhtälailla näin voi käydä Lotuksen kuskeille myös.
Grosjeanin paikka ei ole vielä satavarma, koska hänen tukijansa jättää Lotuksen ja Lotus tarvitsee kuljettajia jotka tuovat rahaa, joten Gutierrez voi hyvinkin viedä Grosjeanin paikan Telmexin rahojen avulla.Maldolla ja Grossulla on jo diilit, nin aika turhaa.
Mitäs se estää? Onhan Sauberillakin sopimus Sutilin, Ericssonin ja Nasrin kanssa.Maldolla ja Grossulla on jo diilit, nin aika turhaa.
Älä unohda Van der Gardea.Mitäs se estää? Onhan Sauberillakin sopimus Sutilin, Ericssonin ja Nasrin kanssa.
Siinä ei ole kyllä järjen häivää eikä oikein mitään logiikkaakaan, jos vain ja juuri noilla kahdella ja olisi kolmannet autot.Jos Ferrari ja Red Bull ajattavat ensi vuonna kolmea autoa kuka niitä ajaa? Pitää olla täysin kokematon kolmoskuski joka ei kerää tallipisteitä
Niinpä. Siinähän voi ikään kuin ajaa testiä koko ajan kisojen yhteydessä sillä kolmannella autolla.Ei Mersu ja Mclaren tuohon suostu. Aikamoinen etu kerätä dataa kolmella autolla verrattuna kahteen.
Käsittääkseni ainoastaan Ferrari ja Red Bull ovat ilmoittaneet olevansa valmiita ajattamaan kolmea autoa ja siksi juuri ainoastaan he saavat kolmannet autot jos sellaisia tarvitaan eli sen kummemmasta logiikasta tässä ei ole kyse.Siinä ei ole kyllä järjen häivää eikä oikein mitään logiikkaakaan, jos vain ja juuri noilla kahdella ja olisi kolmannet autot.
Jos osalla on ja osalla ei ole kolmannet autot, niin epäilemättä kolmannet eivät kerää tallipisteitä.
Höps. Grosjeanin jatko Lotuksella ei ole varma, koska hän kyttää McLarenin päätöksiä ja Lotus on listalla vasta kakkosena. Mitään muuta epäselvää siinä ei ole. Total ei minnekään lähtenyt omasta tahdostaan vaan Lotuksen vaihto Mersun moottoreille saneli sen. Total tekee yhteistyötä yksinomaan Renault'n kanssa samoin kuin Petronas on de facto yhteistyökumppani Mersun leirissä. (McLaren on käyttänyt kuitenkin Mobilin tuotteita.)Grosjeanin paikka ei ole vielä satavarma, koska hänen tukijansa jättää Lotuksen ja Lotus tarvitsee kuljettajia jotka tuovat rahaa, joten Gutierrez voi hyvinkin viedä Grosjeanin paikan Telmexin rahojen avulla.
McLarenin listalla Grosjean tuskin on edes kolmantena. Eiköhän larenilla aja Lonso ja Button tai Lonso ja Magnussen.Höps. Grosjeanin jatko Lotuksella ei ole varma, koska hän kyttää McLarenin päätöksiä ja Lotus on listalla vasta kakkosena.
Jaa että tulijoita on? Enpähän itse keksi ketään. Kaikki maailmanmestarit ovat Alonsoa (ja ehkä Hamiltonia) lukuun ottamatta sidottuina muihin talleihin. Seuraavaksi kovimmat nimet kuten Hülkenberg, Rosberg ja Ricciardo ovat niinikään McLarenin ulottumattomissa. Grosjean lienee Alonson jälkeen paras vaihtoehto nykyisen kuskikaksikon ohessa. Hamiltonin tilanteessa ainoa epävarmuus lienee se, mitä tapahtuu siinä melko epätodennäköisessä tilanteessa, että hän menettää mestaruuden Rosbergille.Ei kai Grosjeania Mclarenille missään tapauksessa oteta, vaikka siellä Boullier johtoryhmässä keikkuukin. Mahdolliseen kolmanteen autoon kaiketi istutettaisiin joku uusi, kokematon sälli, ja kahteen autoon on tunkijoita jo nytkin ihan liiaksi.
Tottakai, varsinkin kun Grosjeanilla tuo jonkinmoinen linkki Mclarenille on Boullierin muodossa jo olemassa. Veikkaan lähes kaikkien kuskien managereineen seurailevan Mclarenin tilannetta, hölmöjähän he olisivat jos eivät seurailisi.Ei olekaan, mutta Grosjean on listan kärkipäässä ja hänen tilanteessaan olisi hölmöä olla seuraamatta tilannetta loppuun asti.
Tais olla se, että sai lapsen.Mikä se Grosjeanin twiittaama suuri uutinen oli, joka piti olla tuloillaan jo viikkoja sitte? Eikös se jotain sen tyylistä twiittaillu ennen Austinia?