Hieno juttu, tietavathan tehda ensi vuodeksi auton jossa renkaat kestavat paremmin.Kimi kyseli pysähdystä ja vastattiin että neljä kierrosta pitäisi vielä jatkaa nykyisillä. Tämän jälkeen Kimi otti uudestaan yhteyttä ja lähes huusi "We have to stop, we have to stop", jonka talli sitten hyväksyi.
Ihan sama, jos häviää 3 sekuntia kierroksella tehdään vaikka useampia pysähdyksiä mutta autoa ei pidetä ulkona. Ferrarin taktiikot ovat niin pihalla hommistaan kuin voivat.
Ei helvetti, siellä seisoo Ferrarin tallissa ukkoa toisen perään kädet munissa eivätkä tajua ees sitä minkä näkee jo telkusta..Kimi kyseli pysähdystä ja vastattiin että neljä kierrosta pitäisi vielä jatkaa nykyisillä. Tämän jälkeen Kimi otti uudestaan yhteyttä ja lähes huusi "We have to stop, we have to stop", jonka talli sitten hyväksyi.
Ei se ole muita vastaan vaan itseään, eli jos häviää kolme sekuntia kierroksella nopeampi vaihtoehto on pysähtyä useammin.Ei tuo kyyti niin hyvää ole tuoreilla kumeillakaan, että olisi varaa pysähtyä kerran muita enemmän. Saa kuitenkin loppupeleissä suht monta hidasta kierrosta ajaa, että häviäisi yhtä paljon kuin ylimääräisellä stopilla.
Kuulostat ihan joltain uutistenlukijalta. Ei siinä kyllä mitään väärää ole. Jokainen tyylillään.Kvyatin auto syttyi palamaan näyttävästi, mutta kuljettaja selvisi säikähdyksellä tilanteesta.