Joo, niin näkyy olevan. Yleensä siipeä ei vaihdeta, jos vain päätylevy hajoaa, vika pääelementissä pakottaa siiven vaihtoon. Aika herkästi hajosi siipi, kun ei varsinaista osumaa tullut mihinkään. Oiskohan valmistusvika kysessä kun 'pikku' tärähdyksestä hajosi?Kuvassa oikealla oleva valkoinen pääelementti on vääntynyt aika pahasti, että pakkohan se oli vaihtaa.
Ei sitä lähetyksen aikana huomannut, arveli kuskin itsetunto-ongelmaksi tai epilepsiaksi, kun ei meinaa radallakaan pysyä. Kuva selittääkin kaiken.En mä usko että Vettel huvikseen tulee vaihtamaan siipeä.
Entä jos otti renkaat paskaa itteensä niin paljon, että ohjaus tuntui oudolta?:doubtful: Sen takia nokka luisti...
No niinpäs näkyykin olevan aika vakatasossa verrattuna vasemmanpuoleiseen.Kuvassa oikealla oleva valkoinen pääelementti on vääntynyt aika pahasti, että pakkohan se oli vaihtaa.
Oliko 7? Ferrarilla 10, Rellulla 12 ja Hondalla 9."Kimi Räikkösen ja Sebastian Vettelin edustama Ferrari tulee saamaan voimanlähteeseensä merkittävän päivityksen kesäkuun alussa ajettavaan Kanadan GP:hen."
Lähde: SuomiF1
http://www.suomif1.com/2015/04/kimi-raikkoselle-huippuhyvia-uutisia/
Jospa viimeistään tuolloin Kimillekin maistuisi voittoshampanjat? Hyvää kannattaa odottaa. Onko tässä Mercedeksen kaataja loppukauden ajaksi?
Paljonko Mersulla on vielä pelimerkkejä varastossa moottorin kehittämiseen?
Monacosta se voitto tulee viimeistään. Känädä ei vissiin kuulu Kimin lemppareihin, mut jos Vetteli voittaisi taas siellä."Kimi Räikkösen ja Sebastian Vettelin edustama Ferrari tulee saamaan voimanlähteeseensä merkittävän päivityksen kesäkuun alussa ajettavaan Kanadan GP:hen."
Lähde: SuomiF1
http://www.suomif1.com/2015/04/kimi-raikkoselle-huippuhyvia-uutisia/
Jospa viimeistään tuolloin Kimillekin maistuisi voittoshampanjat? Hyvää kannattaa odottaa. Onko tässä Mercedeksen kaataja loppukauden ajaksi?
Paljonko Mersulla on vielä pelimerkkejä varastossa moottorin kehittämiseen?
Nyrre 2005.Milloin kuskien tekemät virheet ovat muuttuneet epäonneksi?
Vahvasti F1-kauden aloittanut Ferrari on saamassa merkittävän moottoripäivityksen jo huomattavasti luultua aiemmin. Saksalainen sanomalehti Bild kertoo, että aiemmin kesäkuun Kanadan GP:hen suunniteltu uudistus, olisikin käytettävissä jo kolmen viikon kuluttua Barcelonassa ajettavassa kisassa.
Käytännössä päivitys tarkoittaisi sitä, että Ferrarin SF-15T-auton moottorista saataisiin jatkossa lisää irti 20-30 hevosvoiman verran enemmän. Samalla se nostaisi Ferrarin moottorin tehon lähes Mercedeksen tasolle.
Ferrarin tallipäällikkö Maurizio Arrivabene on merkittävästä uudistuksesta haltioissaan.
- Haluan kiittää kaikkia Maranellossa, jotka ovat työskennelleet tämän projektin kanssa, Arrivabene hehkuttaa La Gazzetta dello Sportille.
Kimi Räikkösen ja Sebastian Vettelin kannalta uudistusta voidaankin pitää merkittävänä.
- Olemme tehneet kolmessa kuukaudessa puolen vuoden työn, Arrivabene taustoittaa tuloksen ainutlaatuisuutta.
YLE
Tämähän tarkoittaisi että muutokset tulevat muihin moottorin komponentteihin kuin ICE:n kun ottivat ICE:n nro. 2 käyttöön jo Bahrainissa. En nyt oikein Bildiin luota ja uskonkin että Barcelonaan tulee aeropaketti ja moottorin päivitys tulee kun on aika ottaa ICE nro. 3 käyttöön eli juurikin Kanadassa.Saksan Seiskan mukaan lisähevoset hyppää kyytiin jo Barcelonassa:
Taidat kyllä nyt olla ymmärtänyt aivan väärin. Tuossahan muutokset autoon tehtiin joulu- ja maaliskuun välillä eli juuri silloin, kun Kimi oli kotonaan lomailemassa eikä radalla kehittämässä autoa.http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/artikkeli/ferrari-pomolta-mahtikasky-tehkaa-autosta-kimille-sopiva/5019470
Niin, mitenkäs se nyt meni kun täällä aikaisemmin oli kovasti keskustelua eräiden nimimerkkejen kanssa siitä kuljettajan merkityksestä auton kehityssuuntaan?
Jotkut "asiantuntijat" olivat sitä mieltä, että ei kuljettajalla ole merkitystä, tai vain minimaalinen merkitys...
Ferrarilla tiedettiin mitä Kimi autolta haluaisi mutta kuitenkin tarvittiin Arrivabenen nootti että asia saatiin toteutettua. Ferrarilla taitaa todellakin olla asiansa osaava johtaja tälläkertaa, tai toistepäin, mitä helvettiä Ferrarilla aikaisemmin oikein tehtiin?Taidat kyllä nyt olla ymmärtänyt aivan väärin. Tuossahan muutokset autoon tehtiin joulu- ja maaliskuun välillä eli juuri silloin, kun Kimi oli kotonaan lomailemassa eikä radalla kehittämässä autoa.
Tupakkamies on aina tupakkamies.Ferrarilla tiedettiin mitä Kimi autolta haluaisi mutta kuitenkin tarvittiin Arrivabenen nootti että asia saatiin toteutettua. Ferrarilla taitaa todellakin olla asiansa osaava johtaja tälläkertaa, tai toistepäin, mitä helvettiä Ferrarilla aikaisemmin oikein tehtiin?