En ole ihan vakuuttunut tuosta Ferrarin auton keula-ratkaisusta. Mielestäni Williamsin nokka ja keula näyttää paremmalta ratkaisulta, ne vain näyttävät aerodynaamisimmilta, kun sitä vertaa Ferrarin vastaavaan poikkirakenteeseen. Ja edellinen kommentti oli minun mielipide, saa olla eri mieltä, en ole mikään aerodynaamisen puolen johtaja tai muu vastaava.
Ferrarin kehitystyö on jäänyt vähän vajaaksi, Williams on kehittynyt melkoisesti. Bottaksen puheet siitä, että autoon on saatu lisää downforcea, ovat selkeästi pitäneet paikkaansa. Käsittääkseni ilman kierron merkitys formula-auton koneistossa ja sisuksessa on se A ja O, jolla autosta saadaan dynaaminen. Dynaamisen auton haluaa varmaan jokainen. Pitää olla viimeisen päälle. Se on sitä ilman ja kiinteiden kappaleiden vaikutusta toisiinsa, epäilen. Tässä tekstissä ei ole mitään varmaa.
Sori off-topic, mutta Mersun nokan ratkaisu on puolueettomasti aivan ylivoimainen ja eipä ihme, että haastajia ei löydy heille.
Tällä hetkellä vaikuttaa sille siis, että Williams on jopa Ferrarin edellä. Unkarin kisa näyttää suuntaa. Viime vuonna kisa taisi olla vaikea Williamsille. Onhan sillä radalla aika hitaita mutkia. Mutta jos Williamsit päihittää taas Ferrarit aika-ajossa, niin sitten tämä on ihan yksinkertaista.