Kas minä kun en nimenomaan muista yhtään "ihan huikeaa suoritusta" Hülkenbergiltä. Mies ei ole koskaan ollut podiumilla, joka nyt jo kertoo jostain koska on se nyt kuitenkin sen tason autoilla ajanut, että sellaisen olisi joskus pitänyt napsahtaa kohdille.Hulkenberg hiukan ihmetyttää, koska on väläytellyt ihan huikeita suorituksia välillä (ainakin semmoinen muistikuva on jäänyt).
Samaan aikaan tallikaverinsa ovat noilla autoilla ajaneet tasan yhden kerran podiumille. Osoittaa toki sen, että se olisi ollut Hulkillekin mahdollista, mutta en lähtisi tuosta vielä isompia johtopäätöksiä tekemään.Kas minä kun en nimenomaan muista yhtään "ihan huikeaa suoritusta" Hülkenbergiltä. Mies ei ole koskaan ollut podiumilla, joka nyt jo kertoo jostain koska on se nyt kuitenkin sen tason autoilla ajanut, että sellaisen olisi joskus pitänyt napsahtaa kohdille.
En minäkään kuin debyyttikautensa toiseksi viimeisen kisan paalupaikan. Mutta on kyllä ajanut koko uransa tasaisesti pisteitä keräten kalustosta riippumatta. Ja voittanut aina tallikaverinsa pisteissä eka kausi poislukien.Kas minä kun en nimenomaan muista yhtään "ihan huikeaa suoritusta" Hülkenbergiltä. Mies ei ole koskaan ollut podiumilla, joka nyt jo kertoo jostain koska on se nyt kuitenkin sen tason autoilla ajanut, että sellaisen olisi joskus pitänyt napsahtaa kohdille.
Tai Salon "olisi päässyt Ferrarille mutta ei kelvannut" jutulla on sittenkin perää.Hulkenberg hiukan ihmetyttää, koska on väläytellyt ihan huikeita suorituksia välillä (ainakin semmoinen muistikuva on jäänyt). Tasaisesti noita ei toki ole tullut, mutta onko noilla hänen kalustoillaan ollut edes realistista moista pyytää? Ferrarin kohdalla veikkaan suurimmaksi esteeksi nousseen kansalaisuuden; ei ole kuitenkaan NIIN hyvä, että kahta saksalaista kannattaisi ottaa samaan talliin. Tarpeeksi hyvistä kuskeista puhuttaessa kansalaisuudella ei ole paskan vertaa väliä, mutta jos ollaan hiukankin epävarmoja tai muuten siinä rajamailla, niin markkinoinnillisista syistä koitetaan löytää muu ratkaisu. Nyt tuo oli toki helppo löytää, kun tallissa oli valmiiksi hyvä kuljettaja, joka on vieläpä laajan kyselytutkimuksen mukaan kaikkein suosituin fanien keskuudessa ja erittäin hyvää pataa tallin toisen kuljettajan kanssa.
Kai 2 saksalaista markkinoinnillisista syistä kuitenkin lähtökohtaisesti päihittää saksalaisen ja suomalaisen? Suomi ei kuitenkaan maailman mittakaavassa ole kovin valtava talousalue. Eli miksi tämä olisi syynä jättää HULK valitsematta.Hulkenberg hiukan ihmetyttää, koska on väläytellyt ihan huikeita suorituksia välillä (ainakin semmoinen muistikuva on jäänyt). Tasaisesti noita ei toki ole tullut, mutta onko noilla hänen kalustoillaan ollut edes realistista moista pyytää? Ferrarin kohdalla veikkaan suurimmaksi esteeksi nousseen kansalaisuuden; ei ole kuitenkaan NIIN hyvä, että kahta saksalaista kannattaisi ottaa samaan talliin. Tarpeeksi hyvistä kuskeista puhuttaessa kansalaisuudella ei ole paskan vertaa väliä, mutta jos ollaan hiukankin epävarmoja tai muuten siinä rajamailla, niin markkinoinnillisista syistä koitetaan löytää muu ratkaisu. Nyt tuo oli toki helppo löytää, kun tallissa oli valmiiksi hyvä kuljettaja, joka on vieläpä laajan kyselytutkimuksen mukaan kaikkein suosituin fanien keskuudessa ja erittäin hyvää pataa tallin toisen kuljettajan kanssa.
Kai 2 saksalaista markkinoinnillisista syistä kuitenkin lähtökohtaisesti päihittää saksalaisen ja suomalaisen? Suomi ei kuitenkaan maailman mittakaavassa ole kovin valtava talousalue. Eli miksi tämä olisi syynä jättää HULK valitsematta.
Viimeinen boldaus on vastaus ekaan kysymykseesi; eli ei välttämättä.ei ole kuitenkaan NIIN hyvä, että kahta saksalaista kannattaisi ottaa samaan talliin. Tarpeeksi hyvistä kuskeista puhuttaessa kansalaisuudella ei ole paskan vertaa väliä, mutta jos ollaan hiukankin epävarmoja tai muuten siinä rajamailla, niin markkinoinnillisista syistä koitetaan löytää muu ratkaisu. Nyt tuo oli toki helppo löytää, kun tallissa oli valmiiksi hyvä kuljettaja, joka on vieläpä laajan kyselytutkimuksen mukaan kaikkein suosituin fanien keskuudessa ja erittäin hyvää pataa tallin toisen kuljettajan kanssa.
Otsapeukutettiin sulle vippikatsomosta JayR:n kanssa.Vip-henkilöt oli sitten erikseen, vain vipit saivat mennä katsomoon, jossa stalkkasi se eräs järjestysmies.
Kimble jäätyili kaksi kertaa kriittisillä hetkillä. Ensin startissa ja sitten aiheuttamalla vaaratilanteen varikolle tulon yhteydessä. Icemanilla on tunteet pinnassa ja iso halu näyttää. Hyvä niin, mutta valitettavasti tämä on tuloksista pois.Turha pistää kokonaan Kimin piikkiin paskaa lähtöä.
Katsokaapa startin uusinta onboardista, Kimillä kabiinissa käsi käy kuin Salmisen Jonella imurihyllyllä. :dunno:
Mutta mikä ihme oli Kimin varikolle tulo?
Tässäpä tuo Kimin tilanne ja fanitus. Loistonestori ja ihan ok silloin kun osuu. Vaan eipä ole osunut kisassa kiusallisen pitkään aikaan. Sellainen turhauttaa.Eilen tuuletin, tänään säälin. Tai no tietenkään mitään oikeaa säälin aihetta ole, koska Kimi saa vielä vuoden kurvailla Ferrarilla uskollisten fanien tuella.. Väitän kuitenkin, että esim. Barrichello oli Kimin ikäisenä nopeampi ja varmemmassa tikissä. Fanitus jatkuu, mutta ei tässä satunnaisia onnistumisia kolmen parhaan joukkoon enempää uskalla odottaa. Valmis syömään sanani heti, jos tilanne muuttuu.
Eiköhän tuolla ollut vain renkaat niin riekaleina että piti varmistella. Oliko se kierros 28 kun tuli sisään? Vai oliko se vettel joka tuli silloin, ei voi muistaa.Mutta mikä ihme oli Kimin varikolle tulo?