- Liittynyt
- 22.4.1999
- Viestit
- 8809
Niinpä onkin. :wink:Kyllä siellä lukee hard, kun liikuttaa hiiren pallukan kohdalle.
Niinpä onkin. :wink:Kyllä siellä lukee hard, kun liikuttaa hiiren pallukan kohdalle.
Aiemmin saamani tieto renkaiden laadusta olikin virheellinen.Musta pehmeä rengas, valkoinen medium ja oranssi kova. Valelta kova veto siihen nähden.
Aiemmin saamani tieto renkaiden laadusta olikin virheellinen.
Onkohan Mersu keksinyt jotain tästä testaamisesta mitä muut eivät. Taitaa tulla jo toinen vuosi kun Mercedes ajaa kahdet testit siinä missä muut yhdet. Ainakin kierrosmäärissä mitattuna.Rosberg paukuttanut jo päälle 100 kierrosta.
1 Nico Rosberg Mercedes 1m22.810s
2 Felipe Nasr Sauber 1m23.754s +0.944
3 Kimi Raikkonen Ferrari 1m24.074s +1.264
4 Felipe Massa Williams 1m24.896s +2.086
5 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1m25.101s +2.291
6 Pastor Maldonado Lotus 1m25.561s +2.751
7 Daniel Ricciardo Red Bull 1m34.776s +11.966
8 Fernando Alonso McLaren 1m35.553s +12.743
Hyvä huomio. Todennäköisesti noista löytyy molemmat ominaisuudet.Omaan korvaan manitsemasi pörinä ei liity mitenkään "luistonestämiseen". Ääni kuuluu selkeästi kaasun noston/keventämisen yhteydessä (anti-lagi systeemi tms?.) Aina kun kuljettaja painaa lämän pohjaan, kone kuulostaa soivan varsin puhtaasti.
Viimeisessä mutkassa havaitsee helpoiten. Honda tosin ei tunnu käyvän puhtaasti yhdessäkään radan kohdassa.
Edit: kolmen minuutin jälkeen enemmän materiaalia viimeisestä mutkasta.
Juu, ei. Ei siirrä. Jalat pysyy paikallaan koko ajan. Sekä jarruksien että kaasun jalka.Pörinän ääni tulee kun moottori ei käy kaikilla sylintereillä, äänen kuuluminen jarrutuksen aikana liittynee bensan säästöön. Heti jarruksien jälkeen kuljettaja siirtää taas jalkaa kaasulle, hieman ennen mutkan apeksia jolloin ääni kuuluu edelleen.
Tällä videoalla sylintereiden lepuuttaminen korostuu, kun ajetaan kostealla radalla.
http://www.katsomo.fi/?progId=438876
En tarkoittanutkaan pedaalia vaan kaasua. Jalka siirtyy kaasulle silloin kun kaasupedaalia ruvetaan painamaan. Ei pedaalit jalkaa siirtämättä liikuJuu, ei. Ei siirrä. Jalat pysyy paikallaan koko ajan. Sekä jarruksien että kaasun jalka.
Juu, ei. Ei siirrä. Jalat pysyy paikallaan koko ajan. Sekä jarruksien että kaasun jalka.
Pörinän ääni tulee kun moottori ei käy kaikilla sylintereillä, äänen kuuluminen jarrutuksen aikana liittynee bensan säästöön. Heti jarruksien jälkeen kuljettaja siirtää taas jalkaa kaasulle, hieman ennen mutkan apeksia jolloin ääni kuuluu edelleen.
Tällä videoalla sylintereiden lepuuttaminen korostuu, kun ajetaan kostealla radalla.
http://www.katsomo.fi/?progId=438876
Ehkä pienellä vedolla halutaan tasapainottaa autoa jarrutuksen aikana?Jos jarrutuksessa pitäisi säästää maksimaalisesti polttoainetta, niin varmaan laittaisivat kaikki pytyt pimeiksi?
Juu, tietysti sekinTai sitten halutaan pitää ahtoja yllä? Muuten pitäisi pyörittää turboa sähkömoottorilla, sekin lienee mahdollista?
Käsittääkseni myös jäähdytyksen takia.Jos jarrutuksessa pitäisi säästää maksimaalisesti polttoainetta, niin varmaan laittaisivat kaikki pytyt pimeiksi?
Taitaa olla märkä rata, kun ajavat märänkelinrenkailla? Ilman lämpötila 8 ja radan 7 astetta.Päivä 4. Aurinkoista.
Hanaa!!