Tuskin mitään, mutta viime vuonna niitä mahdollisuuksia oli ja tulos oli mikä oli. Ihan turhaa olisivat Hännistä vaivanneet yhden kisan takia.Alkaa taas jyvät erottumaan akanoista. Tulee mieleen -70 luvun RAC-rallit "Escort, Escort and Escort..." Tosin nyt se on Polo, Polo ja Polo. Östber vielä roikkuu kannassa ja ajaa kohtuu hyvin verraten viimevuoden Ruotsin ralliin.
Olisko Hyundai menettänyt mitään, jos Hänniselle olisi annettu mahdollisuus?
Jos nyt oikeaan kohtaan kelailin sitä videota, niin eihän toi "katu katiska" olis pärjännyt edes neljännesmailin matkalla kiihdytyskisassa sille ralliautolle. Että jos nykyisten ralliautojen näyttävyys on kiinni kahden- tai kolmenkymmenen ensimmäisen metrin kiihtyvyydestä, niin ralli lienee ylipäätään hiukan väärä moottoriurheilulaji seurattavaksi moisen mielipiteen omaavalle henkilölle :doubtful:.WRC häviää katu katiskalle (youtube.com) Ihan oikeesti. Ketkä täällä on sitä mieltä että nykyiset autot ovat tarpeeksi näyttäviä?
Jep. Oodtin kyllä Tänakin pistävän ainakin molempia brittejä selvästi päihin.Tänakin vauhti on tasaisen huonoa.
Ei kun se on Pendestockin jälkeläinen suoraan alenevassa polvessa... Mutta jos tuo linja jatkuu niin kohta se on banaanisaarilla lautturina ja tällä kertaa lopullisesti...Trolli on trolli vaikka voissa paistais...
Ei siinä muuten mitään, mutta vuonna 2001 kahdeksan eri kuskia ylsi voittoon. Silloin saattoi kakkossijoja keräilemällä vielä pärjätäkin.LATVALA LOOKS TO BURNS FOR TITLE STRATEGY (wrc.com)
..
“.. becoming world champion is not only about winning the most rallies. If you play it clever, stay consistent, and remain near the top in the standings, I believe you will still have a chance to take the title by winning less rallies. It’s a bit like when Richard Burns won the title back in 2001. He only won one rally but was very, very consistent. For me, this years new rules are supporting this tactic.”