Ja ButtonVettel antoi taas isän kädestä
Eipä ne Kimin yhden kierroksen maximum attackit ole viime vuosina oikein toimineet. Nykyään melkein pakko vetää kaksi kovaa peräkkäin, jotta edes toinen osuisi jollain tavalla.Miksi kimi ei vetänyt sellaista 90% kierrosta ja sitten täysillä, toisen kontissa tärkeimmässä vedossa:nope:
6-0 on vallan ikävät lukematJa Button
Ainoa ero vain se, että Buttonin tallikaverilla hajosi auto kesken aika-ajon, joten vertailu turhaa.Ja Button
Kannattaa pitää auto kunnossaAinoa ero vain se, että Buttonin tallikaverilla hajosi auto kesken aika-ajon, joten vertailu turhaa.
Jaa-a, ensin näytti että kaikki vetää pari kierrosta täysillä, mutta sitten Mersuilla meni eka yritykset pieleen ja alkoivat hidastelemaan käressä, tämä vaikutti siihen että haitarimaisesti muut autotkin joutuivat sitten alkaa löysäilemään Mersujen takana kun saivat jonon kiinni. Kimin väli näytti ensin ihan hyvältä, mutta oli varmaan ainoita jotka veti ihan täysillä sen ekan yrityksen, ja tämä johti siihen että muiden hidastelun vuoksi oli toisella yrityksellä sitten edellä olevan kontissa kiinni.Miksi kimi ei vetänyt sellaista 90% kierrosta ja sitten täysillä, toisen kontissa tärkeimmässä vedossa:nope:
Niin kannattaa. T. Kimi 2005Kannattaa pitää auto kunnossa
Kiminkin kannattaisi pitää renkaista paremmin huolta, niin ei palaisi lämmittimissä tällä logiikalla.Kannattaa pitää auto kunnossa
Haha piti sitten mennä vaatimattomat 10v ajassa takaisin Täällä on tarkoitus keskustella 2015 Monacon aika-ajostaNiin kannattaa. T. Kimi 2005
Eikös se hajottanut renkaanlämmittimen viime kisassa?Haha piti sitten mennä vaatimattomat 10v ajassa takaisin
Kuten tuossa edellä sanoin, niin Kimi ei kauheana sille mitään voi että Mersut edellä lyö jarrut pohjaan ja muutkin joutuu sitten hidastelemaan. Yksi kysymys toki on että miksi Ferrari laittaa tommoseen väliin että ollaan muiden armoilla siinä onko lopussa hyvä vai huono rako edellä olevaan.Oli kyllä nerokas valinta Räikköseltä aloittaa tärkein kierros Q3:ssa aivan toisen auton peesissä. Mitähän siellä on päässä liikkunut, kun edellisellä sekä varsinaisella lämmittelykierroksella olisi voinut väliä jättää. Kellossakin 20 sekuntia suunnilleen aikaa viimeiselle kierrokselle lähtiessä.
Eipä siinä, ainakaan ei vuollut neliskanttisia pirellejä kuin Rosberg..
Voisi siis sanoa ettei mitään uutta auringon alla.
Höpöhöpö, koko aika-ajon ajan oli vedetty pääasiassa ensimmäinen kierros hitaana lämmittelynä. Q3:ssa ainoa ero oli, että kuskeja kehotettiin lämmittämään renkaitaan vemputtelemalla (tekninen termi) autoaan edestakaisin sivusuunnassa. Ei voi olettaa, että tuolla tyylillä kukaan vetäisi talla pohjassa.Jaa-a, ensin näytti että kaikki vetää pari kierrosta täysillä, mutta sitten Mersuilla meni eka yritykset pieleen ja alkoivat hidastelemaan käressä, tämä vaikutti siihen että haitarimaisesti muut autotkin joutuivat sitten alkaa löysäilemään Mersujen takana kun saivat jonon kiinni. Kimin väli näytti ensin ihan hyvältä, mutta oli varmaan ainoita jotka veti ihan täysillä sen ekan yrityksen, ja tämä johti siihen että muiden hidastelun vuoksi oli toisella yrityksellä sitten edellä olevan kontissa kiinni.
Niin. Kaikki muut hidastaa paitsi Kimi, joka vetää edellä ajavan konttiin kiinni. Tuntuu vähän, ettei ole kaverilla minkäänlaista pelisilmää noissa tilanteissa.Kuten tuossa edellä sanoin, niin Kimi ei kauheana sille mitään voi että Mersut edellä lyö jarrut pohjaan ja muutkin joutuu sitten hidastelemaan.
Jos Williamsilla ei ole rengasetua, tuskin Bottaksen vauhti riittää pisteille vaikka neljä autoa poistuisi edestä.Surkeaahan tuo Kimin aika-ajaminen on, eikä siihen liene näillä renkailla parannusta luvassa. Saa nähdä jatkaako mies edes niin kauan, että renkaisiin isompia muutoksia tulisi.
Williamseilla ei taideta ajamalla pisteille keritä vaikka lähtöruudut olisi paremmat olleetkin, joten ihan jännä nähdä Bottas raivoamassa häntäpäässä. Mitään hävittävää ei ainakaan ole.