Antsa Rieppo
Well-known member
Kahvia. Kuopijon Rengaskuluman aatomaatista.
Nyt sitten saman puljun "Magnifika". Ajattelin, että jos kävisi noi kaikki Löfbergsin maut läpi.Ostin tänään kahvia. "Löfbergs Savannah". Oli aika halpaa esim. presidenttiin ja noihin pariin edelliseen kahviini verrattuna.
Tuon näköinen paketti:
http://www.lofbergs.se/wp-content/uploads/2015/06/10180_savannah_organic_450g_trim.png
Noissa on jännästi tippuneet hinna yli kahdella eurolla parin vuoden sisään. Aikaisemmin sai maksaa kuutta euroa ja nyt noin 2,99.Nyt sitten saman puljun "Magnifika". Ajattelin, että jos kävisi noi kaikki Löfbergsin maut läpi.
http://www.lofbergs.se/wp-content/uploads/2015/06/10175_internationell_magnifika_trim-550x870.png
Ei mee kurkusta alas Löfsbergit. Eikä muutkaan hurrisumpit.Noissa on jännästi tippuneet hinna yli kahdella eurolla parin vuoden sisään. Aikaisemmin sai maksaa kuutta euroa ja nyt noin 2,99.
Löfbergsit on mielestäni parhaita. Suosin Kharismaa.
Melkein ostin tänään, mutta jätin kuitennii ostamisen huomiseen, koska aamulla on työtä työpaikalla.Beaujolais Nouveauta.
Eipä ole muuten juotua jonne-juomaa kuin kossun kaverina.Tutkimus: Energiajuomia lipittävät miehet ovat karseita tyyppejä
Ohiolainen Akronin yliopisto selvitti energiajuomia kiskovien äijien luonnetta sekä maailmankatsomusta.
Tutkimuksen mukaan ahdasmielisillä äijillä pärisee.
Tutkimukseen osallistui 467 18-62 -vuotiasta miestä, joista suurin osa oli collegessa opiskelevia valkoisia heteromiehiä.
Tutkimuksessa selvisi, että energiajuomia ryystävien miesten arvomaailma paljastui varsin karuksi, naisvastaiseksi ja vanhanaikaiseksi. Ylikasvaneet ES-jonnet olivat muun muassa sitä mieltä, etteivät naiset voisi toimia johtajina tai homot mennä naimisiin.
Tutkimusta johtaneen psykologian professorin Ronald Levantin mukaan tuloksia selittää se, että energiajuomien välittämä mielikuva houkuttelee tietynlaisia miehiä juomaan niitä.
Juomien markkinoinnissa luukutetaan energiajuomien olevan nuorta, vaaleaihoista heteromiehestä varten, ja juomien avulla mies pystyy tekemään supermiehekkäitä tekoja ja saada siten naisten huomion.
Mainoksissa esiintyykin perinteisesti extreme-lajeja harrastava nuori mies, joka nauttii viehättävän tsirbulan ihailusta, ja mainosten välittämä machoviesti uppoaa tähän vanhanaikaiseen miessakkiin kuin veitsi voihin.
Tutkimuksessa kävi kuitenkin ilmi, että vanhemmat koehenkilöt olivat nuoria vähemmän mustavalkoisia. Levant uskookin, että henkisen kypsymisen sekä omien saavutusten ansiosta vanhempi mies ei kelaile enää niin hurjasti omaa maskuliinisuuttaan tai ainakaan hänen ei tarvitse todistella sitä niin paljoa.
Siinäs kuulitte, ylikasvaneet jonnet. Kantsis lopettaa se päriseminen.
Lähde: Huffington Post
Sama. Ja sitäkin tosi harvoin, yleensä tullu pää kipeeks siitä.Eipä ole muuten juotua jonne-juomaa kuin kossun kaverina.
Sama. Ja sitäkin tosi harvoin, yleensä tullu pää kipeeks siitä.
Sama. Pari red devil "golden" editionia odottamassa jääkaapissa huomisia virtaspaukkuja varten.Eipä ole muuten juotua jonne-juomaa kuin kossun kaverina.
Minkä tähden?Jalo viinaa *