Oskarihan esiintyi haastattelussa asiantuntijana joten mikä ettei. En tiedä millä rahoilla olivat paikan päälle matkustaneet.Oskari Saari teki epävirallisen ennätyksen eilisessä formulasirkus lähetyksessä kun Mervi haastatteli paikalle saapuvaa Saarta.
Voiko enään ylimielisempi olla.
Onneksi tänään on jo asiantuntijana Vilanderin Toni, joten taas vaihteeksi voi seurata jopa harjoituksiakin.Oskarihan esiintyi haastattelussa asiantuntijana joten mikä ettei. En tiedä millä rahoilla olivat paikan päälle matkustaneet.
Kuten viikko sitten kirjoitin, niin en kyllä kutsuisi Oikarisen ja Vilanderin studioedustusta onnenpotkuksi.Onneksi tänään on jo asiantuntijana Vilanderin Toni, joten taas vaihteeksi voi seurata jopa harjoituksiakin.
Huomenna asiantuntijaksi tulee vielä Oikarisen Ossikin.
Mitäs se muuten tekee? Ajelee niissä roskapönttöluokissa ameriikoissa?Heh, Mervi. On "hyvin" tehty taustatyö, kyselee Montoyalta mitä puuhailee nykyisin.
Katsojalle tuo voi olla kiinnostavaa, vaikka Mervi olisikin ollut kartalla. Timppa ois varmaan aloittanut "So, Nascar season has ended", Mervi sitten antoi kertoa Montoyan itse.Heh, Mervi. On "hyvin" tehty taustatyö, kyselee Montoyalta mitä puuhailee nykyisin.
Niin, eihän se olekaan taas jo kun tovin aikaa ajanut sitä maailman toiseksi tunnetuinta avopyörä-sarjaa eli Indycaria... Suomessa on ihmisten ylesisivistystasoMitäs se muuten tekee? Ajelee niissä roskapönttöluokissa ameriikoissa?
Heh, Mervi. On "hyvin" tehty taustatyö, kyselee Montoyalta mitä puuhailee nykyisin.
Totta. Ei voisi vähempää kiinnostaa kuin joku saatanan indycarNiin, eihän se olekaan taas jo kun tovin aikaa ajanut sitä maailman toiseksi tunnetuinta avopyörä-sarjaa eli Indycaria... Suomessa on ihmisten ylesisivistystaso
F1:n ulkopuolelta niin saatanan surkea että saa aina hävetä silmät päästänsä. Maailmalla ihan eri tilanne.
Tautofoniaa.– Startti jouduttiin ottamaan uusiksi kaksi kertaa, kolmannella päästiin liikkeelle. Se johtui vain meistä, sen takia että Cristianon auto yleensä sammui sinne ruutuun ja taas mentiin uudestaan (lämmittelykierrokselle). Tästä meidän hidastelusta johtuen Juan Pablon moottori ylikuumeni hitailla kierroksilla, joita ajettiin uudestaan lähtöruudukkoon, Oikarinen muisteli.
– Juan Pablolta hajosi sitten loppupeleissä kone ja hän hävisi MM-taistelun loppupeleissä 11 pisteellä. Kuka tietää, mitä olisi käynyt, jos hän olisi päässyt ajamaan kisan maaliin, Oikarinen pohti.
Ei sitä kannata hävetä ja hukata silmiään. Mä olen huomannut ihan kirjoitustaidossa saman. Ei osata tipan vertaa kielioppia. Mutten aio silmiäni sen takia hukata.Niin, eihän se olekaan taas jo kun tovin aikaa ajanut sitä maailman toiseksi tunnetuinta avopyörä-sarjaa eli Indycaria... Suomessa on ihmisten ylesisivistystaso
F1:n ulkopuolelta niin saatanan surkea että saa aina hävetä silmät päästänsä. Maailmalla ihan eri tilanne.