JoneZi
User
- Liittynyt
- 17.3.2012
- Viestit
- 7581
RB on radasta riippuen jo edellä ollutkin.Ja myöskin RB.
RB on radasta riippuen jo edellä ollutkin.Ja myöskin RB.
Sama koskeee oikeastaan kaikkia muitakin. Vois itsekkin siirtyä vuodeks muihin juttuihin ja aloittaa F1 seuraamisen taas ens vuonna uudestaan.Ferrari voi alkaa siirtämään kehitystyön fokusta ensi vuoden autoon.
Traumaattista. Ennen oli miehet rautaa, laivat puuta ja 45 minuuttia tyhjää rataa aika-ajoissa.Jo tokassa osiossa pari minuuttia tyhjää rataa.. :thumbdown:
Paitsi jos se alempana ollut kuski onnistuu parantamaan sijoitustaan, jolloin itse tipahtaa siihen kellon kohdalle ja siinä voi olla siinä vaiheessa enää muutama sekunti jäljellä.Eli tässä pitää käytännössä lähteä radalle, kun itseä alempana olevalle kuskille lähtee kello tikittämään, paitsi jos oma kello menee loppuun session lopussa. Ei nyt kovin monimutkaista, kun radan ajamiseen menee sopivasti vajaa 90 sekuntia.
Et kerkeä, sun pitää olla jo radalla "asemissa" puolustamassa paikkaasi. Mites radat jossa kierros kestää enemmän kuin 90 sekkaa (Spa, Silvestone, Signapore)Eli tässä pitää käytännössä lähteä radalle, kun itseä alempana olevalle kuskille lähtee kello tikittämään, paitsi jos oma kello menee loppuun session lopussa. Ei nyt kovin monimutkaista, kun radan ajamiseen menee sopivasti vajaa 90 sekuntia.
kauden ensimmäistä aika-ajoa on vasta 2 osiota ajettu. Q1:ssa Kimi oli n. 0,4 sekuntia tallikaveriaan edellä. Q2:ssa sama ero toisinpäin.Eipä taida Kimi Vettelin tahdissa pysyä tälläkään kaudella. vähän näyttää samalta ku viimekaudella tällä hetkellä toi ero.
Tauko, pakko ajaa, sillä hitain tippuu pois 5 min kohdalla. Ei voi jäädä varikolle kökkimään.Ja kukaan ei aja Q3:ssa. Vai onko tämä tauko? Toimiva formaatti?
Ai ei kovin monimutkaista Noin taisi muun muassa Haaskin laskeskella ja miten kävi.Eli tässä pitää käytännössä lähteä radalle, kun itseä alempana olevalle kuskille lähtee kello tikittämään, paitsi jos oma kello menee loppuun session lopussa. Ei nyt kovin monimutkaista, kun radan ajamiseen menee sopivasti vajaa 90 sekuntia.
Totta, joten olisi hyvä parantaa omaakin aikaa. Pidemmillä radoilla onkin sitten enemmän miettimistä.Paitsi jos se alempana ollut kuski onnistuu parantamaan sijoitustaan, jolloin itse tipahtaa siihen kellon kohdalle ja siinä voi olla siinä vaiheessa enää muutama sekunti jäljellä.
kauden ensimmäistä aika-ajoa on vasta 2 osiota ajettu. Q1:ssa Kimi oli n. 0,4 sekuntia tallikaveriaan edellä. Q2:ssa sama ero toisinpäin.
Vois tehdä vaikka niin, että ekan 18 minuutin jälkeen seitsemän pois, sitten 15 minuutin jälkeen viisi pois ja top 10 ratkaistaan viimeisen 12 minuutin aikana.Jos täytyy olla knockout systeemi, niin aikajo tulisi olla tunnin mittainen ja pudotella tasaiseen tahtiin kuljettajia pois vaikka 15min jälkeen. Ratahan paranee loppua kohti, joten joka tapauksessa parhaat kierrokset ajettaisiin kuten ennen vanhaan loppuminuuteilla. Vaikka niin, että lopussa olisi 5 kuljettajaa vielä mukana.