Ei mitään, oma oli itsensä. Välillä vaan ärsyttää ihmisten tietyt ominaisuudet. Ei se heidän vika ole ja minäkin ärsytän varmasti monia. Sellasta se on elämä.Mitä Wolff teki?
Ei mitään, oma oli itsensä. Välillä vaan ärsyttää ihmisten tietyt ominaisuudet. Ei se heidän vika ole ja minäkin ärsytän varmasti monia. Sellasta se on elämä.Mitä Wolff teki?
No nyt en kyllä ymmärrä, mistä tempusta Hill hourailee. Se neulansilmä on radan pahin mutka juuri kolaritilanteissa, koska mutkaan tulevat autot eivät edes näe pysähtynyttä autoa ajoissa eivätkä muutenkaan välttämättä voisi väistää, koska renkaiden kääntösäde on rajallinen. Räikkösen oli pakko poistua paikalta tai siinä olisi kohta ollut viisi autoa poikittain. Grosjean oli päättömän typerä tunkiessaan ulkopuolelle, Massa sen sijaan teki oikein vaikka hänelläkin oli lopulta vaikeuksia olla törmäilemättä edessä nilkuttaneeseen autoon.Hill aika kriittinen Räikkösen temppua kohtaan. "Anteeksiantamatonta"
Varikkotoiminta näytti vähän siltä, että boksista ryntäsi myöhässä miehiä kaksien eri renkaiden kanssa, joten lienee puhdas ihme, että kaikki neljä rengasta ilmeisesti kuuluivat samaan sarjaan. Keitähän ne ylimääräiset tyypit edes olivat, kun varikkopysähdyksethän kaiketi suoritetaan aina samalla miehityksellä?Ricciardolle muuten laitettiin vielä käytetyt renkaat epäonnistuneella stopilla. Eipä mennyt ihan putkeen. Hyvä ettei sentään sekarengastusta, kuten Bottakselle aikanaan.
Tässä on nyt ollut puhe siitä, että Kimi lähti selvästi rikkinäisellä autolla tunneliin. Vaikka kuljettaja ei näe siipeä keulan alla, olisi Kimin auton kulusta pitänyt päätellä, ettei pysty jatkamaan. Auto ei tahtonut kulkea ja ennen tunnelia kääntäminenkin oli tuskaista. Ja katsojakin sen tietää, mitä tunnellissa saattaisi tapahtua, jos se siipi yhtäkkiä vapautuisikin sieltä auton alta. Skyn lähetyksessä myös kerrottiin sääntöartikla, jonka rikkomista tuomaristo Kimin osalta nyt tutkii. En toki muista sitä numeroa enää.No nyt en kyllä ymmärrä, mistä tempusta Hill hourailee. Se neulansilmä on radan pahin mutka juuri kolaritilanteissa, koska mutkaan tulevat autot eivät edes näe pysähtynyttä autoa ajoissa eivätkä muutenkaan välttämättä voisi väistää, koska renkaiden kääntösäde on rajallinen. Räikkösen oli pakko poistua paikalta tai siinä olisi kohta ollut viisi autoa poikittain. Grosjean oli päättömän typerä tunkiessaan ulkopuolelle, Massa sen sijaan teki oikein vaikka hänelläkin oli lopulta vaikeuksia olla törmäilemättä edessä nilkuttaneeseen autoon.
Onhan siellä ollut hieman viime kautta enemmän eripuraa tallin ja kuskin välillä. Ehkä olisi molempien kannalta parempi, että Bottas vaihtaisi tallia (parempaan).Valtteri syyttää tallia. No! no! Kyllähän se on kuski päättää tuleeko varikolle nyt vai kohta.
Taisi jossain haastattelussa sanoa, että oli tullut varikolletulokäsky niin myöhäisessä vaiheessa kierrosta, ettei ollut ehtinyt juuri vastaankaan väittämään.Valtteri syyttää tallia. No! no! Kyllähän se on kuski päättää tuleeko varikolle nyt vai kohta.
Näköjään talli pyytänyt Kimiä keskeyttämään.Kimille ei rangaistusta, mutta Valtterille sen sijaan kyllä.
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/artikkeli/raikkosen-selitys-kelpasi-fia-lle-bottakselle-rangaistus-kisan-lopusta/5917980
Räikkösen selitys kelpasi FIA:lle – Bottakselle rangaistus kisan lopusta
Tämä sama kysymys tulee mieleeni joka kerta kun näen Bieberin lavalla.Miten ihmeessä Justin Bieberin on edes sallittu olevan tuolla?
SKY:lla puhuttiin kisan aikana jarruongelmista. Autosportissa kisan jälkeen Nico selitti, ettei hänellä ollut "minkäänlaista luottamusta autoon." Epäili jarrujen lämpötilaongelmaa. Toto Wolff epäili rengaslämpöjä, ja että Hamiltonilla olisi ollut samanlaisia ongelmia.Rosbergilla täytyi olla joku onkelma, ei voi muuten uskoa hitautta.
Väistää, minne?Kimi toki mokasi, mutta Grosjeanilla ei taas mitään silmää ja reaktiota, päin vaan tultiin, vaikka olisi ehtinyt väistää jos olisi keskittynyt ja ymmärtänyt tilannetta.
Eli lampaana Kuskin pitäisi Itsekkin miettiäTaisi jossain haastattelussa sanoa, että oli tullut varikolletulokäsky niin myöhäisessä vaiheessa kierrosta, ettei ollut ehtinyt juuri vastaankaan väittämään.
Näitä Mersun "jarruongelmia" on kuunneltu kohta kolme vuotta ja vain yhden kerran ne on realisoituneet. Kannattaa jättää omaan arvoonsa...SKY:lla puhuttiin kisan aikana jarruongelmista. Autosportissa kisan jälkeen Nico selitti, ettei hänellä ollut "minkäänlaista luottamusta autoon." Epäili jarrujen lämpötilaongelmaa. Toto Wolff epäili rengaslämpöjä, ja että Hamiltonilla olisi ollut samanlaisia ongelmia.