Meinaatko samanlaista, kuin Kottulinsky 1975?JOs saisin suunnitella 2017 VW värityksen. Tekisin siitä ehdottomasti mustavalkoisen. Palauttaisin ajopuvut valkoisiksi. Väritys jokseenkin samanlainen, kuin viime ja tänä vuonna, mutta tumman sinisen korvaisi lähes mattamusta ja valkoisella kuviolla. Näyttäs hemmetin pelottavalle pedolle !
Mulla on hatara mielikuva, että joku olisi Suomessakin ajanut radalla 1-ryhmässä(?) suunnilleen tuolla tavoin värjätyllä Golf-kärryllä... En nyt vaan muista että kuka ja koska.... M-Sportin Siesta näyttää ihan nykyiseltä korimallilta.Meinaatko samanlaista, kuin Kottulinsky 1975?
On edes jotain konkreettista saatu m-sportillakin aikaan. Onko tuo nyt jo seuraavan sukupolven fiesta-kori, vai nykyinen?
Sehän se on. Tekniikkaa vaan uusittu. Tuohon sitten kuvittelemaan M-Sportin RX Focuksesta takasiipeä, levikkeitä yms.M-Sportin Siesta näyttää ihan nykyiseltä korimallilta.
Näytä liitetiedosto 23180JOs saisin suunnitella 2017 VW värityksen. Tekisin siitä ehdottomasti mustavalkoisen. Palauttaisin ajopuvut valkoisiksi. Väritys jokseenkin samanlainen, kuin viime ja tänä vuonna, mutta tumman sinisen korvaisi lähes mattamusta ja valkoisella kuviolla. Näyttäs hemmetin pelottavalle pedolle !
Nykyinen, uusi Fiesta taidetaan julkaista muutenkin vasta myöhemmin(?). Tekniikka siis jo tuossa kokonaan uutta.On edes jotain konkreettista saatu m-sportillakin aikaan. Onko tuo nyt jo seuraavan sukupolven fiesta-kori, vai nykyinen?
Evansin nimi ja keskustelut Japanin pään kanssa kertovat miksi Suomen lippu on huonoa valuuttaa, markkinointi jyrää nopeuden."I can tell you the names: there is Elfyn, there's Ott Tanak, Esapekka Lappi, Teemu Suninen and the young comer is Pontus Tidemand," said Makinen when asked who was in contention.
He is rotating with fellow young gun Stephane Lefebvre and Finland winner Kris Meeke in the line-up this year, but only Meeke is confirmed for 2017.
Though full of praise for Breen's achievement, Matton said he was just one of 10 names on the Citroen shortlist.
Onko porukka niin varma Sunisen tallipaikasta? Siellä on aika monta muutakin kuskia kärkkymässä. Omasta mielestäni Suniselle itselleenkin tekisi hyvää aja vielä yksi vuosi WRC2-luokassa, vaikka sitten Lapilta vapautuvalla paikalla Skodalla.Onko esillä ollut Neuvillen tilanteesta mitään? Jossain vaiheessa muistaisin että olisi vihjattu sitikan suuntaan, muistanko väärin? Mutta onko siitä ollut mitään mikä on tilanne Hyundain kanssa? Ovatko onnellista perhettä keskenään vai onko toinen osapuoli halukas muutokseen?
Ihme jos Tänak ei saa hyvää penkkiä. Vahvaa suoritusta viimeiset kaksi kisaa. Samoin Breenille toivon kisoja, jos ei täyttä kalenteria niin ainakin hyvä nippu kisoja.
Mutta entä Sordo? Ajaako Hyundailla vai tekeekö tilaa muille? Onkohan tuo Mäkisen lista täydellinen. Tuli mieleen että onko Sordo/Neuville ainoat kokeneet tarjolla olevat.
Jos Lapilla soppari jo niin onko Hyundai, jolloin Mäkiselle jää Suninen.
Östberg voisi välillä väläytellä niin kiinnostaisi ainakin itseäni enemmän. En oikein jaksa edes seurata kun ei kulje.Eiköhän Östbergin voi myös laskea näihin "kokeneisiin" kuskeihin.
Keskittynyt valittamaan autosta. Kumma homma kun Tänak menee samalla autolla ja Dmackin kummeleilla ihan eri vauhtia. Olisiko Toyotan miehiä?Östberg voisi välillä väläytellä niin kiinnostaisi ainakin itseäni enemmän. En oikein jaksa edes seurata kun ei kulje.
Haluaako Neuville ryhtyä Hyundailla 2-kuskiksi peesaamaan Paddonia? Mitä sanoo Toyotan markkinointi-osasto ideasta ajattaa kahta suomalaista vai halutaanko kerätä PR-pisteitä isommilta ja tärkeämmiltä markkina-alueilta? Tuosta kolmikosta kukaan ei ole ns. myyvä nimi. Kolmanteen autoon Japanin pää varmasti haluaa Arain.Omat veikkaukset:
VW: Ogier, Latvala, Mikkelsen
Citroen: Meeke, Breen, Lefebvre
Hyundai: Paddon, Neuville, Sordo/Abbring
Ford: Camilli, Östberg, Evans
Toyota: Tänak, Hänninen, Lappi
M-sport alkaa ajattamaan koko tallia Dmackeilla, joilloin Dmack ei tarvitse omaa tiimiä. Suninen ajaa PH-sportin Citikalla Portugalista alkaen, kuten myös Quentin Gilbert.
Neuville tuskin pääsee kovin helpolla silloinkaan jos olisi Meeken tallikaveri? Taitaisi Toyota olla Neuvillen paras vaihtoehto? Ei ne Japsit voi niin hulluja olla jonku Arain sinne WRC:een rattiin laittaa. Onhan nää Japanian pojat ihan täysiä turisteja..Haluaako Neuville ryhtyä Hyundailla 2-kuskiksi peesaamaan Paddonia? Mitä sanoo Toyotan markkinointi-osasto ideasta ajattaa kahta suomalaista vai halutaanko kerätä PR-pisteitä isommilta ja tärkeämmiltä markkina-alueilta? Tuosta kolmikosta kukaan ei ole ns. myyvä nimi. Kolmanteen autoon Japanin pää varmasti haluaa Arain.
Kansanauto onkin sääntöä vahistava poikkeus. Hyundain piällikkö Nandan mm. näkee asiat toisin. Abbringin ajattaminen on heille markkinointisyistä parempi diili kuin mitä oli esim. Hännisen ajattaminen. Hollanti ja Belgia muodostavat paaljon isomman ja tärkeämmän markkina-alueen kuin joku kälyinen Suomi. Taitaa pelkästään Amsterdamin alueella olla enemmän väkeä kuin koko Suomessa. Ja Abbring on myös jatkossa Hyundain kuski. Ymmärtääkseni Abbring ajaa uudella R5:lla WRC2 sarjan sallitut 6 rallia joissa Sordo saa alleen kolmannen WRC:n. Muutoin kolmatta WRC:ta ajaa sitten Abbring.Neuville tuskin pääsee kovin helpolla silloinkaan jos olisi Meeken tallikaveri? Taitaisi Toyota olla Neuvillen paras vaihtoehto? Ei ne Japsit voi niin hulluja olla jonku Arain sinne WRC:een rattiin laittaa. Onhan nää Japanian pojat ihan täysiä turisteja..
Volkkarilla asia on ymmärretty, riittää että on parhaat kuskit, kansallisuudesta riippumatta.
Ilman Kimiä ja Valdea F1 ei Suomessa kiinnostaisi juuri ketään muita kuin vannoituneimpia laji-friikkejä ja Ossi Oikarista.Minun mielestäni moottoriurheilu ei ole kovin kansallisesti värittynyt urheilu, vaan kuskeja fanitetaan yli kansallisuusrajojen. Onhan F1:nkin suosituin kuski tiettävästi suomalainen. Toki siitä on joskus apua, mutta se ei todellakaan ole edellytys. Tänak näyttäisi olevan tulollaan oleva tähti, jonka varmasti moni talli on jo bongannut.
No hei - jos Citroen WRT pysytyy peukaloimaan EK-aikoja itselleen mieleiseen suuntaan, niin siihen nähdenhän tuo olisi ihan kakun paloja....:doubtful:Millä näytöillä Arai läpäisisi FIA:n tiukentuneet kuskivaatimukset?