Haluaako Neuville ryhtyä Hyundailla 2-kuskiksi peesaamaan Paddonia? Mitä sanoo Toyotan markkinointi-osasto ideasta ajattaa kahta suomalaista vai halutaanko kerätä PR-pisteitä isommilta ja tärkeämmiltä markkina-alueilta? Tuosta kolmikosta kukaan ei ole ns. myyvä nimi. Kolmanteen autoon Japanin pää varmasti haluaa Arain.
Mielestäni Neuvillen ei tarvitse lähteä peesaamaan Paddonia, eiköhän siellä kaverit saa samanlaista kohtelua. Hyundai ei voi edes luottaa, että Paddon on esikaudella samalla tasolla, kuin nyt, joten siellä pitää olla joku samantasoinen kaveri. Otetaan vaikka Neuville esimerkiksi, Ford kaudella jos olisi ollut parempi auto, niin olisi voinut ajaa jopa mestariksi, mutta sitten Hyundai aikoina itseluottamus meni ja vasta nyt se alkaa olla saatuna takaisin.
Toyotalle ei ole mitään väliä kuka sitä autoa ensimmäisellä kaudella ajaa, ehkä jopa parempi, että kehityksen hoitavat kuskit jotka eivät kerää niin paljoa huomiota. Hänninen ja Lappi osaavat kehittää autoa ja Juho ei todennäköisesti aja yhtä kautta pidempään ja siirtyy siitä kokonaan testihommiin, jolloin yhteen autoon voidaan istuttaa joku muu. Tänak on vähän kysymysmerkki, että osaako/haluaako kehittää autoa. Ei varmasti ole paras kuski ollut kehittämään Dmackin renkaita, mutta saa ne näyttämään hyviltä, eli Toyotalla voisi ajaa kohtalaisia sijoituksia ja suomalaiset saisivat rauhassa kehittää autoa. Toyota ei ole määrännyt Tommille ensikauden kuskien kansallisuuksista mitään, eli ainakaan japanilaisia siellä ei nähdä.