Erittäin pontetiaalisia Toyota kuskejan ensi kaudella. Molemmilla pitkä kokemus ja nopeutta sekä autonkehittämistaitoa vaikka WRC-tallille jakaa.
Itseasiassa Puuppolan metsistä luotettavat tietolähteet kertovat, että Toyota ajattaa ensi vuonna kolmea autoa. Yhtä kuskaa EP Lappi täyden sarjan. Hänninen, Eskelinen, Vihavainen, Tuohino, Salo, Könönen, Välimäki ja Tahko jakavat kaksi muuta autoa. Sitä mitä kisoja kukin ajaa ei ole vielä täysin päätetty. Ruotsi ja Suomi tosin ainakin on Eskelisen heiniä ja Tahko varmaan toista autoa Suomessa ja Saksassa. Salo puolestaan ajaa lumis-spesialistina ainakin Ruotsin. Hänniselle tulee aika paljon asfalttikisoja koska se on vahvempi alusta hänelle. Myös Eskelinen ratakuskina tullaan näkemään asfalttikisoissa. Bonuksena Toyotan rattiin on aukemassa pääsy MM-sarjan päätös kisaan SM-sarjan SM1 luokan mestaruuden voittavalle kuskille. Mikäli voiton vie joku jo tallin listoilla oleva niin sitten korkeimmalla oleva ei-Toyota kuski. Eli nyt on kumppaneilla Soilu & Nikara ainakin oiva mahdollisuus päästä rattiin. Nikara kuulemma panostaa ensi kaudella täysillä ralliuraansa ja uutta kalustoakin on hommattu. Tarkoituksena murtautua viimeinkin kansainväliseen kärkikastiin. Nikara oli muutenkin vahvoilla tähän Toyotan Suomi Teamiin, mutta homma kariutui sponsori ongelmiin. Tarkemmin siihen, että Valtra on Toyotan pääsponssi ensi kaudella ja maksaa suomalaisten ajelut, mutta Nikaralla kun on pitkä sponsorisopimus John Deeren kanssa, niin se ei salli ajaa kuin yhden kisan kilpailevan valmistajan väreissä. Valtran ja Toyotan sopimus taas ei mahdollista minkään muun kilpailevan valmistajan mainoksia kalustoon. Valtra on muutenkin ollut paljon mukana Toyotan kehitystyössä voimansiirron osalta. Valtralla kun on nelivetotekniikasta paljon osaamista.
Tallin nimi muuten ensi vuonna on varmaankin Toyota Valtra Racing Team Finland eli Toyota VRT Finland