Tässä lähdettä sille.Nythän väitetään että berkku ja chevy chasekin ovat "käskeneet" totoa ottamaan valtsun.
Linkki on rikki.Tässä lähdettä sille.
Eivät pidä Pascalia tarpeeksi hyvänä mestaruustaiston kannalta.
http://globoesporte.globo.com/motor...-na-mercedes-bottas-e-favorito-de-chefao.html
Kappas niin näkyy olevan. Raikku ehtikin jo postaamaan toimivanLinkki on rikki.
Jos Pascal olisi ollut ykkösvaihtoehto, olisi hänet jo nimetty hommaan.
Ei riitänyt. Riittääkö 15 m€? 20 m€ on jo niin iso summa, että haluaako Mercedes maksaa sitä Williamsille.Kunka paljon se Bottaksen irtiostaminen maksaa?
10 m€?
Taloudellisestihan olisi kanattavaa ottaa Mersulta 10-15 miljoonan euron moottorialennus ja saman verran Nasr'lta sponssirahaa. Tuovathan Perezin sponsorit Claro, Telmex ja Telcel paljon rahaa Force Indialle, vaikka eivät kovin näkyvässä roolissa olekaan autossa. Ja Banco do Brasilin myötähän tallilla olisi mahdollisuus 90-alun kulta-aikojen väritykseen...And the eventual departure of Bottas certainly opens a door for Nasr, in which case, faced with the prospect of obtaining good results in the English team, would attract sponsors, even the Bank of Brazil, as the company said in the statement to GloboSport. with. If Nasr goes to a team that allows him to advance in F1 the bank reconsiders even the amount invested in the first two years, season, R $ 50 million (about 14 million euros). Banco do Brasil would most likely review its decision to no longer sponsor Nasr.
And in that case, Williams' budget would increase further, leaving it in a good position to invest in the development of the 2017 model, which is necessary because it is a completely new car, imposed a new regulation.
Eikä ole, koska Martini omistaa oikeudet autojen väritykseen. Juuri tästä syystä en usko, että ainakaan Banco do Brasil sijoittaisi Nasriin sellaisia summia rahaa, että hänen palkkaamisessaan olisi järkeä esimerkiksi Wehrleinin ylitse.Taloudellisestihan olisi kanattavaa ottaa Mersulta 10-15 miljoonan euron moottorialennus ja saman verran Nasr'lta sponssirahaa. Tuovathan Perezin sponsorit Claro, Telmex ja Telcel paljon rahaa Force Indialle, vaikka eivät kovin näkyvässä roolissa olekaan autossa. Ja Banco do Brasilin myötähän tallilla olisi mahdollisuus 90-alun kulta-aikojen väritykseen...
Siinä tapauksessa että Mersu jatkaa dominointiaan, talli tarvitsee ehdottomasti vähintään Rosbergin tasoisen kuskin, joka voi luoda illuusion kahden tasaväkisen kuljettajan mestaruustaistosta. Muussa tapauksessa talli vain vauhdittaisi merkittävien moottorisääntöjen uudistusta ja aiheuttaisi hallaa itselleen. Tallin ei tarvitse niin välittää siitä, kumpi heidän kuljettajistaan voittaa, kunhan se ei ole kukaan muu.Mercedes tarvitsee vain back up-kuskin Hamiltonin mestaruudelle eli riittävästi pisteitä tallimestaruuteen. Miksi maksaa liikaa?
Valtteri on ollut vielä kuuliainen ja pidetty henkilö tallissa. Olisi ristiriitaista, että vuosien hyvä työ palkitaan tuhoamalla käytännössä miehen ura.Aika hankala on Valtterin tilanne.
No se 2+1-vuotinen sopimus oli tehtävä silloin muutama vuosi takaperin. Vuonna 2014 ei vielä ollut hirveästi kysyntää Bottasin palveluille vaikka kausi olikin hyvä. Varmasti kaikki pitivät pitkää kiinnitystä Williamsille hyvänä asiana, ja aivan varmasti on tiedetty, ettei siitä sopimuksesta kannata olettaa pääsevänsä eroon etuajassa. Mersun tilanne on yllättävä ja siihen ei ole edes talli itse osannut varautua, niin miten sitten joku junnukuski olisi voinut?Saahan siinä joku katsoa peiliin ja pitkään, jos Bottaksella menee reilun vuoden sisään Ferrari, Renault ja Mersu sivu suun.
McLarenhan huolehti Hamiltonin asioista 13-vuotiaasta, mutta niin vain lähti sieltä. Ja vastasihan Red Bullikin Vettelin uran alkuajoista, mutta hänkin lähti, tosin nelinkertaisena mestarina.No se 2+1-vuotinen sopimus oli tehtävä silloin muutama vuosi takaperin. Vuonna 2014 ei vielä ollut hirveästi kysyntää Bottasin palveluille vaikka kausi olikin hyvä. Varmasti kaikki pitivät pitkää kiinnitystä Williamsille hyvänä asiana, ja aivan varmasti on tiedetty, ettei siitä sopimuksesta kannata olettaa pääsevänsä eroon etuajassa. Mersun tilanne on yllättävä ja siihen ei ole edes talli itse osannut varautua, niin miten sitten joku junnukuski olisi voinut?
Bottas on saanut Williamsin tukea jo pienemmissä luokissa ja on pitkälti Williamsin ansiota, että hän on ylipäätään F1-luokkaan noussut. Siitä seuraa tietynlainen velvollisuus emotallia kohtaan, materialisoituu vedenpitävässä pitkän aikavälin sopimuksessa. Carlos Sainz Jr. on aivan samassa tilanteessa: ei päässyt Renault'lle koska Red Bull halusi miehen jäävän Toro Rossolle. Ja jos Mersu on jotain kiinnostusta osoittanut, niin sekin on karissut samasta syystä.
Eipä noille nyt oikein mitään vaan mahda, jos ei kristallipalloa omista. Pitäisi olla varpailla markkinoilla juuri oikeaan aikaan. Varsinkin mersupaikka nyt muutenkin tuli niin yllättäen ja ihmeelliseen aikaan että menee samalla tavalla ohi jotakuinkin kaikilta muiltakin.Saahan siinä joku katsoa peiliin ja pitkään, jos Bottaksella menee reilun vuoden sisään Ferrari, Renault ja Mersu sivu suun.
Mutta silti. Parhaat ovat yleensä oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja tiettyä itsekkyyttä on oltava, jos meinaa joskus maailmanmestaruuksista ajaa. Bottaksen tavoite on voittaa, eikä vain olla mukana keinolla millä hyvänsä ja nyt olisi Williamsin aika päästää irti.Eipä noille nyt oikein mitään vaan mahda, jos ei kristallipalloa omista. Pitäisi olla varpailla markkinoilla juuri oikeaan aikaan. Varsinkin mersupaikka nyt muutenkin tuli niin yllättäen ja ihmeelliseen aikaan että menee samalla tavalla ohi jotakuinkin kaikilta muiltakin.
Bottashan nimenomaan halusi ja sai vuoden jatkon Williamssille, jotta on tarkkailuasemissa kauden 2018 paikkoja jaettaessa.Mutta silti. Parhaat ovat yleensä oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja tiettyä itsekkyyttä on oltava, jos meinaa joskus maailmanmestaruuksista ajaa. Bottaksen tavoite on voittaa, eikä vain olla mukana keinolla millä hyvänsä ja nyt olisi Williamsin aika päästää irti.
Mutta toisaalta eipä tuolla viime vuosina isoihin tiimeihin hirveästi edes mahdollisuuksia ole ollut. Siellä on koko sirkuksessa pari isoa nimeä, jotka pystyy edes joissain määrin "valitsemaan tallinsa". Muut sitten vaan toivoo, että sopivaan aikaan olisi paikkoja tarjolla. Jos sattuu silloin olemaan sopimus toiseen tiimiin, niin ei siinä itsekkyydet auta, harva tiimi kuitenkaan ihan hyvää hyvyyttään kuskejaan muiden palvelukseen vapauttaa.Mutta silti. Parhaat ovat yleensä oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja tiettyä itsekkyyttä on oltava, jos meinaa joskus maailmanmestaruuksista ajaa. Bottaksen tavoite on voittaa, eikä vain olla mukana keinolla millä hyvänsä ja nyt olisi Williamsin aika päästää irti.
Olenko ymmärtänyt ihan väärin mutta eikö tallilla ollut optio jonka se käytti? Joten ei paljoa ollut Bottaksella sanansijaa muuhun kuin siihen että laittoi nimen soppariin joka kattoi vain tuon optiovuoden eikä enempää...Bottashan nimenomaan halusi ja sai vuoden jatkon Williamssille, jotta on tarkkailuasemissa kauden 2018 paikkoja jaettaessa...