Neste Rally Finland 2017

Ice1Racing

Well-known member
Liittynyt
11.4.2014
Viestit
194
Katsojien ja rallifanien kehitysehdotuksia Suomen osakilpailulle. Erikoiskoetoiveita sekä ennakkopuintia.
 

Ice1Racing

Well-known member
Liittynyt
11.4.2014
Viestit
194
Rallimatkalla Päijälästä Ouninpohjaan, tuli ajettua Västilän rallitietä. Sopisi hyvin ohjelmaan, esimerkiksi Pihlajakosken tilalle.
 

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4727
Sijainti
Event horizon
Yleisökarsinat veks, ralli 2½ päiväiseksi mutta päivät pidemmäksi, reitti länteen vaikka ihan Kihniön ja Kurun tasalle asti teille joita ei oo ajettu sitten 70-luvun.
 

Raceway

Ratamestari
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
877
Sijainti
Ruutulipulla
Reittiehdotelma / toive Neste Rally Finland 2017 rallin mm-sarjan osakilpailuun.

Torstai

Testierikoiskoe: Ruuhimäki - 4,30 km

Lähtö: Jyväskylän Paviljonki

EK 1: Laajavuori 1 - 4,19 km

Huoltotauko: Paviljonki - 45 min


Perjantai

Huoltotauko: Paviljonki - 15 min

EK 2: Valkola 1 - 7,10 km

EK 3: Palsankylä 1 - 13,90 km

EK 4: Muittari 1 - 32,00 km

EK 5: Mökkiperä 1 - 13,84 km

EK 6: Kuohu 1 - 6,04 km

Huoltotauko: Paviljonki - 30 min

EK 7: Valkola 2 - 7,10 km

EK 8: Palsankylä 2 - 13,90 km

EK 9: Muittari 2 - 32,00 km

EK 10: Mökkiperä 2 - 13,84 km

EK 11: Kuohu 2 - 6,04 km

EK 12: Laajavuori 2 - 4,19 km


Huoltotauko: Paviljonki - 45 min


Lauantai

Huoltotauko: Paviljonki - 15 min

EK 13: Juupajoki 1 - 27,34

EK 14: Västilä 1 - 17,17 km

EK 15: Ouninpohja 1 - 33,00 km

EK 16: Kaipolanvuori 1 - 13,64 km

Huoltotauko: Paviljonki - 30 min

EK 17: Juupajoki 2 - 27,34

EK 18: Västilä 2 - 17,17 km

EK 19: Ouninpohja 2 - 33,00 km

EK 20: Kaipolanvuori 2 - 13,64 km

Huoltotauko: Paviljonki - 45 min


Sunnuntai

Huoltotauko: Paviljonki - 15 min

EK 21: Leustu 1 - 10,01 km

EK 22: Painaa 1 - 7,70 km

Kokoomatauko: - 30 min

EK 23: Leustu 2 - 10,01 km

Kokoomatauko: - 30 min

EK 24: Painaa 2 (Power Stage) - 7,70 km

Huoltotauko: Paviljonki - 10 min

Palkintoseremoniat: Paviljonki

Edit: Muutettu Palsankylän ja Muittarin ajojärjestystä järkevämmäksi ja jos Muittarin pystyy ajamaan ylipäätään järjestyskoneiston ym. puolesta pitkänä 30 km. versiona, muussa tapauksessa sen voisi jakaa kahteen n. reilu 13 km. erikoiskokeeseen: Muittari & Konttimäki, miten nuo ek:t ajettiin vuoden 2000 kisassa.
 
Viimeksi muokattu:

Ice1Racing

Well-known member
Liittynyt
11.4.2014
Viestit
194
Suurimmaksi osaksi aivan vapaasti liikuttiin ja katselupaikat valittiin viime kesän MM -rallissa. Ei käytetty erikoiskokeille saapumiseen niitä virallisia katselu- ja parkkialueita, vaan ajettiin muita teitä pitkin. Ouninpohjassa esimerkiksi ei ollut edes järjestyksenvalvontaa. Kohdassa, jossa oli täysillä ajettava oikea komeassa sivusladissa sekä keventävä hyppy alamäkeen ja sitten vasen.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7202
Yleisökarsinat veks, ralli 2½ päiväiseksi mutta päivät pidemmäksi, reitti länteen vaikka ihan Kihniön ja Kurun tasalle asti teille joita ei oo ajettu sitten 70-luvun.
Käytännössä Neste ralli on jo nykyisellään toivomasi mittainen, koska nykyisellään siinä ajetaan kaksi kokonaista päivää ja torstain ja sunnuntain EK:t vastaavat yhteenlaskettuna puolikasta päivää.

Mitä taas tulee Kihniöön ja Kuruun, niin niiden osalta toiveesi on turha, koska ne ovat liian kaukana kisakeskuksesta ja siksi Neste rallin reitti ei tule sinne asti ulottumaan.
 

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4727
Sijainti
Event horizon
Käytännössä Neste ralli on jo nykyisellään toivomasi mittainen, koska nykyisellään siinä ajetaan kaksi kokonaista päivää ja torstain ja sunnuntain EK:t vastaavat yhteenlaskettuna puolikasta päivää.

Mitä taas tulee Kihniöön ja Kuruun, niin niiden osalta toiveesi on turha, koska ne ovat liian kaukana kisakeskuksesta ja siksi Neste rallin reitti ei tule sinne asti ulottumaan.
En nyt kehuisi noita nykyisiä mitenkään kokonaisiksi päiviksi. vrt. esim. 80-luvun alkuvuosiin, jolloin päivän viimeisiä pätkiä ratkottiin vielä puolen yön tietämillä ja aamulla lähdettiin kukonlaulun aikaan baanalle.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4969
Sijainti
Parc Fermé
Monettakohan vuotta täällä jatkuu tämä ainainen keskustelu siitä kun 80-luvulla ajettiin yöötäpäivää ja pätkiä oli lähemmäs 50 ja reitti ulottui Tampereen lähiseuduille asti?

Osasyy tuohon taitaa olla sekin et autojen huollot koostuivat mallia tankkaa + vaihda renkaat ja lisää nesteitä, jos et ihan rusinaksi autoa kipannut. Nykyään lakisääteiset huollot taitaa tulla rapian tonnin välein jos en jotain ralliradion haastista aivan väärin muista?
 

Raceway

Ratamestari
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
877
Sijainti
Ruutulipulla
Käytännössä Neste ralli on jo nykyisellään toivomasi mittainen, koska nykyisellään siinä ajetaan kaksi kokonaista päivää ja torstain ja sunnuntain EK:t vastaavat yhteenlaskettuna puolikasta päivää.

Mitä taas tulee Kihniöön ja Kuruun, niin niiden osalta toiveesi on turha, koska ne ovat liian kaukana kisakeskuksesta ja siksi Neste rallin reitti ei tule sinne asti ulottumaan.
Tuo Juupajoki nyt on vielä mielestäni sellainen erikoiskoe, että sen pystyy ajamaan Paviljongin huollosta käsin siinä missä Myhinpäänkin idän suunnassa Rautalammilla, suunnilleen sama matka on sen lähtöpäähän mitä Juupajoenkin 9-tietä ajettuna. Sitten toki jos aletaan kunnolla ajamaan esim. Kurun suunnan Pengonpohjan ym. Tampereen ympäristöseudun erikoiskokeita, niin se kyllä jo sitten vaatii etähuollon ja kenties rallikaravaanin yöpymisenkin kaupungissa.


Mitään mieltähän ei ole ajella kovin pitkiä matkoja pelkkinä siirtyminä, tätähän kritisoivat niin kilpailijat kuin katsojat mm. silloin kun rallikaravaani tuli Lahden suuntaan ja Jokimaan raviradalla ajettiin yksi erikoiskoe kun AKK kosiskeli etelän ralliyleisöä. Olisihan tuossakin Juupajoelle mennessä mahdollisuus, että ajattaisi siirtymän esim. Hallin kautta Mäntän suuntaan ja ajattaisi sitten lenkin erikoiskokeina peräjälkeen vaikka Kavalan, Väärinmajan, Juupajoen, Västilän & Ouninpohjan, josta huoltoon.

Eipä näitä nykyisellään sprintti-kisoiksi muodostuneita mm-ralleja voi oikein enää venyttää FIA:n säännöistä johtuenkaan kovin laajalle alueelle yömyöhälle ajettaviksi kun on kilometrimäärät siirtymineen joiden puitteissa pitäisi pysyä. Toki tähän varmasti on syynsä myös medialla ja televisioinnilla. Kummasti silti vaan entiseen aikaan vielä 80-90 luvulla mm. YLE sai tehtyä loistavia rallilähetyksiä Suurajoista yötä myöten, vaikka erikoiskokeita oli paljon enemmän ja niitä ei ajeltu kahteen kertaan.

Nykyisellään tv-väellä on hienoa tekniikkaa käytössään, mutta sille ei voi mitään jos isoja tv-yhtiöitä ei nappaa osin kustannus-syistä edes vähää alusta kun tarvitsisi laitaa ihan fyysisestikin toimittajia & kuvaajia johonkin lepikkoon paikan päälle tekemään ja kuvaamaan kunnon tv-juttua haastatteluineen paikasta toiseen liikkuvasta rallikilpailusta.
 
Viimeksi muokattu:

anti-lag

enabled
Liittynyt
14.3.2009
Viestit
1394
Mieluummin paljon lyhyitä pätkiä kuin vähän pitkiä. Pitkästä aikaa vaikka Kuohu, Ehikki ja Parkkola takaisin reittiin. Paljon muuta ei voi toivoakaan, koska säännöt eivät salli.
 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7514
Viime kesän reitti oli oikein hyvä, eikä vähiten sunnuntaina Päijänteen tällä puolella ajettujen pätkien vuoksi :eek: Toivottavasti ottavat taas pysyvästi ohjelmaan noita yhteen kertaan ajettavia vetoja, mitä nyt oli Halinen ja Äänekoski.
 

Sälli

Well-known member
Liittynyt
27.10.2013
Viestit
86
Mun puolesta ainakin tuosta viimevuotisesta perjantain lenkistä voisi huoletta pudottaa Jukojärven, Surkeen ja etenkin Mökkiperän pois. Niitä nyt on höylätty viime vuosina tarpeeksi. Etenkin tuo Mökkiperä on ihmetyttänyt mukana roikkumisellaan kun melkein puolet pätkästä on "no go-zone". Tietty niillä teillähän se on ajettava mihin tekijät löytyy.

Sen sijaan Äänekosken pätkä kestäis hyvin ajaa 2 kertaa ja siinähän olis heti lähistöllä esim. Valkola ja Laukaa mukaan nostettavaksi muutaman vuoden tauon jälkeen.
Näitten kaveriksi kävisi vaikka Palsankylä ja Kuohu. Halinen olisi siinä kupeessa vaikkapa kertaalleen ajettava pistona, sikäli jos siellä seuduilla tarvii enää ikinä ajaa mitään.. 😁

Tämmösiä korkealentosia visioita!
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Nelostien itäpuolelta löytyy paljon erittäin hyviä pätkiä, osa sellaisia, joita ei vuosiin ole ajettu ja osa sellaisia, joita ei vuosikymmeniinkään ole ajettu.

Äänekoski, Lankamaa, Sirkkamäki, Äijälä, Jouhtikylä, Leskelänkylä, Myhinpää, Venekoski jne. Näitä löytyy ja ovat upeita suomallaisia ralliteitä parhaimmillaan. Koskahan tuis kunnollinen itälenkki ohjelmistoon?
 

Raceway

Ratamestari
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
877
Sijainti
Ruutulipulla
Mun puolesta ainakin tuosta viimevuotisesta perjantain lenkistä voisi huoletta pudottaa Jukojärven, Surkeen ja etenkin Mökkiperän pois. Niitä nyt on höylätty viime vuosina tarpeeksi. Etenkin tuo Mökkiperä on ihmetyttänyt mukana roikkumisellaan kun melkein puolet pätkästä on "no go-zone". Tietty niillä teillähän se on ajettava mihin tekijät löytyy.

Sen sijaan Äänekosken pätkä kestäis hyvin ajaa 2 kertaa ja siinähän olis heti lähistöllä esim. Valkola ja Laukaa mukaan nostettavaksi muutaman vuoden tauon jälkeen.
Näitten kaveriksi kävisi vaikka Palsankylä ja Kuohu. Halinen olisi siinä kupeessa vaikkapa kertaalleen ajettava pistona, sikäli jos siellä seuduilla tarvii enää ikinä ajaa mitään.. ��

Tämmösiä korkealentosia visioita!
Kyllä Jukojärveä, Surkeeta & ylipäätään 9-tiehen rajaten kolmion Jyväskylä, Jämsä, Petäjävesi sisäpuolisia pätkiä on hinkattu eri muodoissaan eri nimisinä todella kauan.
Jos tuon kolmion sisäpuolelta otetaan ajettavaksi erikoiskokeita, niin Kuohu, Parkkola, Tiilimaa & Vellipohja ovat versioinaan oman listani kärkipäässä.

Mökkiperäkin on ollut niin kauan ohjelmistossa kuin muistan, mutta se on kuitenkin luonteeltaan teknisesti vaihteleva pätkä, no tuota Halista voisi toki ajaa niillä kulmilla vaihteeksi ja jättää Mörköperän hetkeksi tauolle.

Lankamaa ja Urria ovat olleet viime vuodet perinteisistä teistä tauolla ja hyvä niin! Noiden suunnilta voisi mukaan ottaa vaikka Laukaan ja Ehikin, Huhtian tai Sahloisen.

Tein tietoisesti tuon reittiehdotelmani suuntautuvaksi länteen ja pohjoiseen Jyväskylästä kun viime vuosina on suuntaus on ollut etelään Lahden suuntaan & itään päin.
On ajettu etelän suuntaan mm. Evo, Hyväneula, Koivukehä, Koukunmaa, Jokimaa. Idän suunnassa on ajettu mm. Myhinpää, Hannula, Sirkkamäki, Ruuhimäki, Mynnilä, Oittila, Lempää.

Pohjoisen suuntaan voisi hyvin ajaa vielä tuota Äänekoski-Valtraa uutena pätkänä. Kuukanpää Valkola, Hietama, Palsankylä, Konttimäki, Muittari jne.

Keuruun / Multian suunnan pätkät Jukojärvi, Isojärvi, Lautaperä, Kruununperä jättäisin vaihteeksi kokonaan pois ja veisin rallia enemmän Jämsästä länteen Tampereelle päin.
Siellä on hyviä pätkiä. Saalahti tuli Jämsän kupeessa pitkästä aikaa mukaan, Arvaja, Pihlajakoski, Poikuskulma. Ouninpohjasta saa paljon erilaisia variaatioita Hassi, Konivuori, Rapsula.. Kaipolanvuori, Kavala, Väärinmaja, Sahalahti, Siitama, Juupajoki, Talviainen, Västilä, Päijälä, Paateri etc.

Tuolle ehdotelmalleni Suomen mm-rallin reitiksi tulisi mittaa puhtaaseen kilvanajoon 371,86 ek-kilometriä. Esim. tämän vuoden mm-sarjan avauksessa Monte Carlossa ajetaan 382.65 ek-kilometriä.
 
Viimeksi muokattu:

Sälli

Well-known member
Liittynyt
27.10.2013
Viestit
86
Kyllä Jukojärveä, Surkeeta & ylipäätään 9-tiehen rajaten kolmion Jyväskylä, Jämsä, Petäjävesi sisäpuolisia pätkiä on hinkattu eri muodoissaan eri nimisinä todella kauan.
Jos tuon kolmion sisäpuolelta otetaan ajettavaksi erikoiskokeita, niin Kuohu, Parkkola, Tiilimaa & Vellipohja ovat versioinaan oman listani kärkipäässä.

Mökkiperäkin on ollut niin kauan ohjelmistossa kuin muistan, mutta se on kuitenkin luonteeltaan teknisesti vaihteleva pätkä, no tuota Halista voisi toki ajaa niillä kulmilla vaihteeksi ja jättää Mörköperän hetkeksi tauolle.

Lankamaa ja Urria ovat olleet viime vuodet perinteisistä teistä tauolla ja hyvä niin! Noiden suunnilta voisi mukaan ottaa vaikka Laukaan ja Ehikin, Huhtian tai Sahloisen.


Pohjoisen suuntaan voisi hyvin ajaa vielä tuota Äänekoski-Valtraa uutena pätkänä. Kuukanpää Valkola, Hietama, Palsankylä, Konttimäki, Muittari jne.

Keuruun / Multian suunnan pätkät Jukojärvi, Isojärvi, Lautaperä, Kruununperä jättäisin vaihteeksi kokonaan pois ja veisin rallia enemmän Jämsästä länteen Tampereelle päin.
Siellä on hyviä pätkiä. Saalahti tuli Jämsän kupeessa pitkästä aikaa mukaan, Arvaja, Pihlajakoski, Poikuskulma. Ouninpohjasta saa paljon erilaisia variaatioita Hassi, Konivuori, Rapsula.. Kaipolanvuori, Kavala, Väärinmaja, Sahalahti, Siitama, Juupajoki, Talviainen, Västilä, Päijälä, Paateri etc.
Pakko sanoa, että onpahan todella paljon samankaltaisia aatoksia kuin itsellä. :thumbup:

Pohjoisen lenkkiin saisi todellakin kompaktille alueelle komean kattauksen noilla eväillä, ja samaa mieltä tuosta Lankamaasta, vaikka se onkin useimmille Laukaan alueen "The pätkä".

Onkos Muittaria ajettu milloin viimeksi? Muistelen, että toistakymmentä vuotta sitten se poistui repertuaarista ollen silloiseen keskinopeussääntöön liian nopea.

Sikäli kun se nykyformaattiin mahtuisi, niin olisihan se tuo Tampesterin lenkkikin enempi kuin tervetullut. Yhtälailla kelpaisi tuo Ounin & ympäröivän tiestön variointi pariksi eri pätkäksi tyyliin Rapsula+Hassi, vaikka se Ouni pitkänä onkin pyhä asia ja Nesteytys-rallin syömähampaista suurin. :D

Se on kyllä eittämättä hienoa, että tuo Lempää/Oittila-suunta otettiin viime vuodelle mukaan.
 

Ice1Racing

Well-known member
Liittynyt
11.4.2014
Viestit
194
Tiiviimpi paketti ja parempi tunnelma. Enemmän autoja tien päällä ja lyhyemmät siirtymät, niin kilpailijoilla kuin katsojillakin.

Siten esimerkiksi Pihlajakosken ja Päijälänkin voisi jättää huilimaan. Tilalle Juupajoki ja Västilä. Ouninpohja jatkaisi legendana. Neljänneksi Jämsän ja Jyväskylän väliltä jokin EK.

Jos tehdään pohjoisen tai idän lenkki, niin perjantaille, kiitos. Sunnuntaina on liian monella keula lännen tai etelän suunnalle ja ralli jää kesken. Mökkiperän voisi jättää pois jo siksikin, että sinne joutuu ajamaan huonokuntoisia teitä pitkät matkat. Palsankylä, Äänekoski-Valtra, Valkola ja Laukaa voisi olla toimiva nelikko.

Jos on kaupunki EK oltava, niin vaikkapa Leustu, Sahloinen/Ehikki, Kuohu/Humalamäki ja Harju.
 

Raceway

Ratamestari
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
877
Sijainti
Ruutulipulla
Nelostien itäpuolelta löytyy paljon erittäin hyviä pätkiä, osa sellaisia, joita ei vuosiin ole ajettu ja osa sellaisia, joita ei vuosikymmeniinkään ole ajettu.

Äänekoski, Lankamaa, Sirkkamäki, Äijälä, Jouhtikylä, Leskelänkylä, Myhinpää, Venekoski jne. Näitä löytyy ja ovat upeita suomallaisia ralliteitä parhaimmillaan. Koskahan tuis kunnollinen itälenkki ohjelmistoon?
Tuo Äänekoski tuli juuri mukaan ja 2014 ajettiin Jouhtikylää, Lankamaa & Myhinpääkin on ollut mukana useampana vuonna. 2010 kisasta jäänyt elävästi mieleen Sirkkamäen helvetillinen liikennesumppu. No lopulta järkevä moottoripyöräpoliisi ohjasi meidät letkan kärjessä ajaen siitä lävitse kun kysyttiin, että pääseekö tästä ajamaan läpi. Ei jääty enää sinne tukkimaan lisää, vaan jatkettiin sitten Myhinpäähän.

Rakennetaan jonkinlainen kompromissi. Aloitettaisiinkin erikoiskokeilla idän suunnassa jo torstaina iltapäivällä neljän jälkeen kun ihmiset pääsevät töistä vuoden 2014 tapaan ja illalla sitten kaupunki-ek Harju. Lännen lenkille Juupajoelle (joka ajettaisiin vähän lyhempänä 2008 mittaisena) mennessä ajettaisiin Saalahti-sprint, ettei siirtymäkään ole turhan pitkä ilman actionia. Tullessa takaisin päin Ounin jälkeen Vellipohja ennen huoltoa. Viime vuotiseen tapaan nuo sunnuntain päätöserikoiskokeet samoina Lempää & Oittila. Muittarin tai Konttimäen mielelläni laitaisin vaikka tuon Äänekosken pätkän tilalle, mutta kun se vasta tuli viime vuonna mukaan, niin olkoon. Ek-kilometrejä kertyisi tähän reittiin 338,73 km. Viime vuoden reitillä oli erikoiskokeilla mittaa 333.60 km, joten hyvin samoissa oltaisiin.


Torstai

Testierikoiskoe: Ruuhimäki - 4,30 km

Lähtö: Jyväskylän Paviljonki

EK 1: Äijälä - 6,06 km

EK 2: Laukaa - 11,79 km

EK 3: Harju 1 - 2,31 km

Huoltotauko: Paviljonki - 45 min


Perjantai

Huoltotauko: Paviljonki - 15 min

EK 4: Valkola 1 - 7,10 km

EK 5: Äänekoski-Valtra - 7,39 km

EK 6: Palsankylä 1 - 13,90 km

EK 7: Halinen 1 - 7,07 km

EK 8: Parkkola 1 - 20,11 km

Huoltotauko: Paviljonki - 30 min

EK 9: Valkola 2 - 7,10 km

EK 10: Palsankylä 2 - 13,90 km

EK 11: Halinen 2 - 7,07 km

EK 12: Parkkola 2 - 20,11 km

EK 13: Harju 2 - 2,31 km


Huoltotauko: Paviljonki - 45 min


Lauantai

Huoltotauko: Paviljonki - 15 min

EK 14: Saalahti 1 - 4,23 km

EK 15: Juupajoki 1 - 21,13 km

EK 16: Västilä 1 - 17,17 km

EK 17: Ouninpohja 1 - 33,00 km

EK 18: Vellipohja 1 - 17,16 km

Huoltotauko: Paviljonki - 30 min

EK 19: Saalahti 2 - 4,23 km

EK 20: Juupajoki 2 - 21,13 km

EK 21: Västilä 2 - 17,17 km

EK 22: Ouninpohja 2 - 33,00 km

EK 23: Vellipohja 2 - 17,16 km

Huoltotauko: Paviljonki - 45 min


Sunnuntai

Huoltotauko: Paviljonki - 15 min

EK 24: Oittila 1 - 10,15 km

Kokoomatauko - 30 min

EK 25: Lempää - 6,83 km

Kokoomatauko: - 30 min

EK 26: Oittila 2 (Power Stage) - 10,15 km

Huoltotauko: Paviljonki - 10 min

Palkintoseremoniat: Paviljonki
 

delorean

Well-known member
Liittynyt
30.1.2009
Viestit
3231
Sijainti
JKL
Säännöt rajaa sen että torstaina ei voi ajaa kun yhden eekoon ja se pitää olla stadion/yleisö ek...
 

Raceway

Ratamestari
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
877
Sijainti
Ruutulipulla
Säännöt rajaa sen että torstaina ei voi ajaa kun yhden eekoon ja se pitää olla stadion/yleisö ek...
Ovatkos säännöt sitten parin vuoden aikana tuon asian osalta muuttuneet kun oli ainakin vuoden 2014 Jyväskylässä mahdollista vastaavanlainen aloitus torstaille, jossa tuo yleisö-ek oli yhtenä mukana..?

http://www.ewrc-results.com/harmonogram.php?e=13898&t=Neste-Oil-Rally-Finland-2014

edit. Ei ole näköjään muuttuneet tältä osin säännöt mihinkään, eli puhut palturia.. mm. tämän vuoden Monte Carlossa ajetaan torstaina 1. legillä 2kpl. erikoiskokeita.

http://www.ewrc-results.com/harmonogram.php?e=35143&t=Rallye-Automobile-de-Monte-Carlo-2017

Sama tieto PDF-tiedostona. http://acm.mc/wp-content/uploads/2014/05/APPENDIX-A1-ITINERAIREGB.pdf
 
Viimeksi muokattu:

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
14766
Sijainti
Tampereen lenkki
Viime vuonna Ouninpohjassa mentiin niin hurjaa vauhtia että tuskin pätkä on samassa muodossa mukana tänä vuonna.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös