Sörsselsön
Kui hianoo se sit on?
Kahden ensimmäisen kisan top3:
Monte: Ogier-Latvala-Tänak
Ruåtsi: Latvala-Tänak-Ogier
Jos Mexicossa meno jatkuu samanlaisena niin lopputulos on Tänak-Ogier-Latvala?
Krhmn. Tehkäämme jotain persaukista analyysia alkukaudesta, kieli poskessa ofc:
Alkukausi on ollut aikas tasainen, ja Hyundailla vauhtia on riittänyt. Valitettavasti Neuville on hajottanut kummassakin kisassa autonsa jousituksen johtopaikalta. Paddon taas... eka kisa meni piloille valokuvaajan jäätyä alle ja Ruotsin lumilla ohjaustehostin sanoi sopimuksensa irti. Muuten olisi todennäköisesti top5:ssa ollut heittämällä.
M-Sportin valtakunnassa on kaikki todennäköisesti erittäin hyvin. Tänak haastaa hyvin Ogieria ja sama toisinpäin. Jotain pieniä teknisiä ongelmia kuitenkin tullut ilmi (mm. Tänakin Monten päätöspäivänä auto muuttui moottoriäänien perusteella Subaruksi... Viruvalgella ollut tuon lisäksi kummassakin kisassa jonkinasteista vaihdelaatikkovikaa ja Ogier taas valittanut pidon puutetta jäisillä teillä. Vaan mites Mexicossa?)
Citroenin alkukautta ei oikein voi kauniisti kuvailla. Auton piti olla hyvä haastaja mutta silti se viimeinen puristus on jäänyt puuttumaan. Breen näyttäisi olevan tasaväkinen, Meekekin on ollut nopea mutta valitettavasti usein myös se nopeus on tuonut erinäköisiä ajovirheitäkin. Myös sekin kertoo ilmeisesti jotain että ainut pohja-aika on tähänmennessä Stéphane Lefebvren nimissä.
Toyota Gazoo Racing. "Heitettävä riisipussi joka ei vain kulje mihinkään". Puuppolan vaari nauraa partaansa tällähetkellä. Latvala on näyttänyt että tuolla autollakin pääsee lujaa. Hännisen otteet olleet pettymyksiä. Mexicossa olisi kiva jos Yariksessa olisi tähtäin osoitettu muualle kuin puuta kohti. Toivottavasti kumpikin auto saataisiin maaliin ehjänä.
Ps. Suurin syy miksi tuli tälläinen alustus rustattua oli tämä: Paddon ei turhia odotellut. 3pv Ruotsista ja äijä ajaa jo testiä Mexicon päässä: https://twitter.com/planetemarcus/status/831946929516978177
Tämän vuoden Mexicosta enempi sitten 3vkon päästä. Lähtölistaa ei ole saatavilla vielä. Pätkäaikataulut on kyllä. 6 erinäköistä kaupunkipätkää (perusjuttu tuollapäin et 5-6 tynnyrinpyöritystä ja pari pirun pitkää). Pe-aamuna sitten taas kukko kiekaisee ja kuskien pitää olla hereillä kun heti alkuun melkein 55km pikataival, ehkä kyseisen kisan tunnetuin pätkä eli "El Chocolate".
Vamos!
Monte: Ogier-Latvala-Tänak
Ruåtsi: Latvala-Tänak-Ogier
Jos Mexicossa meno jatkuu samanlaisena niin lopputulos on Tänak-Ogier-Latvala?
Krhmn. Tehkäämme jotain persaukista analyysia alkukaudesta, kieli poskessa ofc:
Alkukausi on ollut aikas tasainen, ja Hyundailla vauhtia on riittänyt. Valitettavasti Neuville on hajottanut kummassakin kisassa autonsa jousituksen johtopaikalta. Paddon taas... eka kisa meni piloille valokuvaajan jäätyä alle ja Ruotsin lumilla ohjaustehostin sanoi sopimuksensa irti. Muuten olisi todennäköisesti top5:ssa ollut heittämällä.
M-Sportin valtakunnassa on kaikki todennäköisesti erittäin hyvin. Tänak haastaa hyvin Ogieria ja sama toisinpäin. Jotain pieniä teknisiä ongelmia kuitenkin tullut ilmi (mm. Tänakin Monten päätöspäivänä auto muuttui moottoriäänien perusteella Subaruksi... Viruvalgella ollut tuon lisäksi kummassakin kisassa jonkinasteista vaihdelaatikkovikaa ja Ogier taas valittanut pidon puutetta jäisillä teillä. Vaan mites Mexicossa?)
Citroenin alkukautta ei oikein voi kauniisti kuvailla. Auton piti olla hyvä haastaja mutta silti se viimeinen puristus on jäänyt puuttumaan. Breen näyttäisi olevan tasaväkinen, Meekekin on ollut nopea mutta valitettavasti usein myös se nopeus on tuonut erinäköisiä ajovirheitäkin. Myös sekin kertoo ilmeisesti jotain että ainut pohja-aika on tähänmennessä Stéphane Lefebvren nimissä.
Toyota Gazoo Racing. "Heitettävä riisipussi joka ei vain kulje mihinkään". Puuppolan vaari nauraa partaansa tällähetkellä. Latvala on näyttänyt että tuolla autollakin pääsee lujaa. Hännisen otteet olleet pettymyksiä. Mexicossa olisi kiva jos Yariksessa olisi tähtäin osoitettu muualle kuin puuta kohti. Toivottavasti kumpikin auto saataisiin maaliin ehjänä.
Ps. Suurin syy miksi tuli tälläinen alustus rustattua oli tämä: Paddon ei turhia odotellut. 3pv Ruotsista ja äijä ajaa jo testiä Mexicon päässä: https://twitter.com/planetemarcus/status/831946929516978177
Tämän vuoden Mexicosta enempi sitten 3vkon päästä. Lähtölistaa ei ole saatavilla vielä. Pätkäaikataulut on kyllä. 6 erinäköistä kaupunkipätkää (perusjuttu tuollapäin et 5-6 tynnyrinpyöritystä ja pari pirun pitkää). Pe-aamuna sitten taas kukko kiekaisee ja kuskien pitää olla hereillä kun heti alkuun melkein 55km pikataival, ehkä kyseisen kisan tunnetuin pätkä eli "El Chocolate".
Vamos!