sooda
Alan Parsa
On asenne kohdallaan Lapilla tokalla:
"Lakkasin yrittämästä kun oli niin liukas". Tanan lammas.
"Lakkasin yrittämästä kun oli niin liukas". Tanan lammas.
Evansille aika reippaat pohjat.Tänakilta kova aika Hafrenissa mutta Evanskin tulee kovaa
Ymmärrettävää, että Lappi ottaa vähän rauhallisemmin kuin Saksassa ja Kataloniassa, mutta ei sitä nyt ihan näin hiljaa tarvitsisi ajaa.Mikähän Lapilla on kun tulee hiljaa, no kohta kuullaan
Ei se kyllä pätkän pituudesta ole kiinni vaan olosuhteista. On noita 30km pätkiä useissakin ralleissa. Ei se mikn uusi tuttavuus ole Kallelle...Kuinkas pitkiä pätkiä noissa kansallisissa ralleissa muuten ajetaan vrt. esim. Hafren joka on 35km? Mietin vaan että onhan siinäkin Kallella varmaan oppimista veivata vähän pidempää tietä yhteen putkeen.
Esim. Riihivuori Rallissa (neljän pätkän junnukisa) ajettiin 30 km versio Surkeen pätkästä. En tiedä sitten miten Kallelle on noita tullut vastaan.Kuinkas pitkiä pätkiä noissa kansallisissa ralleissa muuten ajetaan vrt. esim. Hafren joka on 35km? Mietin vaan että onhan siinäkin Kallella varmaan oppimista veivata vähän pidempää tietä yhteen putkeen.
Esimerkiksi Vaakunassa oli lähes 30 km pätkä ja on niitä Latviassa ja Italiassakin ajettu.Esim. Riihivuori Rallissa (neljän pätkän junnukisa) ajettiin 30 km versio Surkeen pätkästä. En tiedä sitten miten Kallelle on noita tullut vastaan.
Ei nyt oikein kulje WRC1 eikä WRC2 suomalasilla.:thumbfh:
Fiesta on ollut ehkä toiseksi nopein auto joka kisassa, mutta ei ikinä hitain. Hyundai ehkä yleisesti nopein, Toyota Suomessa ja Ruotsissa, Citroen assulla. Hyundait taas olivat ongelmissa Suomen hypyissä, Toyotalla ja Citroenilla taas on ollut monissa kisoissa vauhdinpuutetta.Mun mielestä M-sportin Fiesta ei ole ollut missään rallissa nopein auto. Joissain sentään tasaväkinen. Tänak on noussut uudelle tasolle ja Ogier ajanut tasaisesti.
Harmi. Vahvan näytön antoi silti.Huttusella hajos auto nelospätkän jälkeen :frown: