DC
Helsingin UA
No jos tällä kerralla tulisi sen alle kolme rengasrikkoa ensimmäisen neljän pätkän aikana niin sehän olisi jo positiivinen suuntaus.Pysyykö Juusolla ilmat renkaissa?
No jos tällä kerralla tulisi sen alle kolme rengasrikkoa ensimmäisen neljän pätkän aikana niin sehän olisi jo positiivinen suuntaus.Pysyykö Juusolla ilmat renkaissa?
Nyt oli Nasserin vuoro kärsiä rengasrikoista.Nordgren johtaa kun Nasser ja Luky sortuivat edestä
https://twitter.com/JuusoNordgren/status/1008296829354692608Dramatic end to our rally. More info coming soon. #FIAERC #CyprusRally
Mitä ihmettä.Game over
Törmäys kahden siviiliautoa kanssa erikoiskokeella. Tosi kurja tapahtuma mutta onneksi kaikki on kunnossa.
No, ehkä tämä muistuttaa taas että avoimien teiden Safaria ei tosiaan enää kaivata MM-sarjaan kun suljetuilla teilläkin voi tapahtua tällaista.I dont know this exact place, but I remember stages in Cyprus from previous years. There are some access roads, but plenty of open area, where cars are normally go on the field, out of the road. So they can enter the stage from anywhere...
No se nyt on selvä. "Alkuperäinen" Safari on aikansa kuva, ja loistava ja tärkeä pala lajihistoriaa, mutta sellaiseksi sen kuuluukin jäädä. Koko Safari-termiä ja -ideaa on mielestäni vähän turha edes yrittää uudelleen lämmitellä. Nykyiseen WRC-kulttuuriin kuuluu tietty kisaformaatti, eikä siihen mitään puolivillaisia virityksiä tarvita. Tarkoitan tällä lähinnä sitä, että turha niistä pätkistä on mielestäni tehdä nykystandardia pidempiä, ihan vaan siksi että ollaan Afrikassa ja koska aikanaan näin oli tapana.No, ehkä tämä muistuttaa taas että avoimien teiden Safaria ei tosiaan enää kaivata MM-sarjaan kun suljetuilla teilläkin voi tapahtua tällaista.
Komp. Safari oli aikansa tuote, eikä sitä voi oikein nykyiseen "yhdeksästä viiteen"-virkamiesralliin tuoda. Ei tasanopeuskilpailuna eikä 90-luvun ek-muotoisena tynkäsafarina. Harrastepuolella voi sitten ajaa missä formaatissa halutaan ja ilmoittautuneiden määrä kertokoon, onko järkevää.No se nyt on selvä. "Alkuperäinen" Safari on aikansa kuva, ja loistava ja tärkeä pala lajihistoriaa, mutta sellaiseksi sen kuuluukin jäädä. Koko Safari-termiä ja -ideaa on mielestäni vähän turha edes yrittää uudelleen lämmitellä. Nykyiseen WRC-kulttuuriin kuuluu tietty kisaformaatti, eikä siihen mitään puolivillaisia virityksiä tarvita. Tarkoitan tällä lähinnä sitä, että turha niistä pätkistä on mielestäni tehdä nykystandardia pidempiä, ihan vaan siksi että ollaan Afrikassa ja koska aikanaan näin oli tapana.
Tähän pari viikkoa vanhaan sen verran, että luxemburgilainen oli juuri Sahilan epäonnipätkällä. Monilla muilla erikoiskokeillahan vauhti oli ollut Volant-Pösölle ihan hienoa.Aki Sahilan ralliura jatkui viikonloppuna Rallye Vosges Grand-Estissä. Paikalla penkalla luxemburgilaiskaverini, jonka silmin Sahila ajoi todella vaisusti.