Tulokset ja kommentit KKWCS 2018, 7. ja 8. kilpailut, Lavinto Hausjärvi

KKWCS

Well-known member
Liittynyt
12.2.2011
Viestit
348
Koodi:
AIKA-AJOT       AIKA    AUTO  AJORYHMÄ

 1. Nasty Boy   34,455  90    2
 2. Haikki      34,464  11    1
 3. Jussi       34,651 111    1
 4. 4stroke     34,872  12    1
 5. Andy        34,912  54    1
 6. piloto      35,279  12    2
 7. SlowDiezel  35,422  17    1
 8. RobKa       35,513  54    2
 9. Williams-   35,594 111    2
10. Joona R     35,853   9    2
11. Maukka T    36,001  17    2
12. Pwrd b BMW  36,326  26    1
13. atr1        36,668  90    1
14. ir1         36,761  66    2
15. Jatenski    37,212  26    2
16. Cmoney      37,438   3    1
17. FO110K      37,620  11    2
18. matti.kat.  38,184  66    1
19. Misa1       39,715   3    2
Kilpailu 1/2 (suhari, erot, paras kierrosaika, auto, pisteet)
Koodi:
A:
 1. Haikki       12krs   [b]33,704[/b] 111  51
 2. Nasty Boy   +10,654  34,909  19  42
 3. Andy        +14,578  35,054  90  36  (podiumin myötä kotimatkalle)
 4. 4stroke     +15,011  34,866  54  32
 5. SlowDiezel  +15,428  34,924  12  29
 6. piloto      +26,029  35,927  17  26
 7. Jussi        -1krs   35,182  11  24  (aloitti #9llä joka hyytyi alussa, jatkoi #11llä)
B:
 8. Pwrd b BMW   12krs   35,000   9  22
 9. RobKa        +1,919  [b]34,999[/b]  11  21
10. Maukka T     +9,551  35,878  54  18
11. atr1        +25,063  36,321 111  16
12. Joona R      -3krs   36,823  17  14
13. Williams-    -4krs   37,414  90  12
C:
14. Cmoney       12krs   [b]34,465[/b] 111  11
15. Jatenski     +6,286  34,823  11   9
16. ir1         +19,243  35,111  12   8
17. Misa1       +32,168  36,769  54   7
18. matti.kat.   -3krs   35,880  19   6
19. FO110K      -10krs           90   5  (keskeytti, ja ponderi ei toiminut)
Lähtöjärjestys seuraavaan kisaan
Koodi:
 1. Haikki      33,704
 2. Cmoney      34,465
 3. Jatenski    34,823
 4. 4stroke     34,866
 5. Nasty Boy   34,909
 6. SlowDiezel  34,924
 7. RobKa       34,999
 8. Pwrd b BMW  35,000
 9. ir1         35,111
10. Jussi       35,182
11. Maukka T    35,878
12. matti.kat.  35,880
13. piloto      35,927
14. atr1        36,321
15. Misa1       36,769
16. Joona R     36,823
17. Williams-   37,414
18. FO110K      --,---
Kilpailu 2/2 (suhari, erot, paras kierrosaika, auto, pisteet)
Koodi:
A:
 1. 4stroke      12krs   34,627  11  50
 2. Haikki       +0,163  34,620  54  42
 3. Jatenski     +0,993  [b]34,312[/b] 111  37
 4. SlowDiezel   +2,462  34,316   9  32
 5. Nasty Boy    +7,272  34,828  17  29
 6. Cmoney       -1krs   35,277  12  26  (ko-
 7. matti.kat.   -1krs   35,331  90  25   lari)
B:
    matti.kat.   12krs   [b]34,774[/b] 111
 8. Pwrd b BMW   +1      35,304  11  22  (ponderi otti vain 8 krs)
 9. ir1          +1,837  34,900   9  20
10. Jussi        +5,304  35,248  12  18
11. piloto      +11,788  35,969  17  17
12. RobKa       +11,942  35,949  54  14
13. Maukka T     -9krs   38,147  26  12  (kulkupuoli "tukossa", siispä varikolle)
C:
    piloto       12krs   [b]35,958[/b]  90
14. atr1         +0,732  [b]35,958[/b]   9  11
15. FO110K      +18,559  37,157  12   9
16. Williams-   +27,479  37,467  17   8
17. Misa1       +28-29          111   7  (ponderi ei toiminut)
18. Joona R     -11krs   39,343  11   6
Vähän pondereita irtosi tarrakiinnityksistä ja jo(i)llakin unohtui se taskuun, ettei kierros välttämättä rekisteröitynyt

Päivän nopein kaikilta:
33,704 Haikki
34,312 Jatenski
34,316 SlowDiezel
34,455 Nasty Boy
34,465 Cmoney
34,627 4stroke
34,651 Jussi
34,774 matti.katajainen
34,900 ir1
34,912 Andy
34,999 RobKa
35,000 Powered by BMW
35,279 piloto
35,594 Williams-
35,853 Joona R
35,878 Maukka T
35,958 atr1
36,769 Misa1
37,157 FO110K
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13786
Aika-ajo #3
Mattia lukuunottamatta kaikki erässä tulivat heittämällä ohi. #3, #26 ja #66 pyrittiin pitämään kisoista sivussa. Myöhemmin Maukalle jäi kuitenkin näistä keskimmäinen, kun #19 ei pysynyt käynnissä.

Eka kisa, C-finaali #111
Nyt alle huippuauto ja aika pian pääsin Jatenskin ja ir1:n ohi, ja sija 14./19 plakkarissa + hyvä lähtöruutu tokaan kilpailuun.

Toka kisa #12
Tässä hankasi asvalttia penkki, joka kului kisan aikana ihan puhkikin. Kuin myös ajohaalariin ommeltavaa. Koko kisa meni koittaen ajaa kovaa ja samalla irti penkistä pitkälti pysyen. Lähdössä otin sisälinjan mutta Jatenski pysyi rinnalla 2 ekaa mutkaa päästen ohi. Välisuoralla stroke kiihdytti ohi, shikaanin jälkeen SlowDiezel, ja varikkomutkaan jarruttaessa Nastykin rinnalla, mutta hän kuitenkin spinnasi. Sitten vauhti riittikin roikkumaan lähellä kärkikvartettia koska taistelivat keskenään, ja välillä nousin hetkeksi SD:n ohikin, menettääkseni taas sijani pääsuoralla. Viimeisellä kierroksella meni varikkomutkan ulostulo vähän pitkäksi ja tulimme matin kanssa rintarinnan siksakkeihin, joissa hän liukui päin, ja mentiin autot jumittuneina aitaan. Vielä hyvän matkaa perässä ollut Nasty nousi sitten 2 sijaa.
Kisassa olisi varmaan ollut mahdollista ihan iskuasemissa kärkiporukkaan ajella jos normaalisti olisi voinut penkissä istua ja välttää jatkuvat pienet virheet. Nyt olin liki kokoajan puolentoista sekunnin päässä edelläolevasta, ja Masa roikkui mun perässä 0,5-0,8 sekunnin päässä. Hyvät kilpailut oli.
 

matti.katajainen

TEAM DIVEBOMB
Liittynyt
2.8.2009
Viestit
225
lavinto 2018

juu kisaraporttia......

harkat meni hyvin ja autona tais olla 11# ( kunnes meni kaasuvaijeri poikki

aikaajo #66
kertakaikkiaan heikkovetonen auto ja ero omaan parhaaseen tais olla noin 4 sekuntia kierroksella :D

1 c-finaali #19
auto olikin jo selvästi kilpailukykysempi ja pääsin nousemaan 2 sijaa....
ir1 kanssa oli kovat väännöt ja vähän hierottiin pontooneita pariin otteeseen.
SITTE SE AUTO KUALI :D ja taas DNF
aika riitti onneksi seuraavaan b finaaliin

2 B-FINAALI #111
NYT ARPAONNI OSU KOHDALLE
oli ennen lähtöä ruudusta 5 selvä että joko noustaan paljon tai yrittäessä vedetään ulos JA HYVINHÄN SE MENI
3 viimisellä kierroksella bemarista ohi kärkeen ja kohti a finaalia

2 A FINAALI #90
auto oli ok vaikka ajoasento olikin melko kummallinen
kisa meni cmoneyn tuntumassa ja viimisellä kierroksella pääsin koittamaan ku cmoney veti pikkusen pitkäksi ja arvioin tilan väärin ja sit otettiin ilmaa alle....
ONNEKS KELLEKKÄN EI SATTUNU MITÄÄ
 

Jatenski

Well-known member
Liittynyt
23.9.2008
Viestit
414
AA #26

Todella liukas ja laiska auto... kaikki tuntu menevän ohi paitsi #3...

Kisa 1 C-finaali #11
Lämmittely kierroksella tuntu paljon nopeemmalta autolta. Yritin nopeasti ohitusta mutta cmoney tuli musta ohi ja samalla ir1 ja koitin imussa mennä ohi mutta ei päässyt... jumituin ir1 perään enkä päässy ohi... sit himmasin että sais muutaman nopean kierroksen aikaa toiseen kisaa varten. ir1 pyörähti omia aikoja ja pääsi ilmasiks ohi ja loppukierrokset meni nopeinta aikaa tehdessä.

Kisa 2 A-Finaali #111

Loistoautolla lähtö, heti tokassa mutkassa menin ulkokautta cmoneyn ohi ja haikin perään sit monta kierrosta yritin ohi mut haikki peitti riittävästi ja mutkista lähti hänen auto riittävän hyvin että aina jäi vähän ja suorilla sama vauhti myös imussa. Tokaan mutkaan koitin sisältä pääsin rinnalle ja sit vähän vauhti tyssäs kummaltaki ku rinnakkain oltiin ja 4stroke pääs varkain ohi 3mutkassa sisäkautta, sit meinas mun ohi slowdiezel mennä ohi shikaanis mut blokkasin sen ja loppukisa meni yrittää ottaa kiinni haikkii 4strokee mutta pääsivät tarpeeks karkuun slowdiezelii peitellessä. 3. Sija tolla autolla tuntui pettymykseltä. 4strokelle hieno voitto!

Nähdään forssas!
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8257
Sijainti
Helsinki
Harjoitukset. #26
Liukastelin tuntemattomalla radalla ja ”hieman” haastavalle tuntui auto. Eipä sillä oikein edes rata tullut tutuks. Lisäks ku oli sopivasti ensimmäinen kisa niin enpä edes jännityksessä tajunnut kunnolla katsoa muiden ajamista jotta olisi jotain oppinut.

Aika-ajot. #3
Paremmaks vaan meni auton suhteen. Kottero meinannu alkuun edes käynnistyä ja kun sai sen viimein hereille niin sain kiihtymään hitaasti mäkeä alaspäin valuen ja onnistuin saamaan sammumaan sen ennen ensimmäistä kierrosta, käytännössä ensimmäiseen jarrutukseen. Siinä tais mennä puolet koko aika-ajoista istuskellessa. Kun viimein pääsin liikkeelle niin enpä arvannu että voi niin paljo huonompi olla auto ku 26:nen. No pari sekuntia hitaamman ajan sain aikaseks ku harjoituksissa ja selkeä jumbosija.

Kisa 1. C-finaali. #54
Ihan eri luokkaa oleva auto. Sen huomas jo lämmittelykierroksella. Mut eipä ollut kunnolla tuntumaa radasta, eikä edes kohtuullisesti toimivasta autosta niin enpä pysynyt lainkaan muiden perässä. Pikku hiljaa kuitenkin pääsi rytmiin ja oli jo ihan mukava ajaa.

Kisa 2. #111
No nyt olikin sitten alla auto jolla olis saanu ainaki parannettua omaa nopeinta mut onnistuin sitten jättämään bonderin taskuun. Startti meni ihan ok pystyin pitämään oman paikan mut ensimmäisellä tai toisella kierroksella taidettiin jonkilaisen ohitusyritys sekoilun päätteeksi osua Joonan kans yhteen ja hänen kisa jäi siihen. Sen lisäks noin nopealla autolla ne onnettoman huonosti opetellut jarrutuspaikat oli vielä enemmän pielessä joten pyörähdyshän sieltä tuli. Lopussa kuitenkin kivaa kisaa wiltsun perässä. Kiinni sain mut en ohi päässy.

Kaikesta huolimatta kivaa oli ja pikku hiljaa homma tulee tutummaks. Forssa taas täysi tuntemattomuus ja vielä brasiliaisten suuntaan ajaminen lisähaasteeksi. Odotan innolla :)
 
Viimeksi muokattu:

Jussi

Well-known member
Liittynyt
5.3.2016
Viestit
68
Meni putkeen ja ei mennyt putkeen tämä kisa.

A-A, #111

Paras auto alle ja radalle. Julmetun hyviä kierroksi peräjälkeen ja sitten odottelemaan sijoitusta. Niin, paitsi ettei semmoista saa jos ei ole transponderia mukana. Sellaisten jaosta jäin paitsi ja kun tulpat laitan päähän, en kuule mitään, joten muiden ajojen jälkeen ajamaan muutama pikainen ja sillä sain 3. parhaan ajan, joka sekin koko ajan ruuhkassa ajaen. Muutama ärräpää taisi päästä. Nythän olisi hyvä jossittelun paikka että mikähän oli sen ekan setin paras aika, kun sai ajaa "puhtaassa ilmassa" ;)

A-finaali #9/#11
Lähtö meni tilannetta seuratessa ja shikaanien jälkeen homma meni ketuilleen: tila meni ahtaaksi 4stroken kanssa, ajauduin kanttarin päälle ja WRÄÄÄÄÄÄM! - ketjut irti. Onneksi varikko oli lähellä, joten kipikapi juosten varikolle, ajosuunnitelman muutos pelkäksi aika-ajoksi ja radalle.
No, sekin meni vähän pitkäksi ajosessioksi, sillä olin missannut valojen toiminnan ohjeistuksen ja Markun kanssa ajettiin 5-6 ylimääräistä kierrosta kisan päälle :D

B-finaali, 4. ruutu, #12
Perussettiä. Matti hurautti ekalla kiekalla autolla #111 ohi niin että heilahti ja itse sain yhden ohituksen, joten tismalleen samalla sijalla ruutulipulle. Alussa oli hetken aikaa tsäänssiä ir1:n suhteen, sillä muutamassa mutkassa autoni toimi selvästi paremmin ja siinä olisi voinut olla iskun paikka niillä kohdin, mutta reuhusin kaksi kertaa pääsuoran jarrutuksen puskevalla autolla pitkäksi ja se oli sitten siinä. ir1 ajoi niin tarkasti edellä, että mitään mahdollisuuksia sen alun jälkeen ei enää ollut.

Ehdotus:
- pidetään edelleen perinteinen kuskikokous alussa, jossa kaikki ovat paikalla ja jossa kerrataan...
* mahdolliset ponderiasiat
* lähtöproseduuri
* kierrosmäärä
* kuinka ilmoitetaan kisan päättyminen

... niin että kaikki kuskit ovat paikalla.

Hyvää oli se, että kisasta poistettiin kaikkein hitaimmat autot.

Kiitoksia taas Tonille, tämä on hyvä kisaformaatti, ajettavaa tulee paljon etenkin kisojen muodossa. Harkat, A-A, kisa -setin sijaan A-A ja 2x kisa on paljon mielekkäämpää ainakin omasta mielestä ajaa. Kun tuolta maakunnista paikalle kurvailee, niin mieluummin sitten ajaa pitemmän kisapäivän kuin kaksi 12 minuutin settiä ja ajaa sitten takaisin kotiin toiset 1-1.5 tuntia.

Nähdään Vorssassa.
 

SlowDiezel

Well-known member
Liittynyt
12.1.2018
Viestit
136
Uusi rata ja uudet kujeet jälleen :). Harjoitusvedon kautta vähän tuntumaan rataan ennen aika-ajoa.

AA: Auto #17

Ei moitittavaa, aika jäykän oloinen ajettava, mutta pienillä kompromisseilla ihan ok, ei moittimista, juuri A-Finaaliin viimeiseltä 7. sijalta. Ehkä olisi ollut enempiinkin rahkeita ja se ponderikin pysyi mukana :D.

1. Kisa A-Finaali: Auto #12

Viimeisestä ruudusta matkaan ja bussipysäkissä piloton rinnalle ja ohi ennen viimeistä hiusneulaa, Jussilla bussipysäkin jälkeen ongelmia ja olin itsekin nostamassa, mutta sitten vain hanaa kun ei keltaisiakaan ollut missään, sen verran siinä meni hämilleen itsekin mitä siinä oli, tuli sen verran nopeasti se tilanne.
Andya ja Stroken vääntöä seuraillessa ja odottamassa jospa heille tulisi virheitä ja pääsisi hyödyntämään, mutta jäi tällä kertaa haaveeksi. Ei ollut itsellä niin paljoa vauhtiaeroa tuossa taistossa, että olisi kunnolla päässyt yrittämään.
Kerran viimeiseen hiusneulaan oli lopussa puolittainen yritys, mutta sain vielä jarruheitolla pelastettua, etten kolaa Strokea ulos. Maalissa sija 5

2. Kisa A-Finaali: Auto #9

6:sta ruudusta aikojen perusteella matkaan, lähdössä heti Nastyn ohitse, ajattelin mennä jos Strokenkin rinnalle, mutta olisi todennäköisesti tullut liian pimeänä, niin pieni nosto. Bussipysäkissä sitten CMoneyn ohitse ja jahtiin jos vaikka saisi podiumpaikan, vauhtia tuntui löytyvän. Ohituksen jälkeen Nastylta ohitusyritys (oliko kummastakin tarkoitus vai CMoneysta), kerkeän keulan näkemään juuri kun kääntämässä apexiin, mutta hänellä auto pyörähtää eikä sen suurempaa murhetta itselle. Sitten vain possujunaa Haikin, Stroken ja Jatenskin kanssa. Jatenskista ohitusyritys bussipysäkillä (ehkä vähän turhan optimistenkin) joka epäonnistui ja samalla sitten CMoney pääsi kuittaamaan aivan varkain hiusneulaan, mutta seuraavalla kierroksella pääsuoralla kuittasin tuon sijan takaisin. Ei ollut kierroksia enään kuin pari jäljellä, joten sijoitus pysyi neljäntenä.
Tiukkaa ja rehtiä kilpailua alusta loppuun saakka, sai tehdä hartiavoimin töitä jotka palkittu päivän päätteksi mustelmilla molemmissa kyljissä, että selässä :D.
Ja kuin kymppiuutisten kevennyksenä, onnistuin sammuttamaan auton varikkosuoralle, mutta Nasty työnteli minut takaisin varikolle :thumbup: ei tarvinnut lähteä itse talkoisiin.

Yhteenvetona oli kyllä erittäin mielekäs päivä. Autoissa ei sikäli hirvittäviä eroja ollut kierrosajoista päätellen, vaikka lastentauteja oli suht monessa, mutta ne saatiin fiksailtua. Ehkä olisi aavistuksen nopeatempoisempi olla, ettei aikataulu olisi mennyt niinkin tiukkaan aukiolojen kanssa, mutta minkäs voi kun on muitakin radalle halukkaita :)
Kiitos järjestäjille sekä Haikille, Strokelle ja Jatenskille kovasta ja rehdistä kilvasta, että podiumeista! :thumbup:

Ehkä pitäisi vaihtaa nimimerkki jotain luokkaa AinaNeljäs :D.
Nyt 5:n kisaan 4 kertaa ollut neljännellä sijalla. Ehkä se podium tulee joskus jos on tullakseen :confused:

Nähkäämme vorssassa! ;)

Tässä myös omasta näkövinkkelistä finaalit

1. Kisa A-Finaali: https://www.youtube.com/watch?v=c8JkBMSaYzs&t=

2. Kisa A-Finaali: https://www.youtube.com/watch?v=HPK8MOHdPCY&t=
 
Viimeksi muokattu:

4stroke

Well-known member
Liittynyt
17.1.2010
Viestit
592
Aika-ajot #12
Parista autosta suoralla ohi joten hyvä oli auto. Lievää aliohjaamista havaitsin, mutta tämä kuulemma enemmänkin Dunlopien ominaisuus.
Oli tarkoituksena ajaa Haikin perässä ensimmäiset pari kierrosta ja verrata ajolinoja 1-2 mutkissa mutta se suunnitelma kariutui kun Haikki pyörähti varikkomutkassa. 4.ruutu finaaliin

A-finaali.#54
Meinasi käydä hölmö virhe lämppärillä. Luulin olevani omalla paikallani kunnes viime hetkillä älysin, että pitäisinkin nousta yksi sija. Heh.
No siitä kisa käyntiin ja ensimmäisellä kierroksella ohitusyritys Jussista. Häneltä irtosi ketjut joten nousin kolmanneksi. Andy ajeli pitkään perässä kunnes pääsi ensimmäisessä jarrupaikassa ohi. Menin siinä aavistuksen pitkäksi. Pysyin siinä Andyn perässä loppukisan ajan. Kierrosaika ritti jälleen neljänteen sijaan toiseen A-finaaliin.

A-finaali #11
Ensimmäisellä kierroksella nousin kolmanneksi kun pääsin välisuoran jälkeen Cmoneysta ohi. Tästä alkoi ohituspaikan kärkkyminen Jatenskista ja Haikista. Jatenskilla näytti vauhtia riittävän, mutta hyvin pystyi Haikki peittämään ohituspaikoissa. Kisan puolivälissä lähti Jatenski jälleen yrittämään ohitusta Haikista 2-3 mutkissa ja siinä tilanteessa pääsin kummastakin ohitse. Haikki pysyi toisena.

No Nyt ei sitten auttaisi tehdä yhtäkään virhettä kun Haikki on aivan perässä ja kierroksiakin vielä jäljellä. Keskityin erityisesti jarrutuksiin että menisivät tarkasti ja en lähtenyt myöskään blokkaamaan, koska se olisi hidastanut liikaa vauhtia ja koska luotin ettei varmaan yritä ohi liiallisella riskillä. Keskittyminen piti ja voitto tuli. Pitkän tauon jälkeen kelpasi kyllä :cool:

Haikilla oli kiire töihin ja jouduimme siksi kiirehtimään kotimatkalle, mutta Forssassa jatkuu.
 
Viimeksi muokattu:

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Jotain kommenttia

Nyt on tullut koettua sekin kun "the autosta" tippuu transponderi kesken aika-ajon. :D 11 kierrosta kerkesin ajaa kunnes sitten pääsuoralla lähti irti. Kerrankin kun tuntui että nyt ois mahdollisuudet hyvään lähtöruutuun, toki se b-finaalin 2. ruutukin oli hyvä mut aina voidaan jossitella paljonko tosta ajasta ois voinut saada pois sen n. 5 kierroksen aikana. Oli kyllä huippuauto. :ahem: Samaa ei ihan voi sanoa kisa-autoista, toisessa (#90) oli sen verran outo/huono ajoasento, ettei oikein ajamisesta tullut mitään ja #17 taas ei halunnut kääntyä.. Forsassa jatkuu.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13786
Ohituksen jälkeen Nastylta ohitusyritys (oliko kummastakin tarkoitus vai Cmoneysta), kerkeän keulan näkemään juuri kun kääntämässä apexiin, mutta hänellä auto pyörähtää eikä sen suurempaa murhetta itselle.
Aika samantapainen ajassa 1:03 viime vuonna Hangossa kun itse koitin Bemarista ohi ja meinasin samalla osua Nastyynkin mutta spinnasin sisäkurviin. Harvinaisia mutta aina joskus voi sattua.
 

Jussi

Well-known member
Liittynyt
5.3.2016
Viestit
68
Yleiskommenttina että nämähän ovat olleet pääsääntöisesti nyt hyvin siistejä ja jopa "ammattimaisia" kisoja. Romua ei ole tullut kaiketi lainkaan ja tällit suht normaaleja kisatilanteita.
 

RobKa

Well-known member
Liittynyt
24.9.2017
Viestit
76
Sijainti
Finland!
Aika-ajo, auto 54.
Keskivertoa parempi auto, joka oli tullut tutuksi jo ylimääräisestä harjoituksesta aikaisemmin. Alussa oli hieman jupakkaa kun useampi auto oli jäänyt radan varteen, mutta lopussa sain aika paljon puhtaita kierroksia.
Kohtalainen aika-ajo itseltäni. Hieman turhauttavaa toisin jäädä sijoituksen päähän A-finaali paikasta.

1 Kilpailu. B-finaali, auto 11.
Todella nopea auto, mutta ajoasento oli huono. Minä ja Powered by BMW pääsimme muulta joukolta karkuun ja muutaman kierroksen taistelun jälkeen hän pääsi ohitseni. Sijoitus ei enää sen jälkeen muuttunut. Ajoin kuitenkin lähdön nopeimman kierroksen kokonaisen tuhannesosan erolla Bemarin parhaaseen. Taas paalulta B-finaaliin.

2 Kilpailu. B-finaali, auto 54.
Eihän se nyt kauheen hyvin mennyt. Kaikki tuli ohi.

Isot kiitokset taas hyvin järjestetystä tapahtumasta.
 
Ylös