Siinä oli hengenlähtö lähellä. Ihme, jos ei perästä kuulu.Ratahenkilöllä tuli kiire juosta piiloon.
![]()
Kuva MTV3 F1
Ei tuo pyöriminen ole vaarallista nykyautoilla. Saattaa tosin vähän päässä heittää tuollaisen jälkeen. Mitään kovaa osumaa seinään tuossa ei tule, kun niin pienessä kulmassa osuu.Siinä oli hengenlähtö lähellä. Ihme, jos ei perästä kuulu.
Kyseessä ei ollut kuljettaja, vaan ratahenkilö, joka seistä töllötti väärässä paikassa. Katso kuva.Ei tuo pyöriminen ole vaarallista nykyautoilla. Saattaa tosin vähän päässä heittää tuollaisen jälkeen. Mitään kovaa osumaa seinään tuossa ei tule, kun niin pienessä kulmassa osuu.
Totta. En viitsinyt lukea viestiä, johon Mickey oli vastannut.Kyseessä ei ollut kuljettaja, vaan ratahenkilö, joka seistä töllötti väärässä paikassa. Katso kuva.
Eipä tuo tyyppi silti ollut sen lähempänä autoa kuin kaverit vieressä. Tuonne auton koukkaus vaatii sen luokan ihmeen, ettei kukaan ratavirkailijoista ole sen paremmassa turvassa. Paljon vaarallisemmassa paikassa olivat ne kaverit siinä heti aidan takana johon auto ensin osui.Siinä oli hengenlähtö lähellä. Ihme, jos ei perästä kuulu.
Aika hyvin "auto koukkasi" Ericssonilla vasemmalle aitaan. Samoin olisi voinut koukata myöhäisemmässä vaiheessa kohti ratavirkailijaa.Eipä tuo tyyppi silti ollut sen lähempänä autoa kuin kaverit vieressä. Tuonne auton koukkaus vaatii sen luokan ihmeen, ettei kukaan ratavirkailijoista ole sen paremmassa turvassa. Paljon vaarallisemmassa paikassa olivat ne kaverit siinä heti aidan takana johon auto ensin osui.
Fetteliltä lähti tumpusta auto.
No hitsi, muotoilen toisin.
Toi tumpusta lähteminen, oli vaan niin hauska jutska.No hitsi, muotoilen toisin.
Kuljettaja numero 5 menetti ajoneuvonsa hallinnan liian suuren tilannenopeuden takia.