Kimi Sauberille!

ScuderiaJormaz

Well-known member
Liittynyt
8.7.2007
Viestit
1196
Jotain sinnepäin..joku lehtikirjotus väitti 20013 et Bottas on mukava ja kiltti ihminen..
:doubtful: Sir,you write crazy shit.
Joku lehtikirjotus väitti et Valttteri on Bottash
Kenties Kimi on Rrrräikkönnen

Onko Mika Salo vai JJ?

Vai onko Mikä Häkkinen,vaiko Keijo Roosenberg?
 

Dzekoo

Well-known member
Liittynyt
13.11.2017
Viestit
907
:doubtful: Sir,you write crazy shit.
Joku lehtikirjotus väitti et Valttteri on Bottash
Kenties Kimi on Rrrräikkönnen

Onko Mika Salo vai JJ?

Vai onko Mikä Häkkinen,vaiko Keijo Roosenberg?
Oli mitä vittu oli! En tunne henkilöitä,haastatteluja kisoja ja jotain kirjoja niistä lukenu!!
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
9536
Sijainti
Helsinki
:doubtful: Sir,you write crazy shit.
Joku lehtikirjotus väitti et Valttteri on Bottash
Kenties Kimi on Rrrräikkönnen

Onko Mika Salo vai JJ?

Vai onko Mikä Häkkinen,vaiko Keijo Roosenberg?
Tai Mäx Verstappen vai Lyywis Hämilttön, Förnöndö Alonso....
:D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ei Mosse ole enää moderaattorina, joten tiukkapipon leikkiminen on täysin turhaa :ahem:
Mosse ei ole koskaan moderoinut. Mikä vika siinä on, että joku jaksaa pitää huolta siitä, että pelataan pelisääntöjen mukaan. Toki se voi heikkolahjaisille olla vaikeaa.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8791
Sijainti
Vantaa
Mosse ei ole koskaan moderoinut. Mikä vika siinä on, että joku jaksaa pitää huolta siitä, että pelataan pelisääntöjen mukaan. Toki se voi heikkolahjaisille olla vaikeaa.
Mielestäni kahteen lauseeseen kohdistuu (Antsa Riepon = Mossen) toiminta täysin. Pyytää muita pelaamaan pelisääntöjen mukaan, mutta haukkuu parin sanan muita vähä-älyisiksi. Turha myöskin kiertää, että Mosse ei moderoi. Antsa Rieppo moderoi ja olet täysin sama hahmo? Tämä(kin) on OT:tä täysin.
 
Viimeksi muokattu:

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Aina puhutaan siitä kuinka kova kuski, Senna aikoinaan nyt Hamilton yms, nostaisi ihan kädellä huononkin auton voittajaksi. Nyt
tulee oiva tilaisuus todeta kuinka paljon A-kuski parantaa "huonon" auton kykyjä.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
6152
Aina puhutaan siitä kuinka kova kuski, Senna aikoinaan nyt Hamilton yms, nostaisi ihan kädellä huononkin auton voittajaksi. Nyt
tulee oiva tilaisuus todeta kuinka paljon A-kuski parantaa "huonon" auton kykyjä.
Paha se on silti sanoa auton todellista suorituskykyä. Ei Kimi enää kuitenkaan kuulu F1:sten terävimpään kärkeen (Lewis, Seb). Sen lisäksi tallikaveri tulee olemaan sitä luokkaa, että Kimin otteita vaokea arvioida, kosla on todennäköisesti valovuoden tätä edellä.
 

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Mosse ei ole koskaan moderoinut. Mikä vika siinä on, että joku jaksaa pitää huolta siitä, että pelataan pelisääntöjen mukaan. Toki se voi heikkolahjaisille olla vaikeaa.
Sori, unohdin identiteettihäiriösi.
 

Har*

Well-known member
Liittynyt
29.7.2010
Viestit
1331
Paha se on silti sanoa auton todellista suorituskykyä. Ei Kimi enää kuitenkaan kuulu F1:sten terävimpään kärkeen (Lewis, Seb). Sen lisäksi tallikaveri tulee olemaan sitä luokkaa, että Kimin otteita vaokea arvioida, kosla on todennäköisesti valovuoden tätä edellä.
Oli se Kimin tuleva tallikaveri Ericsson tai Giovinazzi, niin ei noi mitään heittopusseja ainakaan aika-ajoissa Kimiä vastaan ole. LeClerc joka Ferrarille tuotiin Kimin tilalle tuomaan tulosta ei nyt valovuotta ole ollut Ericssonia edellä.
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
15007
Paljon onkin tapahtumia ollut tätä viestiäni ennen ja vieläkin on vaikeaa pysyä Kimin siirron matkassa...

Kimi Räikkösen olisi kannattanut Monzassa ja paljon sitä aiemminkin saada se voitto tai useampi kun nyt ehkä tuleva ja vieläkin kaikessa erikoisuudessaan kenties epäselvä Sauber-siirto todennäköisesti vie loputkin teoreettiset unelmat toisesta maailmanmestaruudesta ennen eläkettä.

Toki mikäli Ferrari tulee vielä toisiin ajatuksiin Charles Leclercistä niin Kimillä on silloin ensi vuonna tai sitten sitä seuraavana vuonna vielä mahdollisuus pikaisen Sauber-visiitin jälkeen ajaa vielä uran viimeinen vuosi Ferrarilla kun kerran kaksi vuotta on olevinaan sopimusmitta ja voihan Kimi ajaa vielä sen lopullisen viimeisen vuotensa eli 2022 lajissa missä tahansa tallissa jos vain tahtoo.

Tosin ilman mestaruutta on vaikea nähdä Kimiä enää silloin ajamassa. Hyvin vaikeaa on edes Sauberin toki parantuneesta asemasta huolimattakin nähdä Kimiä kovinkaan korkealla seuraavina kahtena vuotena kun ei se Alfa Romeon rahoitus ihmeitä tee liikoja tai sitten se vaatisi vielä entistäkin merkittävämpää panostusta ellei ehkä jopa koko tallin ostoa, että ihan todella lähtisi Kimin kurssi vielä kerran nousuun.

Toki Emmon (Emerson Fittipaldi.) vuoden 1984 Talvitestien tyyliin Kimikin voi ajaa tallin mainetta huomattavankin korkeammilla sijoilla ja näyttää rattisankarin mainetta, mutta vaikeaa se tulee olemaan olla ihan sellainen huippunimi enää mikäli Sauberille ihan todella joutuu.

Mikäli Kimi sitten saakin ensi vuonna jatkaa Ferrarilla kuten vielä toiveissa on niin sitten pitää ihan oikeasti tulla niitä voittoja ja muita huipputuloksia.

Saa nähdä, että mitä tästä kaikesta tuleekaan ja toivottavasti Kimi ajaisi edes erinomaisen tämän kauden lopun!
 

Seibertron

Well-known member
Liittynyt
8.9.2016
Viestit
61
Paljon onkin tapahtumia ollut tätä viestiäni ennen ja vieläkin on vaikeaa pysyä Kimin siirron matkassa...

Kimi Räikkösen olisi kannattanut Monzassa ja paljon sitä aiemminkin saada se voitto tai useampi kun nyt ehkä tuleva ja vieläkin kaikessa erikoisuudessaan kenties epäselvä Sauber-siirto todennäköisesti vie loputkin teoreettiset unelmat toisesta maailmanmestaruudesta ennen eläkettä.

Toki mikäli Ferrari tulee vielä toisiin ajatuksiin Charles Leclercistä niin Kimillä on silloin ensi vuonna tai sitten sitä seuraavana vuonna vielä mahdollisuus pikaisen Sauber-visiitin jälkeen ajaa vielä uran viimeinen vuosi Ferrarilla kun kerran kaksi vuotta on olevinaan sopimusmitta ja voihan Kimi ajaa vielä sen lopullisen viimeisen vuotensa eli 2022 lajissa missä tahansa tallissa jos vain tahtoo.

Tosin ilman mestaruutta on vaikea nähdä Kimiä enää silloin ajamassa. Hyvin vaikeaa on edes Sauberin toki parantuneesta asemasta huolimattakin nähdä Kimiä kovinkaan korkealla seuraavina kahtena vuotena kun ei se Alfa Romeon rahoitus ihmeitä tee liikoja tai sitten se vaatisi vielä entistäkin merkittävämpää panostusta ellei ehkä jopa koko tallin ostoa, että ihan todella lähtisi Kimin kurssi vielä kerran nousuun.

Toki Emmon (Emerson Fittipaldi.) vuoden 1984 Talvitestien tyyliin Kimikin voi ajaa tallin mainetta huomattavankin korkeammilla sijoilla ja näyttää rattisankarin mainetta, mutta vaikeaa se tulee olemaan olla ihan sellainen huippunimi enää mikäli Sauberille ihan todella joutuu.

Mikäli Kimi sitten saakin ensi vuonna jatkaa Ferrarilla kuten vielä toiveissa on niin sitten pitää ihan oikeasti tulla niitä voittoja ja muita huipputuloksia.

Saa nähdä, että mitä tästä kaikesta tuleekaan ja toivottavasti Kimi ajaisi edes erinomaisen tämän kauden lopun!
Ensinnäkin, Kimin 2v. sopimus päättyy 2020 lopussa, eli tuo 2022 on aika haaveita tässä kohtaa vain.
Toisekseen, kun Kimi lähti puhumaan itse itselleen sopimusta Sauberille saatuaan vahvistuksen siitä ettei Ferrarilta jatkopahvia tule, niin mikä on todennäköisyys siihen että
Ferrarilla olisi valtaa, tai edes halua, ajattaa Kimiä ensi vuonna, missään muodossa?

Nyt järkeä hieman käteen.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Tuossa vaan pohjataan suomalaisten erinomaisuuteen, muut ovat vain kalpea varjo ja kannatuksen vuoksi siellä mukana.
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
15007
Ensinnäkin, Kimin 2v. sopimus päättyy 2020 lopussa, eli tuo 2022 on aika haaveita tässä kohtaa vain.
Toisekseen, kun Kimi lähti puhumaan itse itselleen sopimusta Sauberille saatuaan vahvistuksen siitä ettei Ferrarilta jatkopahvia tule, niin mikä on todennäköisyys siihen että
Ferrarilla olisi valtaa, tai edes halua, ajattaa Kimiä ensi vuonna, missään muodossa?

Nyt järkeä hieman käteen.
Sen verran täytyy ottaa takaisin, että laskin viime yönä väärin mietteeni ainakin jossain määrin.

Laskin viime yön mietteeni noin vuodella väärin vaikka edelleen pidän äärimmäisenä takarajana tuota Kimin ajamista enää vuonna 2022. Kun silloinhan hänen paluustaan olisi tullut 10 vuotta takaisin lajiin.

Tosin, järkevämpänä takarajana pidän itse vuotta 2021 eli noin vuotta tämän tulevan kaksivuotisen sopimuksen jälkeen jonka päätteeksi Kimi lopettaa uransa ja osin tämäkin perustuisi lähinnä Sauberin odottamattoman hienoon menestykseen ja ehkä myös Kimin omaan kilpa-ajajan uskoon itsessään ja haluun ajaa kilpaa koska Kimi tosiaan tuntuu vain yhä nauttivan lajista vaikka koko ajan häntä on jopa tunnuttu vaaditun lopettamaan uransa.

Naukuminen lopettamisesta on suurin piirtein Keken lopettamisen ajan luokkaa vielä aika monta astetta suuremmassa mittakaavassa ja kerta toisensa jälkeen siinäkin on erehdytty.

Ensi vuosi on vuotta 2020 epätodennäköisempi sille, että Ferrari haluaisi ajattavan enää Kimiä.

Tosin on muistettava edelleen koko oletettavankin Sauber-sopimuksen yllättävä ristiriitaisuus ja ennakkoarvaamattomuus, Marchionnen poismenon jälkeen siellä on tuntunut koko ajan olevan kulisseissa älytöntä päättämättömyyttä suuntaan ja toiseen ja vieläkin jotenkin en oikein usko aivan täyteen Kimin ajamiseen Sauberilla vaikka todennäköisyys toki puhuu sen puolesta etenkin aivan ensi vuodesta puhuttaessa.

Charles Leclerc on toki Ferrarin tulevaisuuden nimi, mutta floppaaminen on mahdollista ja pahimmassa tapauksessa se voi olla hyvinkin paha juttu. Tosin voihan olla, että Kimillä sitten olisi jo kerta kaikkiaan liikaa ikää ja Ferrari sitten vain Leclercin flopatessakin tai Vettelin jälleen kiristäessä Ferrarilta palveluksia (Tosin nykyisen johdon alla on paha sanoa mitään koska kulisseissa kuohuu koko ajan ja vaihtuvuus johtajistossa tuntuu olevan kuin 'paperijohtaja' Sante Ghedinin aikana noin vuonna 1992.) ottaa ehkä jonkun toisen nuoren kuljettajan.

Kimillä kuitenkin on uskomatonta markkina-arvoa ja yrityksen halua mikä edelleenkin voi vedota Ferrariin kaiken jälkeen.
 
Ylös