Mielestäni haiskahtaa siltä, että Verstappen olisi tulossa talliin. Bottas optiota ei käytetty, ja Oconille toivotellaan Au revoiria.Tuoreeltaan ranskalaiskuljettajaa on viety Renaultille, josta saksalaiskuskia Nico Hülkenbergia on taas yhdistetty Red Bullille.
Mercedeksen tallipäällikkö Toto Wolff jakoi varsin vihjailevaa tekstiä Oconin tulevaisuudesta Motorsport.com:n haastattelussa.
– Ilmoilla on käsitys siitä, että hän on Mercedes-kuljettaja. Ehkä asian suhteen pitää vetää mutkat suoriksi ja ehkä meidän pitää antaa hänen lähteä muualle tavoittelemaan paikkoja. Ei se kuitenkaan sulkisi ovia meidän suuntaan, Wolff pyöritteli.
– Ja jos hän ajaa muualla, niin silloin hän lähtee joka tapauksessa. Silloin hän ei ole enää Mercedes-kuljettaja, koska jos hän on tehnyt sopimuksen muualle, niin silloin hän antaa kaikkensa sille tallille, Wolff jatkoi.
Verstappen Hamiltonin pariksi? Not gonna happen... ever.Oconia ollaan päästämässä pois Mersu-ikeestä.
Mielestäni haiskahtaa siltä, että Verstappen olisi tulossa talliin. Bottas optiota ei käytetty, ja Oconille toivotellaan Au revoiria.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/valtteri-bottaksella-yksi-vastustaja-vahemman-mercedes-pomo-vihjaa-ehka-meidan-pitaa-antaa-hanen-lahtea-muualle/7471224#gs.myydhf
Hulkki Bullille on juuri se, mistä vedin johtopäätökset, että Verstappen lähtee. Niin vahvat huhut on Nicon siirtymisestä Red Bullille, ettei ne ihan tulettomia savuja ole. Bottaksen mahikset on sitten Ferrari tai Renault. Jollei iso pyörä pyörähdä ja Hamilton siirtyy Ferrarille ja Vettel Red Bullille Nicon pariksi.Mikäli Verstappen todella mersulle loikkaisi niin olisiko kuvio Hulkki bullille ja Valtteri rellulle mahdollinen? Kokemusta mersun tiimistä enemmän kuin Oconilla. Vettelin lopetukseen en jaksa uskoa. Ocon ferrarille testkuskiksi/tiedon lähettilääksi?
Miksi Ocon suututtaisi Toton lähtemällä Ferrarille ovimikoksi, kun hänellä on jo sama rooli Mersulla ja lähes varmasti nousisi korvaamaan Hamiltonia, jos hän lopettaisi vuoden päästä? Sen sijaan Ferrarilla ei ole mitään takeita siitä, että hän voisi päästä kisakuljettajaksi joskus myöhemmin.Mikäli Verstappen todella mersulle loikkaisi niin olisiko kuvio Hulkki bullille ja Valtteri rellulle mahdollinen? Kokemusta mersun tiimistä enemmän kuin Oconilla. Vettelin lopetukseen en jaksa uskoa. Ocon ferrarille testkuskiksi/tiedon lähettilääksi?
Nimenomaan näin. Verstappenin kaveriksi.Eikös Hulkenberg hankita Gaslyn korvaajaksi, eikä Verstappenin.
Ei missään nimessä rupu-Mäcille vaan Ferrarille ykköskuskiksi!!Jätkät ei tajuu, että Bottas ajaa ens vuonna Macilla.
Sainz on Red Bullin miehii ja Red Bull haluu hänet takaisin sieltä heikon Gaslyn tilalle.
Mika H on Valtterin taustajoukoissa, kuten Didier Coton kai ja Mika on Macin miehiä, niin välit sinne kunnossa ja voittavalle kuskille tarvetta.
Wolf haluaa antaa suojatilleen Oconille mahdollisuuden Mersulla.
Ennemin Mäkille kuin Rellulle. Uusi tallipäällikkö Andreas Seidl vaikuttaa pätevältä kaverilta (Ollin kavereita?). Lopetti myös ensitöikseen Alonso sekoilut... saate sanoilla kaikki kunnia viime vuoden kuskeilleEi missään nimessä rupu-Mäcille vaan Ferrarille ykköskuskiksi!!
Off-topikki:Ricciardo Ferrarille! :alppu:Ennemin Mäkille kuin Rellulle. Uusi tallipäällikkö Andreas Seidl vaikuttaa pätevältä kaverilta (Ollin kavereita?). Lopetti myös ensitöikseen Alonso sekoilut... saate sanoilla kaikki kunnia viime vuoden kuskeille
Viime vuosien sekoilujen myötä meinaa unohtua, että heiltä löytyy yhdet parhaimmat puitteet. Ja eikös sinne siirtynyt huippuinsinööri Toro rossolta. Vieläkö saisivat jotenkin punavalko värityksen aikaiseksi.
Kuskiruletti on kyllä mielenkiintoisessa vaiheessa...
Jos tarkoitat museoautojen kokoelmaa ja Wokingin julkisivua, niin näinpä varmaan. Minulle tuli kuitenkin yllätyksenä, ettei tallilla ollut edes omaa tuulitunnelia vaan aerotestejä on harrasteltu Toyotan omistamassa telkänpöntössä Saksan Colognessa.Viime vuosien sekoilujen myötä meinaa unohtua, että heiltä löytyy yhdet parhaimmat puitteet.
McLaren on aloittanut uuden tuulitunnelin rakentamisen.Jos tarkoitat museoautojen kokoelmaa ja Wokingin julkisivua, niin näinpä varmaan. Minulle tuli kuitenkin yllätyksenä, ettei tallilla ollut edes omaa tuulitunnelia vaan aerotestejä on harrasteltu Toyotan omistamassa telkänpöntössä Saksan Colognessa.
Itselläkin mielikuva, että käyttävät Toyotan tunnelia (lisäksi) kun se on modernimpi. Muistelen, että Mäkki olisi ollut jonkin sortin edelläkävijä simulaattoripuolella. Tiedä sitten onko muut menneet mollemmin puolin ohi. Teknisellä puolella suurin kato on tainnut olla tietopääoman karkaaminen muihin talleihin.McLaren on aloittanut uuden tuulitunnelin rakentamisen.
En ole varma, mutta mielestäni Wokingissä on tuulitunneli. Veikkaan, ettei ole yhtä moderni kuin Toyotan. Sitähän käyttää monet muutkin.
EDIT: Joidenkin lähteiden mukaan tuulitunneli rakentui uuteen tehtaaseen ja joidenkin uutisten mukaan ei, joten ota tästä nyt selvää. Joidenkin lähteiden mukaan käyttää omaa tuulitunnelia sekä Toyotan, joten kyllä luottasin, että heillä olisi oma.
Uutinen vuodelta 2005 https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/mclaren-ei-tarvitse-suomalaisia/b5c6548e-223c-3758-86c5-77274be10830
Muutamien uutisten (ilmeisesti sama lähde) mukaan nykyinen tuulitunneli (Toyotan) ei tarjoa välimatkan vuoksi heille täyttä autonkehityspotentiaalia, joten haluavat oman. Lisäksi siviiliautojen testaustarve lienee kasvanut niistä vuosista, kun McLarenilla oli vain yksi malli.Itselläkin mielikuva, että käyttävät Toyotan tunnelia (lisäksi) kun se on modernimpi. Muistelen, että Mäkki olisi ollut jonkin sortin edelläkävijä simulaattoripuolella. Tiedä sitten onko muut menneet mollemmin puolin ohi. Teknisellä puolella suurin kato on tainnut olla tietopääoman karkaaminen muihin talleihin.
ON tullut jo selväksi. Ei tarvi joka foorumilla samaa hokeaSaa Häkkinen motivoida ja psyykata Bottaksen,niin sitten Valtteri palaa voittokantaan! Varma tieto!