Sen jälkeen kun Ferrari palkkasi LeClercin, niin vauhti ollut surkeaa LOL.
Sen jälkeen kun Ferrari palkkasi LeClercin, niin vauhti ollut surkeaa LOL.
Ja Sauber ajoi Sotshissa kauden parhaan aika-ajonsa ja kisassa best of the rest. On se Kimi kova.Sen jälkeen kun Ferrari palkkasi LeClercin, niin vauhti ollut surkeaa LOL.
Eiköhän Mersun/Red Bullin syväkurkut moisen hoida.Arrivabene on myöntänyt, että FIA on lisännyt moottoriin ylimääräisen sensorin, mutta kiistää (totta kai) sen liittyvän Ferrarin tippumiseen Mersun kyydistä. Samalla ihmettelee, miten tieto sensorista on vutanut julkisuuteen.
Kuinkahan iso rooli Kimillä on ollut säätöpuolella. Ei taida enää hirveästi napata.Italialainen strategia iskenyt jälleen Ferrariin. Kaikki näytti monzaan asti lupaavalta sitten alkoi alamäki. Vauhti ei riitä renkaat kuluu liikaa ja vääriä valintoja noin muutenkin
Iso, varsinkin alkukaudesta Vettel oli monesti ihan kuutamolla 1. päivänä kunnes kopiovat säädöt yön aikana Kimiltä.Kuinkahan iso rooli Kimillä on ollut säätöpuolella. Ei taida enää hirveästi napata.
Liittyy ERS:n käyttöön ja Ferrarin tupla-akkuihin.Tuloksista pikasilmäilyllä Ferrarikoneilla mennään kovempaa? Emmä jaksa usko, että joku ylimääräinen sensori vaikuttais yhtään mihinkään, varsinkin ku mitä luultavammin vapaaehtoisesti otettu, että loppuu se vinkuminen. Muuten kait tollanen pitäis kaikkiin autoihin asentaa? Mitä se nyt ikinä mittaakaan..
Lähdettä tälleIso, varsinkin alkukaudesta Vettel oli monesti ihan kuutamolla 1. päivänä kunnes kopiovat säädöt yön aikana Kimiltä.
Unohtivat ilmoittaa Pirellille, että mitkä renkaat haluavat. Pirelli toi sitten jotain.McLaren vähän erilaisella rengas strategialla... yhdelläkö pysähdyksellä tämäkin kisa pyritään viemään läpi?