JoneZi
User
- Liittynyt
- 17.3.2012
- Viestit
- 7581
Taitaa olla virhe. Nyt on 0,7s hitaampi aika kuin Kopeckyllä.Kopecky otti yhtäkkiä 7 kilsan pätkällä 12 sekuntia Kallea kiinni ja meni WRC2Pron johtoon?
Taitaa olla virhe. Nyt on 0,7s hitaampi aika kuin Kopeckyllä.Kopecky otti yhtäkkiä 7 kilsan pätkällä 12 sekuntia Kallea kiinni ja meni WRC2Pron johtoon?
T-Voortti jäi aamun ensimmäiselle pätkälle kun hydrauliikat hävis. Sen verran tulee penalttia kun koko päivä jää ajamatta, että kannattais varmaan pakata laukut ja lähtee valmistutumaan seuraavaan kisaan.Suninen jo rengashommissa? Stopissa ainakin. Ei, kyllä nyt on tekninen vika.
Siinä on "ilmaisia" testikilometrejä tarjolla vielä aika kivasti lauantaina ja sunnuntaina. Ehkä ne on ihan järkevää käyttää hyväksi?T-Voortti jäi aamun ensimmäiselle pätkälle kun hydrauliikat hävis. Sen verran tulee penalttia kun koko päivä jää ajamatta, että kannattais varmaan pakata laukut ja lähtee valmistutumaan seuraavaan kisaan.
Ehdottomasti. Onhan tässä vielä Katalonia jäljellä, vaikka tiestöltään Saksasta poikkeaakin.Siinä on "ilmaisia" testikilometrejä tarjolla vielä aika kivasti lauantaina ja sunnuntaina. Ehkä ne on ihan järkevää käyttää hyväksi?
Lisäksi Teemu tuo maaliin päästessään valmistajien pisteitä, koska on varmasti vähintään toiseksi paras tehdas-Ford. Ja power stagella startannee ensimmäisenä joten voi saada pisteitä. Sponsoritkin tykkää kun auto näkyy telkkarissa huomenna ja ylihuomenna. Ja ehkä tärkeimpänä se asvalttikokemuksen kartuttaminen.Siinä on "ilmaisia" testikilometrejä tarjolla vielä aika kivasti lauantaina ja sunnuntaina. Ehkä ne on ihan järkevää käyttää hyväksi?
Saako nykyään merkkimestaruuspisteitä vaikka sijoitus olisi yleiskilpailussa viho viimeinen kaksi tuntia kärkeä perässä? Jossain vaiheessa merkkimestaruuspisteitä tuodakseen piti olla edes jollain lailla säädyllisillä sijoilla myös yleiskilpailussa.Lisäksi Teemu tuo maaliin päästessään valmistajien pisteitä, koska on varmasti vähintään toiseksi paras tehdas-Ford. Ja power stagella startannee ensimmäisenä joten voi saada pisteitä. Sponsoritkin tykkää kun auto näkyy telkkarissa huomenna ja ylihuomenna. Ja ehkä tärkeimpänä se asvalttikokemuksen kartuttaminen.
Tallipisteissä ja arvokkaissa testikilometreissä ei ole "panosta"?Ja WRC-auton ajattaminen on sen verran tyyristä touhua, että luulisi Wilsoninkin miettivän kannattaako ajella ihan vaan terveisiä ilman minkäänlaista panosta.
Sillä tavalla... hyvä hyvä.
Ja samaan aikaan tallit kikkailee kyläkisoissa saadakseen lisää testipäiviä...Ja WRC-auton ajattaminen on sen verran tyyristä touhua, että luulisi Wilsoninkin miettivän kannattaako ajella ihan vaan terveisiä ilman minkäänlaista panosta.
Hyvää varmistelua kun huomenna rupee renkaat paukkumaan. Kolme Toyotaa viiden sakissa.Latvala näyttää olevan taas hitain Toyota-kuljettaja. Kilpailee tällä erää lähinnä Sordon kanssa sijoista 5 ja 6. Meeken 4s sija voi olla vielä ajamalla saavutettavissa jos britti tekee jonkun stiplun jossain kohtaa. Takana Mikkelsen 11 sekuntia perässä ja Lappi ~19 sekuntia.
Greensmith taitaa itsekin pitää enemmän assusta kuin sorasta. Siis yhtään vähättelemättä, tasapainoinen suoritus kyllä kaverilta. Päivän vikalla jaettu viides sija, tasa-aika muuan Ogierin kanssa ja 0,4 Latvalaa nopeampi. Ei se sentään ihan pelkällä öljyrahalla liiku se Fiestakaan, kyllä siinä pitää käsiäkin olla.Greensmith on ollut omiin odotuksiin nähden yllättävän hyvä. Etukäteen veikkailin aikatappion olevan lähempänä sekunti per kilometri luokkaa, mutta varsinkin toinen looppi on mennyt varsin mallikkaasti kokemus huomioiden.