But where's the beef? Kuka on saanut jotain sponsseja oikeasti ajamalla testeissä kovaa? Saattaa olla enemmänkin sellaista näyttämisen halua, mutta kyllähän Alfan äijät naurettaisiin pihalle, kun tulisi testien tuloslistan kanssa hakemaan rahaa.En yhtään ihmettelisi, vaikka nykyäänkin ajettaisiin vielä ns sponssikierroksia. Onhan noita nähty joka ikinen vuosi nykyäänkin.
Palstalaisten kansa saa mieltä, että "ei kai sponssit voi noin tyhmiä olla"--- mutta voi ne, näemmä:yuck:
http://freestreams-live1.com/skysp-f1/Löytyykö keltään linkkiä tälle päivälle striimiin? Kiitos!
Prostin auto oli 2001 testeissä ilman sponsoreita ja ovat jälkikäteen myöntäneetkin, että auto oli kaikin puolin laiton kärkiaikaa hakiessa. Saiko ne lopulta niillä testituloksilla sponssitarrat autoon onkin sitten toinen juttu.But where's the beef? Kuka on saanut jotain sponsseja oikeasti ajamalla testeissä kovaa?
Varmaan suurin sponssikalastelu formuloissa oli 2001 testeissä, kun Prost GP ajatti jopa laittoman alipainoista autoa saadakseen sponsoreita. En muista enkä löytänyt lähdettä missä vaiheessa sopimus allekirjoitettiin, mutta Acer oli tallin pääsponsori tuolla kaudella. Mielestäni tallin kuljettajatkaan eivät tuolloin tienneet, että ajoivat alipainoisella autolla, vaan luulivat Prostin todellakin olevan kilpailukykyinen talli.But where's the beef? Kuka on saanut jotain sponsseja oikeasti ajamalla testeissä kovaa? Saattaa olla enemmänkin sellaista näyttämisen halua, mutta kyllähän Alfan äijät naurettaisiin pihalle, kun tulisi testien tuloslistan kanssa hakemaan rahaa.
Kärkitallit kaikki himmaa näissä testeissä. Mersun viime kauden temppu on liian tuoreesti mielessä, kun tulivat puolen sekunnin takamatkalta ekaan kisaan ja pyyhkivät Ferrarilla ns. laattijoita.
Alfalla on yks juttu mikä helpottaa sponsoreiden saantia.Nojoo, tuosta on sukupolvi aikaa.
Tokihan uskottavuutta halutaan valaa omiin tukijoihin ja joukkoihin, jos sille on tarvetta. Mutta sellaisille toopeille, nyt menee varmaan kaikki muutkin salaliittoteoriat muutenkin läpi.
Kun tullaan Ausseihin, niin 3 kärkitallia lyö vähän löylyä lisää, ja nämä keskitason hiihtelijät puree pölyä. Sen varmaan jokainen tietää.
Mutta yleisesti tuo sponsorihomma on hemmetin paljon isompi kuvio, kuin tarra autoon ja rahat tallille. Siinä on hyvin tarkkaan määritelty ihan kaikki yhteistyö mediapäivineen ja isännöintineen, joka tukee kummankin osapuolen liikestrategiaa. Siksi tällaiset mainoskierrokset ei vaan nykyään mene läpi rahan toivossa.
Niinpä on. Iceman :thumbup:Alfalla on yks juttu mikä helpottaa sponsoreiden saantia.
No eipä noita isoja kaloja ole sen enempää näkynyt.Niinpä on. Iceman :thumbup:
Shell ja Singha.No eipä noita isoja kaloja ole sen enempää näkynyt.
Varmaan tuo Verstappenin aika C2 gummeilla on ihan kovakin esim. Ferrarin C5 vetoihin?:doubtful:Vähiin jäi Mersun kierrokset kun aamulla oli märkää ja iltapäivällä oli taas jotain öljynpaineongelmaa.
https://pbs.twimg.com/media/ERzFd2uW4AAY91r?format=jpg&name=medium[/IMG]
Nyt jo esimerkiksi Autosport kirjoittaa, että Racing India voisi olla tasoissa Ferrarin kanssa, koska auto näyttää Mersulta ja ukot päästelevät testeissä kovia aikoja. Kun arvovaltainen mediakin kirjoittaa ihan höpöjä, niin viimeistään niitä lehtijuttuja lukiessa sponsoritkin alkavat uskoa potentiaaliin.But where's the beef? Kuka on saanut jotain sponsseja oikeasti ajamalla testeissä kovaa? Saattaa olla enemmänkin sellaista näyttämisen halua, mutta kyllähän Alfan äijät naurettaisiin pihalle, kun tulisi testien tuloslistan kanssa hakemaan rahaa.
Mistä tällaista olet kuullut? Lähde? Asiahan on todella ikävä jos näin on, Kimi vihaa autoo joka ei meinaa kääntyä.Alfalla on jo etusiipiongelma, kun viime viikon aliohjaamista yritettiin saada hallintaan ja uusi siipi oli vieläkin huonompi.