Ykkösmutkassa on annettu ajaa pitkäksi koko Nurburgringin F1-historian. Tässäkin kisassa varmaan puolet kuskeista ohittanut tuolta ulkopuolelta.Kumma juttu ettei noihin puututa jos ohittaa toisen käymällä valkoisten viivojen ulkopuolella. Leclercci on FIAn kultapoju joten ei se noista rankkua saa
Nykyversiolla on ajettu vuodesta 2002 alkaen, sitä ennen 1. mutka oli nopea oikea-vasen shikaani.Ykkösmutkassa on annettu ajaa pitkäksi koko Nurburgringin F1-historian. Tässäkin kisassa varmaan puolet kuskeista ohittanut tuolta ulkopuolelta.
No joo, tota meinasinkin. Tässäkin kisassa on monet tuolta käynyt vauhtia hakemassa niin turha sieltä on yhtä kuskia yksilöidä.Nykyversiolla on ajettu vuodesta 2002 alkaen, sitä ennen 1. mutka oli nopea oikea-vasen shikaani.
Yksi selitys tähän on, että pääsuoran loppu laskee alaspäin ja hiusneula on tiukempi. Paremman ulostulon on saanut käymällä linjojen yliajamalla.No joo, tota meinasinkin. Tässäkin kisassa on monet tuolta käynyt vauhtia hakemassa niin turha sieltä on yhtä kuskia yksilöidä.
Toiveen toteutumiseen meni 2-3 kierrostaJotenkin ihmetyttää miten Alfalla nukkuvat. Eikö Kimi kannattaisi ottaa sisään, kärsiä rangaistus, vaihtaa siipi jos sattuu tulemaan turva-auto.
F1-versio Nascarin "competition cautionista".Laji on kyllä ihan pilalla. Joku parkkeeraa autonsa johonkin turva-alueelle syrjään ja aina tulee turva-auto.
Kaiken lisäksi menee ylimääräisiä kierroksia kun siellä välissä on noita kierroksilla ohitettavia...Taas painettiin sitä turva-auto nappia, että saadan vähä show meininkiä hyvin olisi pärjännyt vsc.
Sent from my iPhone using Tapatalk