Hyundai on toiminut viisaasti kolmoskuljettajan kierrätyksen kautta, useammalla kuljettajalla pystyy joka kisaan laittamaan kuljettajan kisaan jolla hyvät lähtöasetelmat lähtöpaikan vuoksi ja jokainen kuski pystyy ajamaan omia "mieli" kisojaan, toki halvin tapa tämä ei varmasti ole.
Neuvillen etsikkoaika oli mielestäni 2017-2018, alla nopein auto ja molemmilla kausilla vahvan alun jälkeen alkoi mielestäni hieman varmistelemaan mestaruutta jo alkukesästä, sitten kun pahimmat kilpailijat alkoivatkin lähestyä pisteissä tuli ratkaisevia virheitä jolloin mestaruus valui pois omista käsistä.
Lapin kannalta todella harmi jos ura päättyi tähän, mielestäni tämä kausi oli korona taukoon asti vahvaa suorittamista olosuhteet huomioon ottaen, Lappi on fiilis kuski ja se selkeästi puuttui Virosta eteenpäin, ehkä jo silloin oli vahva aavistus että ura ei tule jatkumaan, lisäksi Lapilla on paha tapa hieman möläytllä asioita jotka nykyajan poliittisessa urheilu ilmapiirissä ainakaan auta sopimusneuvotteluissa.