Monzan MM-ralli 4.-6.12.2020

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2070

Tume88

Well-known member
Liittynyt
18.1.2019
Viestit
398
Hyundai on toiminut viisaasti kolmoskuljettajan kierrätyksen kautta, useammalla kuljettajalla pystyy joka kisaan laittamaan kuljettajan kisaan jolla hyvät lähtöasetelmat lähtöpaikan vuoksi ja jokainen kuski pystyy ajamaan omia "mieli" kisojaan, toki halvin tapa tämä ei varmasti ole.

Neuvillen etsikkoaika oli mielestäni 2017-2018, alla nopein auto ja molemmilla kausilla vahvan alun jälkeen alkoi mielestäni hieman varmistelemaan mestaruutta jo alkukesästä, sitten kun pahimmat kilpailijat alkoivatkin lähestyä pisteissä tuli ratkaisevia virheitä jolloin mestaruus valui pois omista käsistä.

Lapin kannalta todella harmi jos ura päättyi tähän, mielestäni tämä kausi oli korona taukoon asti vahvaa suorittamista olosuhteet huomioon ottaen, Lappi on fiilis kuski ja se selkeästi puuttui Virosta eteenpäin, ehkä jo silloin oli vahva aavistus että ura ei tule jatkumaan, lisäksi Lapilla on paha tapa hieman möläytllä asioita jotka nykyajan poliittisessa urheilu ilmapiirissä ainakaan auta sopimusneuvotteluissa.
 

Don Vito

Sekakäyttäjä
Liittynyt
2.3.2000
Viestit
4722
Sijainti
Event horizon
Höh, olipas hakein fiiliksin EP pätkän maalissa ja vahvistikin, että Montessa ei olla viivalla. Toivottavasti ei hautaa täysin ajatuksia WRC-urasta ja hakisi ensi vuonna uutta vauhtia, mutta voihan tuo olla, että viimeistä kertaa nähtiin EP WRC-auton ratissa...harmi homma. Mielummin olisi nähnyt Lapin kuin Sunisen Fordin ratissa ensi vuonna, mutta se on sellasta...
Yksi syy oli aikanaan "väärä" managerivalinta. Tai sit Jouhki ei vaan nähnyt Esupissa riittävän mielenkiintoista kohdetta satsauksille.... Enives ei tämän Veibyn kyky ovien availuun ole ollut likikään niin vakuuttava kuin Jouhkin.
 

Teemu_99

Well-known member
Liittynyt
8.9.2018
Viestit
389
Yksi syy oli aikanaan "väärä" managerivalinta. Tai sit Jouhki ei vaan nähnyt Esupissa riittävän mielenkiintoista kohdetta satsauksille.... Enives ei tämän Veibyn kyky ovien availuun ole ollut likikään niin vakuuttava kuin Jouhkin.
Esapekka ei olis täällä ilman Veibytä, täytyy kuitenkin muistaa että Veiby rahoitti aikanaan tämän S2000 Fiesta projektin.
 
Ylös