Kertoo karulla tavalla siitä, miten epäonnistuneet moottorisäännöt ovat. Moottorivalmistaja lähtee ja uutta ei löydy tilalle, vaikka kyseessä on sarjan tämän hetken toiseksi paras talli.
Syytä on myös Markossa ja Hornerissa, jotka ovat polttaneet sillat vähän jokapuolelle, eikä vähiten pisimpään kumppaniin, Renaultiin. Siksi vähän hämmästyinkin, että muut tallit tähän Rediä hyödyntävään jäädytykseen suostuivat. Pelko sarjan kuivumisesta, kuten esim. rallissa, on ilmeinen siis.
Siviililiikenteessä polttomoottoriautoilu loppuu aika nopeaan. Rupee kilpailu olla sitä luokkaa, että aikataulut ihan tapissa. VW lopettaa polttomoottori kehityksen -26 ja Honda lopettaa polttomoottoriautojen myynnin Euroopassa jo 2022.
Olemme siis samassa murroksessa nyt, kuin 100 vuotta sitten, kun kilpailu siirtyi hevosrattailta autoihin.