McLaardi
Well-known member
- Liittynyt
- 24.4.2005
- Viestit
- 405
Hamiltonilta?Kuulin huhua että nämä olis vasta perjantain harjoitukset. Hiekkapussit otetaan pois huomenna aika-ajoissa.
Hamiltonilta?Kuulin huhua että nämä olis vasta perjantain harjoitukset. Hiekkapussit otetaan pois huomenna aika-ajoissa.
Toki tiedostan tämän, ja senkin, että ajat tulevat varmasti parantumaan huomenna mutta kyllähän perjantain harkat aina jotain osviittaa/suuntaa antavat tiimien välisistä voimasuhteista sillä hetkellä. Alpine näyttää ottaneen askeleen ylöspäin.Kuulin huhua että nämä olis vasta perjantain harjoitukset. Hiekkapussit otetaan pois huomenna aika-ajoissa.
Joillekin kännykän näyttö on pieni ja tekee haittaa ergonomialle.Käyttääks joku vielä muka tietsikkaaki forumin selailuun, Tapatalkin jälkeen ei oo ollu enää paluuta antiikkiin
Sennalla oli seitsemän kisan putki ilman palkintosijoja alla. Estorilissa tuli kahdeksas konerikon myötä, mutta sitten vei kauden kaksi viimeistä kisaa nimiinsä.Taisi Sennakin siinä hieman herätä tallikaverin "uhkaan", kun sitä ei Andretista johtuen sillä kaudella ollut ennemmin ollut.
Ilott oli muuten ihan asiallisesti välittömästi sinut Alfan kanssa ekoissa treeneissä. Ei ollut ensinnäkään viimeinen ja toisekseen ihan hyväksyttävät 0,4 sekuntia Kimin perässä.Hmm onneksi on harkat vasta, tasaista on mutta näyttää aika kehnolta Alfa vauhti. Kisoissa toki tähän asti nopeampi kun lyhyissä vedoissa mutta ei kyllä pisteitä paljoa ole luvassa. Williams mennyt vauhdissa jo ohi? Olikos Alfalla enää mitään päivityksiä tulossa? Muistan kyllä sen ilmoituksen aikaisesta 2022 keskittymisestä.
Mielenkiintoista että valmistelevatko häntä ensi vuoden kisapaikkaa varten?Toi Kimin viime vuotinen ohituskavalkadi on aikamme ja tulevaisuuden uusi ”Häkkinen-Schumacher-Zonta-uusinta”. Oletan että cmorellakin on sillä mässäilty? Ja olihan se törkeän hieno esitys vanhukselta!
Ilott oli muuten ihan asiallisesti välittömästi sinut Alfan kanssa ekoissa treeneissä. Ei ollut ensinnäkään viimeinen ja toisekseen ihan hyväksyttävät 0,4 sekuntia Kimin perässä.
Eiköhän joo jos ja kun Kimi jää eläkkeelle, niin Ilott on Ferrarin junnuohjelman kirkkain tähti ja ensimmäinen vaihtoehto. Tai jos Kimi jatkaa ja Giovinazzi jatkaa samaan malliin, on syytä pohtia että kannattaisko italialaisesta luopua.Mielenkiintoista että valmistelevatko häntä ensi vuoden kisapaikkaa varten?
Eikös harjoituksissa testata, että kaikki toimii jne. Ei siellä välttämättä oteta moottoreista ihan kaikkea, jos säästämisestä jotain voi hyötyä. Kimi ollut kyllä kisoissa aika hyvä.Hmm onneksi on harkat vasta, tasaista on mutta näyttää aika kehnolta Alfan vauhti. Kisoissa toki tähän asti nopeampi kun lyhyissä vedoissa mutta ei kyllä pisteitä paljoa ole luvassa. Williams mennyt vauhdissa jo ohi? Olikos Alfalla enää mitään päivityksiä tulossa? Muistan kyllä sen ilmoituksen aikaisesta 2022 keskittymisestä.
Edelleenkin Ferrari päättää vain Giovinazzin istuimesta Alfalla. Vaikka Räkä lopettaisi, niin ei se Ilottin osakkeita nosta. Giovi on ajanut niin heikosti, että hän joutunee tekemään tilaa. Onhan hän muutenkin jo liian vanha ollakseen junnukuljettajan roolissa. Nyt on vaan aika tehdä tilaa nuoremmille.Eiköhän joo jos ja kun Kimi jää eläkkeelle, niin Ilott on Ferrarin junnuohjelman kirkkain tähti ja ensimmäinen vaihtoehto.
Ferrarilla on junnuja myös F2-sarjassa enkä ihan laskisi Ilottia enää F1-kandidaatiksi.Mielenkiintoista että valmistelevatko häntä ensi vuoden kisapaikkaa varten?
Onkohan nyt vähän lapinlisää "Giovi ajanut niin heikosti"? Giovi pysynyt aivan Kimin kannoilla. Viime kaudella pisteet molemmille 4pts ja aika-ajoissa Kimin sijoitus keskiarvollisesti 16.65 kun taas Giovilla 16.88. Ottaen huomioon herrojen jäätävät palkkaerot, Giovi ollut ihan mies paikallaan vaikka ei tuolla tasolla koskaan tule Ferrarille pääsemään.Edelleenkin Ferrari päättää vain Giovinazzin istuimesta Alfalla. Vaikka Räkä lopettaisi, niin ei se Ilottin osakkeita nosta. Giovi on ajanut niin heikosti, että hän joutunee tekemään tilaa. Onhan hän muutenkin jo liian vanha ollakseen junnukuljettajan roolissa. Nyt on vaan aika tehdä tilaa nuoremmille.
Ferrarilla on junnuja myös F2-sarjassa enkä ihan laskisi Ilottia enää F1-kandidaatiksi.
Ei hyvältä näytä!Miltäs Alfan meno näytti?
No, nyt Kimi peräti kymmenentenä. Näyttää jopa ihan hyvähköltä.Ei hyvältä näytä!
Giozin pisteet tulivat aina enemmän tuurilla ja menettihän Kimi pisteitä ainakin Tuscanin GP:ssä, kun sai aikarankun merkityksettömän teknisen seikan vuoksi ja se pudotti hänet yhden sijan alaspäin ja maksoi kaksi pinnaa. Jos katsotaan "melkein pistesijoja", niin viime kaudella Giovi oli kerran 11:s ja kerran 13:s. Räikkönen oli kahdesti 11:s, kolmasti 12:s ja kerran 13:s. Räikkönen oli jatkuvasti paremmilla sijoituksilla vaikkei se pistesaldossa näkynytkään. Alfa oli kuitenkin niin heikko auto, että pienikin virhe (kuljettajan tahi tallin) maksoi varmasti enemmän kuin mitä se olisi maksanut vaikkapa Alpha Taurille tai Ferrarille.Onkohan nyt vähän lapinlisää "Giovi ajanut niin heikosti"? Giovi pysynyt aivan Kimin kannoilla. Viime kaudella pisteet molemmille 4pts ja aika-ajoissa Kimin sijoitus keskiarvollisesti 16.65 kun taas Giovilla 16.88. Ottaen huomioon herrojen jäätävät palkkaerot, Giovi ollut ihan mies paikallaan vaikka ei tuolla tasolla koskaan tule Ferrarille pääsemään.
Aika vääristyneet lasit on päässä jos tuo on sun mielestä niin heikosti suoriuduttu tasaista maailmanmestaria vastaan. Niin heikosti suoritujat olivat viime kaudella esim. Albon, Latifi, Vettel, Ocon, Bottas jne ketkä jäivät tallikaveriensa jalkoihin eikä mikään Giovinazzi joka oli ehkä yksi onnistujista omalla tavallaan. Aika-ajoja et kommentoinut mitenkään meinaan Giovinazzi veti niissä Räikköstä paremmin 9-8.Giozin pisteet tulivat aina enemmän tuurilla ja menettihän Kimi pisteitä ainakin Tuscanin GP:ssä, kun sai aikarankun merkityksettömän teknisen seikan vuoksi ja se pudotti hänet yhden sijan alaspäin ja maksoi kaksi pinnaa. Jos katsotaan "melkein pistesijoja", niin viime kaudella Giovi oli kerran 11:s ja kerran 13:s. Räikkönen oli kahdesti 11:s, kolmasti 12:s ja kerran 13:s. Räikkönen oli jatkuvasti paremmilla sijoituksilla vaikkei se pistesaldossa näkynytkään. Alfa oli kuitenkin niin heikko auto, että pienikin virhe (kuljettajan tahi tallin) maksoi varmasti enemmän kuin mitä se olisi maksanut vaikkapa Alpha Taurille tai Ferrarille.