BudLightJaguar
Well-known member
Melkoista. Chilton on kyllä jäänyt melkoiseksi keskinkertaisuudeksi viime kausien aikana.
Ura junnannut paikoillaan 4 kautta, ainoastaan yksi top 10 sijoitus siitä lähtien kun lähti Carlinille (pelkästään 2018 Kaudella Charlie Kimball ajoi top 10:n 6 kertaa ja oli jopa top 5:ssa kerran ennen kuin ei löytänyt rahoitusta ajaakseen koko kauden Carlinille 2019), Sanoisin että Chiltonin rahoituksen täytyisi olla aika korkea edes päästäkseen Rahalin kolmanteen autoon ja Bobby Rahalin pitäisi olla todella tyhmä että antaisi Hy-Veen sponsoroiman auton Chiltonille että Chilton pääsisi ajamaan sijoista 14-26 uuden sponsorin rahoituksella ja tuottamaan jatkuvia pettymyksiä ehkä yhdelle sarjan ja tiimin isoimmista tukijoista.Melkoista. Chilton on kyllä jäänyt melkoiseksi keskinkertaisuudeksi viime kausien aikana.
Taidat olla Dixon-fani.Uskon että kyllä Dixon vielä mestaruuden hoitaa kotiin varmuudella jos ehtii todella lämmetä ennen kauden päättymistä...
ehkä, mutta uskon että Onnekas Dixon vielä hoitaa homman kotiin muutaman pisteen erolla (toivottavasti hoitaa ettei vuosia täydy kommentaattorien hokea kuinka hän on yhden mestaruuden päässä Foytista). Portlandin eka mutka on aika kriittinen seuraavassa kisassa joka todennäköisesti kääntää mestaruuden toistamiseen päälaelleen jos ottaa uhriksi mestaruuskamppailijoita. (toivottavasti kukaan mestaruuskamppailijoista ei joudu lähtemään läheltä Takuma Satoa Portlandin ekaan mutkaan)Taidat olla Dixon-fani.
jos sarja olisi ollut tässä jamassa silloin kun Räikkönen lähti F1:stä 2009 kauden jälkeen niin ehkä, menihän Raikkonen kokeilemaan myös NASCARIa, saa nähdä yrittääkö Räikkönen triplakruunua lähtemällä ajamaan Indy 500:sta F1 uran jälkeen, Räikköstähän jo huokuteltiin ajamaan Sontavankkureita Las Vegasiin 2011 Randy Bernardin toimesta mutta lopulta kukaan ei napannut 5 Miljoonan taalan arvoista syöttiä ja Dan Wheldon joutui ainoana hyväksymään haasteen.Sarja tuskin huutaa suomalaista kuljettajaa yhtään mihinkään, jos "sarjalla" tässä tarkoitetaan Mr. Penskeä. En nyt äkkiseltään muista, että kukaan kotimainen kuljettaja - jolla on realistiset mahdollisuudet sekä Yhdysvaltojen markkinoille kohdennettua sponsorirahaa - olisi tuonne varta vasten pyrkinyt.
en ihmettelisi vaikka kohta nähtäisiin joku suomalainen joka valitsee Road To Indy Juniorisarjat F1 junnusarjojen sijaan seuraavien vuosien aikana. aika monta Tanskalaista ja Ruotsalaista valinneet Road To Indyn viime vuosina joten kohta voisi olla jo suomalaisten vuoro valita kyseinen systeemi. Suomalaisia ei olla kuitenkaan sarjoissa nähty sitten Juho Annalan joka starttasi viimeiseen Champ Car kilpailuun 2008 Long Beachissä.Sarja huutaa kyllä voittavaa suomikuskia. On se kun näyttää niin vaikealta pusertaa joku sinne. Ja sen kuskin täytyy sitten ajaa ovaalitkin eikä olla vain mutkapelle.
Olisin yleensäkin toivonut Räikköselle pitempää uraa Amerikassa, mutta NASCAR-auton romutus Virginian testissä ja käytös tilanteessa taisi polttaa sillat.jos sarja olisi ollut tässä jamassa silloin kun Räikkönen lähti F1:stä 2009 kauden jälkeen niin ehkä, Räikköstähän huokuteltiin ajamaan Sontavankkureita Las Vegasiin 2011 Randy Bernardin toimesta mutta lopulta kukaan ei napannut 5 Miljoonan taalan arvoista syöttiä ja Dan Wheldon joutui ainoana hyväksymään haasteen.
Tämä saisi tapahtua. En nyt ole kustannuksista ihan selvillä, mutta käsittääkseni pienemmällä rahalla noihin pääsee sisään kuin F3 ja F2 -kuvioihin.en ihmettelisi vaikka kohta nähtäisiin joku suomalainen joka valitsee Road To Indy Juniorisarjat F1 junnusarjojen sijaan seuraavien vuosien aikana. aika monta Tanskalaista ja Ruotsalaista valinneet Road To Indyn viime vuosina joten kohta voisi olla jo suomalaisten vuoro valita kyseinen systeemi. Suomalaisia ei olla kuitenkaan sarjoissa nähty sitten Juho Annalan joka starttasi viimeiseen Champ Car kilpailuun 2008 Long Beachissä.
Lisenssimaksut ovat huokean halpoja.Olisin yleensäkin toivonut Räikköselle pitempää uraa Amerikassa, mutta NASCAR-auton romutus Virginian testissä ja käytös tilanteessa taisi polttaa sillat.
Tämä saisi tapahtua. En nyt ole kustannuksista ihan selvillä, mutta käsittääkseni pienemmällä rahalla noihin pääsee sisään kuin F3 ja F2 -kuvioihin.
todennäköisesti suomalaiskuski tarvitsisi Stefan Johansson tason managerikontaktin amerikkaan ellei joku suomalaisyritys joka laajentaa Jenkkeihin heittäisi vaan paljon rahaa kuskin taakseOlisin yleensäkin toivonut Räikköselle pitempää uraa Amerikassa, mutta NASCAR-auton romutus Virginian testissä ja käytös tilanteessa taisi polttaa sillat.
Tämä saisi tapahtua. En nyt ole kustannuksista ihan selvillä, mutta käsittääkseni pienemmällä rahalla noihin pääsee sisään kuin F3 ja F2 -kuvioihin.
hienoa nähdä että isotkin modernit mediat on alkaneet tekemään kontenttia IndyCarista, Barstoolikin alkanut ottamaan IndyCaria puheenaiheeksi.Lisenssimaksut ovat huokean halpoja.
https://www.indylights.com/about/licensing
Indycarissa ei noin menestytä ilman Road to Indyn tuomaa kokemusta paikallisista radoista. Samalla pääsee luomaan kontaktit tallipomoihin.
Miten Indycar on onnistunut viime vuosina houkuttelemaan f1-kuskeja? Tässä videossa pohdintaa asiasta.
https://racer.com/2021/08/25/robin-miller-1949-2021/Surullisia uutisia....
Vasta pari viikkoa sitten Robin Miller nähtiin IMS:n mutkakisassa katsojana ja nyt herra on poissa, Herran viimeiseksi työksi NBC:lle hän äänitti tunteikkaan videopaketin Bob Jenkinsin muistolle.
Kyllä vetää hiljaiseksi.
Linkki Millerin viimeiseen Mailbägiin sekä viimeiseen kirjoitukseen:
https://racer.com/2021/08/18/hunter-reay-looking-for-a-fresh-start-in-2022/
https://racer.com/2021/08/18/robin-millers-mailbag-for-august-18-presented-by-honda-racing-hpd/
Heikko tekninen tietämys saattoi olla yksi syistä miksi onneksi Robin Miller nähtiin pääosin journalistina nämä kaikki vuosikymmenet sen sijaan että olisi tehnyt pidemmän uran Amerikan Dirttiradoilla USAC midgetillä.Huolimatta Kyllösmäisen heikosta teknisestä tietämyksestään, asia jonka hän myös toi esiin.
Fanituksesta puheen ollen, tässä kun konmaritetaan kämppää ja heitetään vanhoja papereita pois, kiinnostaako jotain pelastaa Molokilta 2015 Toronton spotter's guide? Allekirjoittaneet Stefano Coletti, Sebastian Saavedra, Scott Dixon, Tony Kanaan, Sebastien Bourdais, Tristan Vautier, (?) Gonzales, Carlos Muñoz, Marco Andretti ja Ryan Hunter-Reay.Taidat olla Dixon-fani.