Tulee mieleen joku appelsiinijäätelö tästä värityksestä.Ihan hyvää vaihtelua. En tajua miten noi special liveryt on aina hienompia kuin oikeat? McLarenin monacoväritys esim oli aika hieno. Tämäkin on minusta hienompi kuin Red Bullin oikea väritys.
Sanoisin että nyt on mielenkiintoista nähdä, että onko Bottas yhtäkkiä kärkivauhdissa, kun Mercedes todellakin haluaa hänen vievän voiton Verstappenin nenän edestä...Jos Mercedes kulkee myös Bottaksen alla, niin tämähän voi olla Valtterin kisa. Kun Lewiksellä on se rankku
Näyttää harjoitusten perusteella Mercedes kulkevan aavistuksen verran Red Bullia kovempaa tällä radalla. Nyt on Bottaksen haettava se paalupaikka ja GP-voittoSanoisin että nyt on mielenkiintoista nähdä, että onko Bottas yhtäkkiä kärkivauhdissa, kun Mercedes todellakin haluaa hänen vievän voiton Verstappenin nenän edestä...
Tietenkin olisi vittu loistavaa että seuraisit niitä harjoituksia. Perez ajoi lyhyet stintit ja Max pitkät käyttäen vain kolmea rengassarjaa. Huomenna Max on puol sekkaa Checoa edellä. Katsotaan sitten huomenna vakuttaako Red Bullin vauhti.No harjoituksista puheen ollen että Mercedes vaikutti Lewisin alla todella nopealle harkoissa tänään ja Leclerc kans.
Mikä lupaa Lewisin kannalta ajatellen hyvää kisan nousemisesta varten, kun Lewis joutuu starttamaan rangaistuksen takia 11-16 väliltä. Red Bull ei oikein vakuuttanut harkoissa tänään koska Max oli tyyliin 6 kymppää hitaampi kuin Hamilton. Joka tapauksessa tulee jännät aika-ajot. Koska Lewis joutuu lähtemään taaempaa kisaan mikä antaa Bottakselle ja Maxilla mahdollisuuden, taistella paalusta huomen aika-ajoissa.
Asiallista kielenkäyttöä kiitos. Ei tarvita ärräpäitä. Asian voi esittää myös ystävällisestiTietenkin olisi vittu loistavaa että seuraisit niitä harjoituksia. Perez ajoi lyhyet stintit ja Max pitkät käyttäen vain kolmea rengassarjaa. Huomenna Max on puol sekkaa Checoa edellä. Katsotaan sitten huomenna vakuttaako Red Bullin vauhti.
En väittänytkään etteikö Red Bullilla olisi mahdollisuuksia huomenna taistella paalupaikasta. Koska voimasuhteet formuloissa voivat muuttua milloin vain talleilla, kuten historia osoittaa. Jossa yksikin virhe auton kehitystyössä tai säätämisessä voi olla ratkaisevaa kauden aikana.Tietenkin olisi vittu loistavaa että seuraisit niitä harjoituksia. Perez ajoi lyhyet stintit ja Max pitkät käyttäen vain kolmea rengassarjaa. Huomenna Max on puol sekkaa Checoa edellä. Katsotaan sitten huomenna vakuttaako Red Bullin vauhti.
Mikä on muuttunut Red Bullin mekaanisen pidon kanssa Mersuun, joka loistaa nopeissa kurveissa?Nyt kun rata taitaa olla jotakuinkin pitävin rata kaikista, niin mun veikkaus paalusta menee Meselle. Niillä on ollut eniten kärkiautoista ongelmia pidon kanssa, joka on nähty rengaslämpöongelmina ja luulisi hyvän pidon olevan heille eduksi. RBlle taas näin hyvä pito voi olla jo rasite ja hidastaa mutkissa ja nopeuttaa rengaskulumaa, kun heillä pito on yleensä muita kärkiautoja parempi.
Kun poletteja on ollut käytettävissä rajallisesti ja Red Bull ihan eri konseptilla viime vuoden autojen kanssa (lyhyt akseliväli, korkea rake) kuin Mercedes ja kun tämän vuoden lattiasääntö suosii Red Bullin konseptia, niin vaikutelma voi olla tuo. Hyvin on Mersu reagoinut takamatkaansa.Mitäs luulette onko teidän mielestä Mercedes panostanut tänä vuonna yhtä paljon kuin Red Bull? Kun Red Bull on kuulemma laittanut kaikkensa likoon tähän kauteen. Tosin jotkut väittävät että Mercedes ei olisi kaikkensa panostanut tähän vuoteen, mutta itse veikkaan että kumpikin tiimi panostaa kaikkensa tällä hetkellä, voittaakseen tämän kauden mestaruuden. Koska Lewis haluaa voittaa historiallisen kasin mestaruuden ja Max uransa ensimmäisen mestaruuden.
Joten panokset ovat kovat.
Mersuhan on luistanut koko kauden mutkissa ja viime kaudessa on ajat, kun mentiin raiteilla.Mikä on muuttunut Red Bullin mekaanisen pidon kanssa Mersuun, joka loistaa nopeissa kurveissa?