BJohnson
Ukrainan aseistaja 🇺🇦
- Liittynyt
- 11.3.2020
- Viestit
- 5463
Älä nyt helvetissä sitten katso ja tuhlaa elämääsi tähän, jos on tylsää.On kyllä tylsiä nämä sprintit.
Älä nyt helvetissä sitten katso ja tuhlaa elämääsi tähän, jos on tylsää.On kyllä tylsiä nämä sprintit.
Jännäähän se on kun autot kiertää pelivuorta kolmeasataa.On kyllä tylsiä nämä sprintit.
Ei ole helppoa lajin fanille jättää väliin. Harmi kun huomenna on normaalimpi järjestys kisaan kuin aika-ajojen jäljiltä.Älä nyt helvetissä sitten katso ja tuhlaa elämääsi tähän, jos on tylsää.
Eikö nyt kannattaisi vetää all in ja vaihtaa kaikki mahdollinen vaikka varmuuden vuoksi kun lähtöruutu niin surkea?Bottaksella turbon kanssa ongelmia sprintissä.
Eikö siellä juuri näin tehtykin? Enää ei voi pinota rangaistuksia yhteen kisaan vaan jos niitä otetaan lisää, ne tulevat mukana seuraaviin kisoihin.Eikö nyt kannattaisi vetää all in ja vaihtaa kaikki mahdollinen vaikka varmuuden vuoksi kun lähtöruutu niin surkea?
Kuvittelis, kun tuolla turbolla on jo ajettu kahdet harkat, aika-ajot ja sprintti, niin ei ole "pinoamista" vaan ihan normi-italialaista kulumista.Eikö siellä juuri näin tehtykin? Enää ei voi pinota rangaistuksia yhteen kisaan vaan jos niitä otetaan lisää, ne tulevat mukana seuraaviin kisoihin.
Kerroppas se Italialaisen turbopajan nimi. Minä en ole ikinä sellaisesta kuullutkaan. Saksalaisen, Japanilaiset, Brasilialaisen ja Amerikkalaiset kyllä tiedän.Kuvittelis, kun tuolla turbolla on jo ajettu kahdet harkat, aika-ajot ja sprintti, niin ei ole "pinoamista" vaan ihan normi-italialaista kulumista.
Eipä sitä tiedä missä se vika on. Onhan se voinut olla vaikka johtosarjoissa, kuten Oikarinen heitit.Kuvittelis, kun tuolla turbolla on jo ajettu kahdet harkat, aika-ajot ja sprintti, niin ei ole "pinoamista" vaan ihan normi-italialaista kulumista.
Rengaskuluma on ollut Haasin perisynti siitä lähtien kun sarjaan tuli..Haasilla Mick Schumacher on saanut juonen päästä kiinni. Sprintissäkin olisi ollut enemmän vauhtia, mitä Magnussenilla. Haasin ongelmat taitaa olla renkaat, jotka kuluu esimerkiksi Alfaa enemmän.
Kyllä Haas on ollut joillakin radoilla täysin hukassa ennen kuin yhtäkään rengasta on ehditty kuluttaa loppuun. Jotkut radat vain tuntuvat sopivat heille paremmin kuin toiset.Rengaskuluma on ollut Haasin perisynti siitä lähtien kun sarjaan tuli..
Ferrari. Ferrari kasaa nuo voimayksiköt ja ovat Ferrarin voimalähteitä ja niitä on paukkunut esim. Leclercillä ja Valtterilla jo niin, että on neljännet jo kiinni autossa.Kerroppas se Italialaisen turbopajan nimi. Minä en ole ikinä sellaisesta kuullutkaan. Saksalaisen, Japanilaiset, Brasilialaisen ja Amerikkalaiset kyllä tiedän.
Ei ne Ferrarillakaan niin tyhmiä ole, että alkavat keksimään pyörää uudestaan. Kyllä se tietotaito ostetaan rahalla niiltä ketkä sen parhaiten osaavat.
Niillähän oli joku kisa missä palkintona oli matka tuonne.Näytä liitetiedosto 2444
Kesko pistänyt euroja pinoon.
Eipä ole suuri yllätys että Ferrarin voimanlähteet paukkuvat tasaiseen tahtiin, sillä kun perinteisesti tallilla menee jossain vaiheessa kautta mönkään asiat.Ferrari. Ferrari kasaa nuo voimayksiköt ja ovat Ferrarin voimalähteitä ja niitä on paukkunut esim. Leclercillä ja Valtterilla jo niin, että on neljännet jo kiinni autossa.
Samaa hiuksen halkomista olisi moottoririkon yhteydessä syyttää siitä Mahlea.
Kauden yhdestoista viikonloppu menossa, ja nyt ensimmäistä kertaa Sainz näytti olevan hitusen nopeampi. Tätä kesti noin 5 kierrosta. En välttämättä laskis tuota vielä 'hiillostamiseksi'.Eipä ole suuri yllätys että Ferrarin voimanlähteet paukkuvat tasaiseen tahtiin, sillä kun perinteisesti tallilla menee jossain vaiheessa kautta mönkään asiat.
Sainz alkaa jo hiilostamaan Leclerciä. Harmi että ei päässyt ohi Sprintissä.
No niinhän se lähtisi, jos joku ajaisi hiekalle, mutta ei sinne kukaan huvikseen ajele. On aivan naurettavan näköistä, kun kaksi autoa vetää TV-kuvan perusteella identtisellä tavalla vihreälle mutta vain toiselta hylätään aika jonkin millimetrin marginaalin vuoksi. Sitten käy vielä näitä naurettavia kämmejä, että joltain kuljettajalta unohdetaan hylätä laiton kierros ja että sen turvin saatetaan jopa selvitä aika-ajosessiosta toiseen jonkin kyvykkäämmän kuljettajan kustannuksella. Rata-rajojen pitäisi perustua fyysisiin rajoituksiin eikä digitaalisiin mittauksiin.Siksi, että siitä auto lähtee radalta. Käyhän tämä näinkin ihan hyvin, kun tänä vuonna on yksinkertaiset säännöt, toisin kuin viime vuonna.