Huhuista:
Västilä lienee liian nopea nykykalustolle.
Siitamassa on samaa tautia. Alun 4,4 kilsan "pikkutie" on yhä erinomainen, mutta Palonkylän risteyksestä maaliin saakka pätkä on tosi nopea nykyautoille. Siitama olisi kyllä sinänsä hieno juttu, oli aikoinaan tosi suosittu ek. Parhaimmillaan pätkällä oli yli 8 000 maksanutta katsojaa. Varsinkin 4,4 kilsan kohdalla ollut risteysalue oli tosi suosittu, ja vuodesta toiseen myös telkkarikamerat päivystivät paikalla.
Mutta miten olisi Sahalahti, jossakin muodossa? Nopea on sekin, mutta mutta. Joskus korviin kantautui huhuja pätkän paluusta reitille.
Olisiko perjantain klassikko Humalamäki?
Vanhaa Vaheria on myös ajoittain huhuiltu reitille, aikoinaan kuitenkin tien käytöstä pyydetty hinta oli mallia suolainen.
Ounia en ole ajanut kolmeen vuoteen, mutta kesällä 2019 Mutasen risteyksestä Hämepohjaan päin perattiin ojia. Perkuu teki ojanpenkoista kaltevia, mutta tasaisia pintoja. Nykyautoilla monet paikat pystyisi ajamaan suoraan.
Power stageksi Myhinpää?
Erinäisiä huhuja on kantautunut korviin, mutta korostettakoon tarinoiden huhuluonnetta.