Rentta
Well-known member
Ogier päätti näyttää taas vähän että miten kulkee. Aikalailla täydelliseltä näytti ajo
Sitä itsekkin tuumailin tai ehkä myös vähän testi mentaliteetilla ajelee ja keskittyy poweriin sitten kun sen aika on.Tänakki tuli kyllä huonosti tämän pätkän, olikohan autossa vielä ongelmia..
Näinpä. Taisi myös huollon jälkeen kiltisti jatkaa auraamista vaikka olisivat voineet vaikeuttaa Kallen menoa ottamalla sakkoa myöhästymällä lähdöstä. Otilla on pistesijalle matkaa kuitenkin sellanen 9 minuuttia eli olisivat voineet hyvin tehdä tuon, vaikka Millener jossain haastattelussa sanoikin etteivät alkaneet kikkailemaan jotta Otilla pysyisi mahikset pisteille tjsp.Tänak ei körötellessään paljoa tietä putsannut.
Tuolla erolla voi Meksikossa hyvinkin päästä pisteille, ainakin jos edellisiin Meksikon ralleihin vertaa. Siellä on oltu ihan jopa sijoilla 6-8 yli 10min kärkeä perässä. Toki vaatii keskeytyksiä edestä, mutta yleensä niitä Meksikossa tulee.Otilla on pistesijalle matkaa kuitenkin sellanen 9 minuuttia eli olisivat voineet hyvin tehdä tuon, vaikka Millener jossain haastattelussa sanoikin etteivät alkaneet kikkailemaan jotta Otilla pysyisi mahikset pisteille tjsp.
Kalle ja Jonne ovat tänään kuudentena autona reitillä.Vaikka keskeyttäneitä tuli eilen niin totaali tuhot tais jäädä käymättä. Onko tietoa pääsekö kaikki keskeyttäneet rally1 autot jatkamaan? Tien putsaantumisen kannalta ois mukavaa jos Kallen edellä olisi 5 autoa kahden sijaan.
Tästä pätkästä tosiaan napsaistiin mielenkiintoisen näköinen mukulakivi-puisto-osuus pois ja pituus tippui puoleen. Alkuperäisessä muodossaan olisi ollut monipuolinen ja rytminvaihdoksia sisältävä pätkä, nyt vähän lässähti parkkipaikkakruisailuksi.Pitäisi ilmeisesti käydä samuhaberin sienilaarilla että saisi tämän parkkipaikkapyörityksen näyttämään hyvältä?
Menee kyllä heittämällä kärkipäähän kun ruvetaan katsomaan mm-tason huonoimpia yleisöpätkiä.
Hapen puutteesta. Tehoa kun puuttuu luokka 20%Johtuuko matalat huiput hapenpuutteesta vai välityksistä? Vai molemmista?