Tuosta 2022 vielä yksi kisa eteenpäin eli Jyväskylän jälkeen Kallen pistejohto oli huipussaan eli käsittämättömässä 94 pisteessä.Näytä liitetiedosto 3663
Kallella ihan reilu johto, mutta viime vuonna oli yli tuplat!
Näytä liitetiedosto 3664
Melkein kuin Ingramin ChrisTuli mielen se Antin huomio parin päivän takaa Evansin pätkäpojien määrästä... Niistä tai niiden vähyydestä huolimatta toisena MM-pisteissä... Eli tasaisuudella pärjää silti varsin kohtuullisesti...
...ja tämä toimii toki myös toiseen suuntaan - pohja-aikojen suunnaton määrä ei myöskään automaattisesti takaa sarjan kärkipaikkaa, kuten O. Solberg voinee todeta luokkaa alempana...Tuli mielen se Antin huomio parin päivän takaa Evansin pätkäpojien määrästä... Niistä tai niiden vähyydestä huolimatta toisena MM-pisteissä... Eli tasaisuudella pärjää silti varsin kohtuullisesti...
Kauankohan tuo tarjous on voimassa? Oma tilaus vanhenisi 25.7., joten olisi aika lähellä, mutta onkohan kuitenkin liian kaukanaWRC+/rallyTV saa nyt vuodeksi 30% alennuksella eli hintaan 69,99€ käyttämällä promokoodia SAVE30YEAR
Ja siis ihan 12kk sopimus on kyseessä eli heinäkuuhun 2024, jos nyt ostaa.
Tuli sähköpostiin tuo tarjous ja siinä oli mainittu, että: "This offer is running over the next few weeks, so don't miss out!". Tarkkaa loppumisaikaa ei siis kerrottu, mutta ilmeisesti lähiviikkoina pystyy tarjouksen hyödyntämään.Kauankohan tuo tarjous on voimassa? Oma tilaus vanhenisi 25.7., joten olisi aika lähellä, mutta onkohan kuitenkin liian kaukana
Se on juurikin näin. Nykytilanne, Tänak kipuilee Pumansa kanssa, Ogier ei aja täyttä kautta, Neuville ja Evans tuntuvat kadottaneen oman momentuminsa ja Lapilla riittää epäonnea ja ohjelmaa, sallii Rovanperälle mahdollisuuden vähän katsoa miten kovaa missäkin ja milloin kannattaa ajaa. Aivan kuin Kankkunen 86-87.Ajaa kyllä Kalle uskomattoman kypsästi. Olisi varmaan Safarissakin mieli tehnyt polkaista lappu lattiaan oikein kammoriskillä, mutta malttoi mielensä. Kyllä hän siellä hyökkäsi, mutta ei täydellä atakilla.
2017. Kyllä se Suninen minusta oli yhtä paljon tehdasautolla kuin Latvala nyt.koska ennen on ollut neljä suomalaista ylimmän luokan tehdasautoilla kisassa mukana? taitaa mennä ainakin yli 10v päähän kun edellisen kerran ollut vastaava tilanne?
Bossen nautiskelussa Ruotsissa oli vähän masokistista sivumakua.On myös hyvä erottaa nämä toisistaan sikäli että Suninen ajoi voitosta, nyt taas Latvala on nautiskelemassa vähän samoin kuin Bosse 2019 Ruotsissa. Hänninen taas ajoi lähinnä osien kestotestiä Sardiniassa 2019.
Ihan oikeasti Ruotsissa 2020 on viimeksi ollut neljä suomalaista ajamassa voitosta pääluokan autolla eli samat Rovanperä, Lappi, Suninen ja Latvala. Olkoonkin sitten, että lopulta vain yhdellä oli käytännössä mahdollisuudet ajaa siitä voitosta. Silloinkin Lappi ja Suninen oli tallitovereita, mutta M-Sportilla.
On kyllä taas sellainen vertailu. Eiköhän Tuo Sebastién olisi kärkipäähän kuulunut. Oliver ihan eri osastoa. Hyvä syy miksei aja Rally1-autolla. Toki on ilmapalloon kiva puhaltaa, joskin aiheuttaa vaan ihan turhia henkisiä paineita Oliverille eli ns. karhun palvelus.https://dirtfish.com/rally/wrc/our-top-10-wrc-drivers-of-the-season-so-far/
Näytä liitetiedosto 3757
DirtFish rankkaa Oliverin törkeästi vasta kakkoseksi tämän vuoden MM-sarjan puoliväli-rankingissa. Jonkun Rovanperän menneet nostamaan vielä Oliverin edelle! On kyllä otsaa. Eiköhän Solbergin perhe tämän johdosta laita välit poikki kyseisen median kanssa.