Katsuta ei nouse enää tuosta. Eiköhän tuo taso ole tuossa. Minkäänlaista kehittymistä ei ole havaittu pariin vuoteen, jopa pieni taantuminen.Kyllä lammas-osastolle tarjoan Takamotoa. Kyllä näissä kisoissa vauhtia pitäisi olla enemmän, kun ottaa huomioon paljon on testialueella ajettu, ja myös se fakta että kokemusta on yleisesti ottaen jo varsin paljon.
Taistelu Loubetin kanssa ei taatusti ole hänenkään mieleen tässä kohtaa. Ja samaan aikaan Teemu on mennyt ihan eri tahtia Loubetiin ja Takaan nähden, vaikka ensimmäinen WRC kisa täysin uudella autolla.
Joo, täysin samaa mieltä Katsutan suorituksesta ja jollain miinus-etumerkillä se olisikin huomioitu. Ei vaan kestä luonto luokitella ketään lampaaksi joka tuolla noilla laitteilla vetää. Eli syytän formaattia.Kyllä lammas-osastolle tarjoan Takamotoa. Kyllä näissä kisoissa vauhtia pitäisi olla enemmän, kun ottaa huomioon paljon on testialueella ajettu, ja myös se fakta että kokemusta on yleisesti ottaen jo varsin paljon.
Taistelu Loubetin kanssa ei taatusti ole hänenkään mieleen tässä kohtaa. Ja samaan aikaan Teemu on mennyt ihan eri tahtia Loubetiin ja Takaan nähden, vaikka ensimmäinen WRC kisa täysin uudella autolla.
Täälä on samanlainen kutina, että huomenna herra Neuvillen rooliksi jää katsella yariksen perävalojen katoamista horisonttiin.Hyvä päivä Suniselta. Yhtään ei tarvii hävetä ekaa Rally1 rallia. Tulee mielenkiintoinen päivä huomenna. En usko että Neuville pysyy Kallen tahdissa, EP on ainoa joka ehkä pystyy Kallen vauhtiin (jos ei Ottia lasketa).
Erittäin hyvä tiivistelmä. Lapin comeback huipulle on kyllä hieno tarina, josta toivottavasti ei olla vielä nähty sitä viimeistä lukua.Jos ottaa käyttöön Iltalehden vanhan kunnon Leijonat & Lampaat -analyysin, niin perjantain osalta:
Leijonat:
Kalle. On se vaan niin hyvä. Silloin kun maailmanmestari on ns. alueella eikä keliolosuhteissa tule epäinhmisellä tavalla turpaan, niin muut (pl. Tänak Virossa ja Suomessa) voivat joko lähteä kotiin tai ajaa himmeämmistä mitaleista.
Tänak. Shoulda coulda woulda. Tarjolla olisi ollut huikea Clash of the Titans, mutta kiitos Fordin moottorin, jäi näkemättä.
Suninen. On todella 2.0 versio tämä. Juttua tulee rennosti ja CMore-terveiset pätkän maalissa kruunasivat uudelleensyntymisen. Etenkin, kun Tuomisen haastattelussa vähän harmitteli säätöjä, joihin oli päätynyt; olisi voinut mennä enemmän performanssi-suuntaan, ajettavuuden kustannuksella.
Lappi. Perussuorittaminen on nyt sillä tasolla, että ajaisi varmaan podiumista vaikka Hyundaissa oli pelkästään pakki käytössä. On kyllä niin ihanaa nähdä, kaikkien Citikka- ja Ford-tuskastelujen jälkeen.
Lampaat:
Ei lampaita.
Kyllä lammas-osastolle tarjoan Takamotoa. Kyllä näissä kisoissa vauhtia pitäisi olla enemmän, kun ottaa huomioon paljon on testialueella ajettu, ja myös se fakta että kokemusta on yleisesti ottaen jo varsin paljon.
Taistelu Loubetin kanssa ei taatusti ole hänenkään mieleen tässä kohtaa. Ja samaan aikaan Teemu on mennyt ihan eri tahtia Loubetiin ja Takaan nähden, vaikka ensimmäinen WRC kisa täysin uudella autolla.
Kyllä tämä Takamoton tason laskun katsominen ja taantuminen on vaan ilkeetä katsottavaa. Sama kun kattoisi sivusta kun joku törkkää risteilijällä jäävuoreen. Mitään ei voi tehdä asialle ja tietää jo etukäteen et jälki on rumaa. Näin kärjistettynä.Katsuta ei nouse enää tuosta. Eiköhän tuo taso ole tuossa. Minkäänlaista kehittymistä ei ole havaittu pariin vuoteen, jopa pieni taantuminen.
Pidän erittäin outona, että tehdastiimi valitsi Katsutan kolmanteen autoon. Kummiskin kyseessä on selkeästi huonoin kuljettaja tehdastiimissä. Todella outo veto suurelta autonvalmistajalta, luulisi näkyvyyttä saavan kakkostallissa. Olisiko Toyota jäänyt oikeasti tyhjän päälle, kun Lappi lähti. Olisihan siellä ollut Sunista yms. Tosin eipä Teemunkaan arvo ole Ford sukelluksen myötä korkealla.Kyllä tämä Takamoton tason laskun katsominen ja taantuminen on vaan ilkeetä katsottavaa. Sama kun kattoisi sivusta kun joku törkkää risteilijällä jäävuoreen. Mitään ei voi tehdä asialle ja tietää jo etukäteen et jälki on rumaa. Näin kärjistettynä.
En tiedä sitten jäikö itseluottamuksen suhteen joku lukko viime vuoden Portugalista kun Sordo meni vikalla pätkällä edelle. Sen jälkeen on kyllä pari podiumia nähty, mutta vielä enemmän on tullut tyhmiä erheitäkin.
En tiedä, Tänak lähti tähän kauteen kaikki-tai-ei mitään meiningillä ja nyt näyttää siltä ei mitään on tulossa. Kauan tämä autonasentaja-perheenisä jaksaa yrittää M-Sportia telttoineen pelastaa? Ja vaikka paluu ison rahan motorhomeihin olisi allekirjoituksesta kiinni, niin veikkaan että välivuosia tai ansaittu eläke kuskin roolista on edessä.Hyundailla on ensi kaudeksi tasvahvin kolmikko, jos päätyvät Neuville, Lappi ja Suninen kolmikkon. Luin jostain, että Hyundai olisi ilmeisesti Tänakkia houkuttelemassa takaisin? Onko siinä oikeasti järkeä, jos tälläkin kolmikolla Hyundai ajaa hyvistä sijoista. Neuville/Tänak oli suht tasainen parivaljakko, samalta näyttää vauhdillisesti myös Neuville/Lappi.
Kieltämättä siinä olisi hieno tarina jos välivuosi part II toteutuisi ja sitten vielä sen jälkeen noustaisiin fenixlinnun lailla takaisin mestaruustaistoon, etenkin jos sen tuloksena olisi toinen mestaruus Tänakille, mutta todennäköisyydet taitaa puhua enemmän sen puolesta et Tänakin ura päättyy siihen et sillat on poltettu jokaiseen WRC-teamiin - jos nyt ei täydellisesti, niin ainakin suuremmaksi osaksi.Veikkaan että välivuosia tai ansaittu eläke kuskin roolista on edessä.
Näin se menee. Ei Lappi ainakaan maaliin tule Neuvillen edellä. Varmasti Kallea kokeilevat haastaa, mutta jos erot kasvaa ja Evans jää joutuu Lappi ajamaan kiltisti maaliin Neuvillen takana.Mitäs mieltä me ollaan, odotellaanko me nyt sitten Huihailta tallipelailua jos/kun Kalle rupeaa karkaamaan tuosta Neuvillelta ja samaan aikaan Lappi jättää Evansia?