Pahoittelen Bjohnson jos mun kaksikielinen out-breikki harmittaa sua. Mut voidaanko keskittyä asiaan, pliis..Mahtavaa kun joku osaa suomenkieltä, eikä amisviiksi-uskottavuutta yritä lisätä käyttämällä englanninkielen termejä (push rod).
Tätä lisää Laukaisu taateli-otsakkeen alle!
Minusta Ferrarin vyötärölinja on ihan huippua. Sieltä saadaan virtausta kivasti diffun päälle vauhdittamaan diffun omaa virtausta ja näin enenmmän downforcea.Jotenkin tylsän muotoinen auto tuo Ferrari, mutta väritys antaa anteeksi paljon.
Kyllä, enemmän tai vähemmän myös Ferrari(ja Haas) ovat taipuneet tähän rb:n esittelemään malliin. Toivotaan, että joku oivaltaisi jotain tämän designin sisällä niin, ettei rb porskuta ylivoimaisesti.Näköjään tiimi toisensa jälkeen alkaa siirtyä tuohon saman tyyliseen konseptiin mikä oli ensin red bullilla ja sen jälkeen astonilla jne.
Hienon näkönen väritys ferrarilla ja hienoa että ovat tuoneet keltaista mukaan!
Kyllähän se näyttää askeleelta eteenpäin viime kaudesta ja ponttoonien ja perän muotoilu on ajantasainen, mutta aika lailla vaikutteita on kopioitu muista autoista eikä mitään radikaalia ole keksitty.Minusta Ferrarin vyötärölinja on ihan huippua. Sieltä saadaan virtausta kivasti diffun päälle vauhdittamaan diffun omaa virtausta ja näin enenmmän downforcea.
Ensin on pakko korjata pois isot viat ja vasta sen jälkeen voi kehitellä jotain uutta siihen päälle.Kyllähän se näyttää askeleelta eteenpäin viime kaudesta ja ponttoonien ja perän muotoilu on ajantasainen, mutta aika lailla vaikutteita on kopioitu muista autoista eikä mitään radikaalia ole keksitty.
Ole hyvä.Saisko niitä Ferrarin kuvia? Eri kulmista ja kaikkea
Tota yritin kans mittailla vertaamalla AMG tekstejä, mutta ota tosta nyt selvää.Taitaa ohjaamo olla edelleen aika edessä. Lewiksen lähdön syy selvisi. Tuo on hakattu MBn konseptiin.
Kaikki tallit näköjään tekee samaa.Red Bull kopioinut W14 Mersun moottorikatteen kanuunaputket
Joo. Näyttää hitaalta. Pitkät ja matalat ponttoonit. Ei mikään RB tai AM klooni. Ovat takamatkalla kun vasta vaihtoivat pois zeropodista.Liekö RB menestys ja heidän muotoilunsa vaikuttaa asiaan, mutta näyttää omaan silmään hitaalta, vaikka maalikko nyt pysty mitään fiksua näistä aerojen tehoista sanomaankaan
Georgio Piolan analyysin mukaan Mersu olisi saanut siirrettyä kuljettajan kapyysia sellaiset 10 cm taaemmas. Muistelen vahvasti, että juuri tuon verran "liian edessä" ohjaamo olikin edellisinä vuosina.Taitaa ohjaamo olla edelleen aika edessä. Lewiksen lähdön syy selvisi. Tuo on hakattu MBn konseptiin.