"Mieletön pr-arvo" mutta ei se Ferraria estänyt antamasta kenkää ja palkatakseen tilalle pr-arvottoman Sainzin. Kyllä nyt mopo keulii forumin pr-gurujen toimesta jos luullaan Vetteliä joksikin timantiksi vieläkin. Schumikin tuli takaisin niin hänellä oli takanaan ihan ok kausia kun taas Vettelillä taantunutta menoa monta vuotta.Vettelin pr-arvo on mieletön. Paljon suurempi, kuin osataan edes arvata.
Mutta kannattaako Sebin tulla takaisin, jos auto ei varmasti istu ajotyyliin ja ajotuntemukseen. Vettell on ain ollut tarkka siitä, että auto on tietynlainen ja siitä sai puristettua irti silloin valtavan nopeuden. RB sisällähän miestä pidetään tallin kaikkien aikojen nopeimpana kuskina, mitä RBllä on koskaan ollut.
Näköjään on Singha Robininkin autossa.Eihän Vettel enää mihinkään kärkitalliin todennnäköisesti pääse, tapahtui mitä hyvänsä, mutta johonkin keskikastin talliin toisi varmasti talouden puolesta ison pirisrysruiskeen.
Kiminkin mukana Sauber sai huomattavia tukijoita ja valtavasti näkyvyyttä, joka varmasti kiinnostaisi montaa eri tallia.
Oisko Salon Mika mediavastaavaksi kommentoimaan tiimin suorituksia.Ja Ralf neuvonantajan rooliin.
Tottakai mersupomona on kohtelias saksalaista mestaria kohtaan, mutta enpä usko tosissaan Vettelin olevan ehdolla tallille. Ellei sitten kakkos- ja kehityskuskiksi Russelille ja pr-hahmoksi.Toto heittää lisää löylyä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/toto-wolffilta-mehukasta-vihjailua-ei-hanta-voi-koskaan-sivuuttaa/8912070#gs.7iqef7
Mersu ei aio hoppuilla kuskipäätöksen kanssa. Mitenhän Sainz, jaksaako odottaa esim. Mersua vai nappaako jotain nopeallakin aikataululla? https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/carlos-sainz-paljastaa-f1-neuvotteluissa-isompi-vaihde-silmaan/8911534#gs.7iqnjx
Eli on sittenkin?Tottakai mersupomona on kohtelias saksalaista mestaria kohtaan, mutta enpä usko tosissaan Vettelin olevan ehdolla tallille. Ellei sitten kakkos- ja kehityskuskiksi Russelille ja pr-hahmoksi.
Ota tuosta nyt selvää.Eli on sittenkin?
Niin Mersuhan on nykyään tunnettu vapaaehtoisten multimestareiden labrana niin Vettel sopisi jatkamaan tätä perinnettä.Tottakai mersupomona on kohtelias saksalaista mestaria kohtaan, mutta enpä usko tosissaan Vettelin olevan ehdolla tallille. Ellei sitten kakkos- ja kehityskuskiksi Russelille ja pr-hahmoksi.
Toto Wolff maine tallipäällikkönä taisi perustua hyvään moottoriin. Loppuen lopuksi Mersun onni taisi olla, että asiakastallina kultavuosina oli rahapulasta kärsinyt Williams. Jos Mclaren olisi jatkanut Mersun moottoreilla, historia olisi voinut olla erilainen tai ainakin tiukempi. Nyt autoa on jouduttu suunnittelemaan monen moottorin ympärille 10v periodilla.Nyt kun katsoo tätä mersun taaperrusta niin ensi vuodellehan Vettel alkaakin jo olemaan ihan käypä kortti kun ei voida enää kärkitallistakaan puhua!
Mäkki pudotti pallon jo kaudella 2013, jolloin ajettiin vielä vanhoilla vapareilla ja vanhoilla teknisillä säännöillä. Käyttihän talli Mersun moottoreita myös hybridien ensimmäisellä kaudella ja oli käytännössä Force Indian tasolla. Persaukinen Williams tosiaan keräsi liki tuplasti enemmän pisteitä kuin nämä ruputallit.Toto Wolff maine tallipäällikkönä taisi perustua hyvään moottoriin. Loppuen lopuksi Mersun onni taisi olla, että asiakastallina kultavuosina oli rahapulasta kärsinyt Williams. Jos Mclaren olisi jatkanut Mersun moottoreilla, historia olisi voinut olla erilainen tai ainakin tiukempi. Nyt autoa on jouduttu suunnittelemaan monen moottorin ympärille 10v periodilla.
Williams ei ollu tuolloin persaukinen nykytilaan verrattuna, kiitos Martinin ja Unileverin tuoman sponsorirahan.Persaukinen Williams tosiaan keräsi liki tuplasti enemmän pisteitä kuin nämä ruputallit.
Williamsin tosin kerrottiin myyneen oikeudet koko auton väritykseen Martinille totaaliseen polkuhintaan. Summa taisi olla 12 M€ kaudessa. Muistan kun McLarenin kerrottiin netonneen 20 miljoonan luokkaa Johnnie Walkerin parista pienestä tarrasta.Williams ei ollu tuolloin persaukinen nykytilaan verrattuna, kiitos Martinin ja Unileverin tuoman sponsorirahan.
Alboni olikin jo yliarvostettu kuski vooruminkin siirtohuhuissa. Nyt tunaroinneillaan asiat palautuneet oikeisiin mittasuhteisiin.Sportti.com jyrähtää:
” Alexander Albon on ollut Formula ykkösten siirtohuhujen kuuma nimi.
Australian ja Japanin osakilpailujen tapahtumat ovat kuitenkin muuttamassa Albonin tilannetta. Hän on tunaroinut molempina kisaviikonloppuina pahasti.
Australiassa Albon romutti autonsa harjoituksissa lunastuskuntoon. Sen seurauksena Williams-talli joutui osallistumaan kisaan vain yhdellä autolla, koska vara-autoa tallilla ei ollut mukana.
Japanissa Albon tunaroi startissa. Hän kolaroi itsensä ja Daniel Ricciardon kisasta pihalle.
Ennen Australian kisaa Albonia huhuttiin muun muassa Mercedekselle, Red Bullille ja Aston Martinille. Nyt huhuilu moisesta on vaimentunut.
Albonilla voi olla jopa vaikeuksia jatkaa uraansa Williams-tallissa, jos romutukset jatkuvat. Toistuvat romutukset johtuvat useasti paineensietokyvyn pettämisestä. Formula ykkösissä moinen nopeuttaa uran päättymistä.”