Viime kauden pistesysteemi käyttöön. On aivan riittävän hyvä ja rallin voittaja palkitaan aina korkeimmilla pisteillä. Ongelma rallissa on muualla kuin tuossa järjestelmässä. Autoja ja sitä kautta kuskeja tarvitaan lisää. Siihen pitäisi nyt keskittyä, eikä keksimään tälläisiä lastentarhassa käytössä olevia pisteytyksiäTässä dilemma, kuinka rakentaa pistejärjestelmä niin että se palkitsee tiellä pysymisestä. Jokapäivältä 1-10 sijoituksien mukaiset pisteet (10-9-8....1) ja lopulta yhteenlasketut päiväpisteet kerrotaan päivillä jolla pysyit tiellä? Eli tämän mukaan maksipistemäärä viikonlopulta olisi 90 pistettä.
Ok. EDellä markot kertoi et takavasen ois särkyny.Juu näin on mutta rikkoontunut vetari oli edessä oikealla niin kuin olen jo monesti todennut. Juha totesi vielä että etu vasen vetari ei olis vastaavaa pakosarjan rikkoutumista tehnyt.
Joten siinä mielessä huono tuuri.
TV kuivissakin näytettiin kun Elfin oli ottanut oikean eturenkaan pois ja tarkastelivat vahinkoja.
Kauhea on. Moksi-Sahloinen olisi ollut huomattavasti enemmän kisan näköinen lopetus, ihan esimerkkinä vaan.On kauniisti sanottuna ankea maali rallille. Ei ihan vedä vertoja vaikka Oittilan maalaisidyllille.
Joo, poweri tuplana eli yhteensä 3 kiekkaa per autokunta tälle päivää. Menee pakosti paikkapaikoin isoille urille.Kauhea on. Moksi-Sahloinen olisi ollut huomattavasti enemmän kisan näköinen lopetus, ihan esimerkkinä vaan.
Kuinka pehmeäksi Laajavuori toisella kierroksella menee, kun eikös tuo äpöstys ajeta kahdesti per kuski?
Olihan taas todellinen asiantuntijan kommenttiAjoihan Pajari ne pätkäpohjat mutta muuten ei ole kyllä säväyttänyt. Ei jää kuva mitenkään varmasta suorittajasta.
Näytti ihan, että olis tullut liian ahneella linjalla ja joutunu väistään äläbetonia?Evans ulos heti alussa Kallen roikkupaikassa.
Mestaruus tai ei, niin toivon totisesti eläköitymistä. Muutama muukin saisi jo pikku hiljaa lopetella.Jos Thierry mestaruuden vielä menettää, niin olisko aika eläkkeelle?