En muista tiedä, mutta moottori on kilpailukykyinen. Siitä olen saletti.No eipä se Mersun mylly paljon ole Williamsia lämmittänyt, 4 pojoa kasassa tältä kaudelta että en tiedä mistä tämä Williamshype on peräisin? Tarinoita tallipäälliköiltä riittää kuin autokauppiailta Aston Martinin panostuksista asti tai Alpinen surullisen kuuluisat 100 kisan tavoitteella kärkeen, mutta yleensä nämä jäävät tarinoiden asteelle. Jostain syystä moni uskoo kaiken mitä Vowles sanoo keskellä infrastruktuuria joka peräisin joltain Häkkisen ajoilta.
Huhujen mukaan pata olisi paras. Itseäni ainakin epäilyttää se että niinkin iso nimi kuin Hamilton näkee menestysmahdollisuudet paremmiksi Ferrarin padalla. Nykyään voimasuhteet heittelee laidasta laitaan, kukapa olisi uskonut alkukaudesta että ennen kesätaukoa Red Bull on siinä missä on ja edellä rällästää Mersu ja McLaren. Tietenkin uusien sääntöjen alussa voimasuhteet ovat enemmän vakiintuneita.En muista tiedä, mutta moottori on kilpailukykyinen. Siitä olen saletti.
Korjantaan sen vettä että excelissä hanskattiin auton eri osien valmistumista/aikataulua. Eikä se ERP ruo kuin vähintään kuusinumeroisen hintalapun tallille ja koska Williamsilla rahat vähissä homma hoituu antiikkisessa excelissäkin.Williamsin teknologiasta kertoo hiukan, että auton rakenne oli hanskattu Excelissä. Sellaista käytetään käytännössä 10 hengen organisaatioissa nykyään ja nekin siirtyvät ERP-järjestelmiin. Ei ole ihme, jos auton taso läikkyy pahasti vuodesta toiseen.