Alpine 2024: 9 naista raskaaksi, vauva syntyy kuukaudessa

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
3294
On se jännä juttu, että vaikka Kiinan markkinat ovat maailman suurimmat, niin kiinalainen kuski ei kiinnosta mitään tallia.
Kiinalaiset ovat älykästä kansaa, ei niille mene läpi että Zhou siellä pärjäisi. Saakoon vaikka minkä kommunistisen sponsoridiilin, mutta taapertajan kasvot ei myy.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
4767
Onneksi tallit rupeavat heittämään näitä passilla ratsastavia kuskeja pihalle. Sargeant lähti jo ja seuraavalla oven avauksella lähtee Zhou. Tsunodahan paikkansa sai passilla, mutta on sen jälkeen valmistunut passiakatemiasta korkein arvosanoin lähettämällä pari kuljettajaa eläkkeelle.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
6055
Onneksi tallit rupeavat heittämään näitä passilla ratsastavia kuskeja pihalle. Sargeant lähti jo ja seuraavalla oven avauksella lähtee Zhou. Tsunodahan paikkansa sai passilla, mutta on sen jälkeen valmistunut passiakatemiasta korkein arvosanoin lähettämällä pari kuljettajaa eläkkeelle.
Olisiko Red Bull roikottanut mieluummin Daniil Kvyatia sarjassa vielä yhden vuoden, jos Tsunoda olisi ollut Puolasta tai Tansaniasta?
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
4767
Olisiko Red Bull roikottanut mieluummin Daniil Kvyatia sarjassa vielä yhden vuoden, jos Tsunoda olisi ollut Puolasta tai Tansaniasta?
No varmasti Kvyat olisi pihalle lentänyt muutoinkin, mutta Honda oli sopivasti Toro Rossolla, joten ei varmaankaan ole sattumaa että organisaation ensimmäinen japsilainen F1-kuski oli tosiasia.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
6055
No varmasti Kvyat olisi pihalle lentänyt muutoinkin, mutta Honda oli sopivasti Toro Rossolla, joten ei varmaankaan ole sattumaa että organisaation ensimmäinen japsilainen F1-kuski oli tosiasia.
Tsunoda oli tuolloin ainoa Red Bull -juniori, joka oli millään tapaa varteenotettava vaihtoehto päästää edes katsomaan F1-autoa. Ei Tsunoda kenenkään toisen tulokkaan edestä tallipaikkaa ottanut, vaan se meni joko hänelle tai Kvyatille. Jos passista oli hyötyä, niin se oli kun hänet otettiin akatemiaan joskus 2018 tjsp. Hänen nostaminen F1:siin kaudelle 2021 oli selkiö, ellei ole maailman suurin Daniil Kvyatin fani.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
4767
Tsunoda oli tuolloin ainoa Red Bull -juniori, joka oli millään tapaa varteenotettava vaihtoehto päästää edes katsomaan F1-autoa. Ei Tsunoda kenenkään toisen tulokkaan edestä tallipaikkaa ottanut, vaan se meni joko hänelle tai Kvyatille. Jos passista oli hyötyä, niin se oli kun hänet otettiin akatemiaan joskus 2018 tjsp. Hänen nostaminen F1:siin kaudelle 2021 oli selkiö, ellei ole maailman suurin Daniil Kvyatin fani.
Näkisin että Tsunodan passi pelasti hänet ensimmäiseltä kaudelta. Helmutilla harvoin kärsivällisyyttä on, mutta viime kaudesta asti Tsunoda on lunastanut paikkansa ykkösistä.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5577
No varmasti Kvyat olisi pihalle lentänyt muutoinkin, mutta Honda oli sopivasti Toro Rossolla, joten ei varmaankaan ole sattumaa että organisaation ensimmäinen japsilainen F1-kuski oli tosiasia.
Kerrataanpas perusasiat.

Lokakuu 2020: Honda ilmoittaa vetäytyvänsä F1-projektista; Red Bull jää tyhjän päälle.
Joulukuu 2020: Red Bull ilmoittaa palkanneensa hondamaalaisen Yuki Tsunodan F1-sarjaan.

Sattui olemaan puhdasta tuuria, että FIA pelasi Hondalle maailmanmestaruuden joulukuussa 2021 kauden päätöskisassa. Honda pyörsi päätöksensä ja jäi sarjaan.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
5257
Samaan syssyyn kerrataas perusasiat: Kvjat tai Квят.
 
Ylös