Esimerkiksi milloin?Näin kävi, mutta olipa tilanne ainakin näin ennen todellisia virallisia toimijoita.
Esimerkiksi milloin?Näin kävi, mutta olipa tilanne ainakin näin ennen todellisia virallisia toimijoita.
Yksi mutkako on riittävä peruste?Kuten sanoin, McLaren oli väärin säädetty Sau Pauloon.
Näytä liitetiedosto 5275
Tekikö Mclaren alokasmaisen taktiikkavirheen ja laskivat Norriksen pysyvän paalulta keulilla puhtaassa ilmassa?Kuten sanoin, McLaren oli väärin säädetty Sau Pauloon.
Näytä liitetiedosto 5275
Aika paljon kerää kehuja hänen F1-uransa surkein kisa. Myös vähäisen kokemuksen omaava Lawson ajoi vaikeissa oloissa pisteille, mutta hänellä ei olekaan tallikaverinaan Hulkenberg, joka tässä on pääasia.Bearman ei muuten ollut koskaan ajanut rataa edes simulaattorissa aiemmin. Pikakomennus uudehko auto ja uusi rata, paska keli, ei huonosti keltanokalta viikonloppu.
Lawson pyöri aika paljon ympäri rataa ja vakikuskina lähtökohdat aivan eri sfääreissä, kuin pikakomennuksella rattiin kutsutulla BearmanillaAika paljon kerää kehuja hänen F1-uransa surkein kisa. Myös vähäisen kokemuksen omaava Lawson ajoi vaikeissa oloissa pisteille, mutta hänellä ei olekaan tallikaverinaan Hulkenberg, joka tässä on pääasia.
Eikös nuo säädöt valittu perjantaina ja niillä ajettiin sen jälkeen vielä sunnuntain kisa? Onhan näitä nähty ennenkin, että yksi talli säätää auton sateelle ja toinen kuivalle, ja sitten toinen on selkeästi nopeampi.Tekikö Mclaren alokasmaisen taktiikkavirheen ja laskivat Norriksen pysyvän paalulta keulilla puhtaassa ilmassa?
Bearman kävi kisassa seinässä, pystyi jatkamaan kisaa. Törmäsi Colapinton konttiin ja spinnasi = 10 sek penalty. Näiden lisäksi pyöri nurtsilla about kolme kertaa. Ihan syystä Bearman ja Komatsu selittelivät huonoa kisaa ja toki vähäisellä kokemuksella ihan ymmärrettävää. Mutta että tälläisen suorituksen jälkeen forumilla lentää hatut ilmaan niin ihanko oikeasti? Hulkki taitaa olla nyt jo saavuttanut Russellin statuksen, jossa tallikaveri on aina ilmiömäinen tai sitten tulee selitysLawson pyöri aika paljon ympäri rataa ja vakikuskina lähtökohdat aivan eri sfääreissä, kuin pikakomennuksella rattiin kutsutulla Bearmanilla
Norrishan otti paalun sadekelin aika-ajoissa. Mclarenit ottivat jokaisesta sessiosta kärkiajan ja sprintin kaksoisvoiton, oli kuivaa tai märkää että turha selitellä dominoivan kaluston yskimistä.Eikös nuo säädöt valittu perjantaina ja niillä ajettiin sen jälkeen vielä sunnuntain kisa? Onhan näitä nähty ennenkin, että yksi talli säätää auton sateelle ja toinen kuivalle, ja sitten toinen on selkeästi nopeampi.
Hamilton oli McLarenilla aivan suvereeni Silverstonessa 2008, ja tuolloin kulisseista kuului sellaista huhua, että McLaren olisi mennyt all-in sadekisan säädöille ja voittanut lotossa. Kisassa vain kärkikolmikko tuli maaliin samalla kierroksella ja ero kakkoseen oli yli minuutin.
Näki Tupa-Uunokin että autosta puuttui tarvittava huippunopeus ohituksiin. Puhtaassa ilmassa pystyi paaliaikaan.Yksi mutkako on riittävä peruste?
Munat sieltä puuttui kuten Perezinkin ohjaamosta. Verstappen teki ohituksensa jarrutuksissa ja eri linjoja hakemalla.Näki Tupa-Uunokin että autosta puuttui tarvittava huippunopeus ohituksiin. Puhtaassa ilmassa pystyi paaliaikaan.
Ja joskus se yksi huonokin mutka riittää pilaamaan kierroksen. Pohjat kahteen sektoriin ja kuitenkin jää paalusta. Nähty monta kertaa.
Eikä tarvitse. Katso vaikka Mersun menestysvuosia ja autoja millä Max voitti. Toki mestaruuteen asti tarvitsee ainakin sinne paikkeille menevän auton kuten kaikki huiput. Samalla tavallahan kävi Lewiksellekin, ei enää pariin vuoteen ole puhuttu "virheettömästä" Lewiksestä mikä oli kun ajeli aivan uskomattoman pätkän ylivoimaisella Mersulla.Eikös se ole nyt nähty, että.Max tarvitsee aika ylivoimaisen auton kärjessä suhaillakseen.
Rapia 40 vuotta sittenSaas nähdä jääkö Red Bull tiimipisteissä jopa kolmanneksi. Ei ole hetkeen tiimipisteiden kolmanneksi jääneellä autolla mestaruutta napattukaan.
Olikohan? Max on pitänyt mm-taiston kauniisti omissa käsissään säilyttäen ylivoimaisen pistejohdon koko kauden ajan.Eli Maxilla oli nyt vaan klassinen keskikauden taantuma tässä kevään jälkeen
Eikös se sitten juuri alleviivaa keskikauden taantumaa, jos autosta ei ollut kyse?Olikohan? Max on pitänyt mm-taiston kauniisti omissa käsissään säilyttäen ylivoimaisen pistejohdon koko kauden ajan.
Luulin, että Maxin näytös Interlagosissa olisi lyönyt sinulle jauhot suuhun hieman pidemmäksi aikaa.
Verstappen voi olla ylivertainen kuljettaja, mutta ei kaikkivoipa jeesus.Eikös se sitten juuri alleviivaa keskikauden taantumaa, jos autosta ei ollut kyse?