Red Bullilla 252 kierrosta! Ferrari 275. On kyllä mahtavia määriä. Astonkin yli 250. Siellä on tehty duunia.Aika hurjia kierrosmääriä siellä on taas tahkottu.
Eikös se olisi parempi olla tuolilla? Kun tuoli kaapattu. Vai ratinkaappaajat tuolilla?Bottaksen ja Perezin tuolien kaappaajat ratissa.
Totta kai Jukka puhuu juuri niin mitä Horner ja Helmut haluaisi kuulla. Luulisi jokaisen kuskin kertovan olevan sinut tuon auton kanssa jos vain olisi pienikin mahdollisuus päästä kisakuskiksi. Perezin on pakko torua ajettavuutta, koska omat tulokset on selitettävä.Yuki kertoo sopeutuneensa hyvin autoon ja ajotyylinsä sopivan tähän. Pystynyt heti hakemaan auton rajoja
https://www.racefans.net/2024/12/10/leclerc-quickest-in-f1s-post-season-antonelli-fifth-after-reduced-day/
Tämäpä näin. Voihan se olla että auto oikeastikin Tsunodalle natsasi, mutta tuollaisia kommenttejahan sen on tilanteessaan annettava oli todellisuus mitä tahansa.Totta kai Jukka puhuu juuri niin mitä Horner ja Helmut haluaisi kuulla. Luulisi jokaisen kuskin kertovan olevan sinut tuon auton kanssa jos vain olisi pienikin mahdollisuus päästä kisakuskiksi. Perezin on pakko torua ajettavuutta, koska omat tulokset on selitettävä.
Ne nyt näkee asian telemetriasta kuskia paremmin, niin sinänsä aivan sama tallille, että mitä kuski siitä sanoo.Totta kai Jukka puhuu juuri niin mitä Horner ja Helmut haluaisi kuulla. Luulisi jokaisen kuskin kertovan olevan sinut tuon auton kanssa jos vain olisi pienikin mahdollisuus päästä kisakuskiksi. Perezin on pakko torua ajettavuutta, koska omat tulokset on selitettävä.
Säädetäänhän autokin kuskin palautteen mukaan. Vaikka on telemetriaa ja simulaattoreita niin tallithan eivät välillä pysty edes selittämään mistä hyvä vauhti johtuu ja ovat itsekin yllättyneitä.Ne nyt näkee asian telemetriasta kuskia paremmin, niin sinänsä aivan sama tallille, että mitä kuski siitä sanoo.
Tarkasti ottaen:Säädetäänhän autokin kuskin palautteen mukaan. Vaikka on telemetriaa ja simulaattoreita niin tallithan eivät välillä pysty edes selittämään mistä hyvä vauhti johtuu ja ovat itsekin yllättyneitä.
Tarkalleen ottaen mitä esim Mersu hyötyy että kertovat etteivät oikein tiedä miksi ottivat tuplavoiton ja mistä hyvä vauhti johtuu kuin kertoisi että voitto oli pitkäjänteisen työn ja hyvien kuskien tulos?Tarkasti ottaen:
Kertovat julkisuuteen, että ovat "ymmällään".
Mikä on oikeasti totta, jaa'a.
Eipä juuri. Kuten nyt varmaan oot huomannut Hamin autosta, niin ei paljoa ole kuskilla siihen sanomista loppujen lopuksi. Jotain hienosäätöä perussäätöihin, kun talli tuo ne perussäädöt simulaatioidensa ja datansa perusteella. Mutta siinäkin talli käytännössä on se, joka nekin pitkälti määrää, vaikka on vaan jotain pienistä siipien kliksauksista kyse, koska talli näkee tuhannesosien tarkkuudella miten mutkat ym menevät. Kuskin homma on käytännössä vain ajaa mahdollisimman tasaisesti, kun niitä säätöjä haetaan. Toki varmasti kysyvät ja kuski varmasti myös oman mielipiteensä kertoo, eri asia tehdäänkö sillä tiedolla mitään.Säädetäänhän autokin kuskin palautteen mukaan. Vaikka on telemetriaa ja simulaattoreita niin tallithan eivät välillä pysty edes selittämään mistä hyvä vauhti johtuu ja ovat itsekin yllättyneitä.
Kuski kertoo palautteen ja inssi säätää. Yhteispeliä. Äläkä nyt rupea väittämään että kuski on matkustaja.Eipä juuri. Kuten nyt varmaan oot huomannut Hamin autosta, niin ei paljoa ole kuskilla siihen sanomista loppujen lopuksi. Jotain hienosäätöä perussäätöihin, kun talli tuo ne perussäädöt simulaatioidensa ja datansa perusteella. Mutta siinäkin talli käytännössä on se, joka nekin pitkälti määrää, vaikka on vaan jotain pienistä siipien kliksauksista kyse, koska talli näkee tuhannesosien tarkkuudella miten mutkat ym menevät. Kuskin homma on käytännössä vain ajaa mahdollisimman tasaisesti, kun niitä säätöjä haetaan. Toki varmasti kysyvät ja kuski varmasti myös oman mielipiteensä kertoo, eri asia tehdäänkö sillä tiedolla mitään.
Mitä niillä on siellä satoja inssejä tekemässä analyysejä tehtaalla/datakeskuksissa/varikolla ajon aikana, kun kuski kertoo kaiken. Ehkä joskus 80-luvulla.Kuski kertoo palautteen ja inssi säätää. Yhteispeliä. Äläkä nyt rupea väittämään että kuski on matkustaja.