BJohnson
Ukrainan aseistaja 🇺🇦
- Liittynyt
- 11.3.2020
- Viestit
- 6318
No varmaan eri auto joka vuosi ja eri renkaat.Hamilton tunnettiin aikaisemmin ylivertaisesta kyvystää säästää renkaita, mikä on nyt mennyt pieleen?
No varmaan eri auto joka vuosi ja eri renkaat.Hamilton tunnettiin aikaisemmin ylivertaisesta kyvystää säästää renkaita, mikä on nyt mennyt pieleen?
Renkaiden säästäminen on helppoa, kun nauttii vauhtiedusta. Hamiltonista on vain tullut hidas ja vanha. Selityksiä löytyy joka asiaan.Hamilton tunnettiin aikaisemmin ylivertaisesta kyvystää säästää renkaita, mikä on nyt mennyt pieleen?
Todella outoa tekemistä Ferkulta, kaduntallaajana ajattelee että pohjan imu pyrittäisiin maksimoinaan AINA koska jos imua on "liikaa" sitä voidaan pienentää korkeutta nostamalla. Autoa kuiten suunniteltu jo yli puolivuotta eikä säännöt ole juurikaan muuttuneet isossa kuvassa.Ferkun päivityspaketti, jonka piti jo tullakin, on siirretty vasta Imolaan ja sitä seuraavaan kisaan. Pohjan imuroimaan parannetaan, jotta autoa pystytään ajamaan korkeammalla säädöllä ym
Sitä varmaan tarkoittaneet, kun muurilta komennettu jarruttamaan aikaisemmin.Brundle on nähnyt Ferrarilta ja Mercedesiltä dataa Hamiltonin ajotyylistä ja tullut siihen tulokseen, että Hamiltonin ongelmat Ferrarilla johtuvat hänen tavastaan polkaista jarrua hieman liian kovaa nopeissa mutkissa. Mersun auto ei tästä ole välittänyt ilmeisesti niin paljoa, mutta Ferrarin se saa epävakaaksi. Leclercin jarrutustapa on maltillisempi.
https://www.planetf1.com/news/lewis-hamilton-alex-brundle-ferrari-data-trait-identified
Tämähän kuulostaa erään oja-matin toiminnalta, auton säädöt ei olleet koskaan kunnossa kun autoa säädettiin joka pätkälle erikseen. Ajotyyli on se mitä pitää muuttaa, kuten Tommikin aikanaan Loixia opasti, pitää ajaa auton vahvuuksien mukaisesti. Vähän offtopic kun meni rallin puolelle mutta...Ferrari ja Hamilton kokkailevat normaaleina viikonloppuina setuppien kanssa niin paljon että auto menee loppujen lopuksi huonommaksi. Sprinttiviikonloppuina eivät ole kerinneet ryssiä kaikkea.
Eikös tämän pitänyt olla vain Mersun juttuja, joita tehtailtiin Hamiltonin kiusaksi kaudelta 2022 asti? Eipä ole paljon Mersulta kuultu enää setupit sitä ja setupit tätä...![]()
Kyllä se näin on. Kumpi mukautuu helpommin.Tämähän kuulostaa erään oja-matin toiminnalta, auton säädöt ei olleet koskaan kunnossa kun autoa säädettiin joka pätkälle erikseen. Ajotyyli on se mitä pitää muuttaa, kuten Tommikin aikanaan Loixia opasti, pitää ajaa auton vahvuuksien mukaisesti. Vähän offtopic kun meni rallin puolelle mutta...
https://www.autosport.com/f1/news/leclerc-extreme-set-up-changes-make-ferrari-f1-car-trickier-but-faster/10718754/
Leclerc: “Extreme” set-up changes make Ferrari F1 car trickier but faster
“I'm not obviously going to go too much into details,” he said, “but it just makes the car a little bit trickier – very, very pointy, and that's quite tricky to drive, especially when you are on the limit in qualifying, but it's something that I like, that I've always liked in my career.
Ferrarilla on näköjään päädytty kanssa ajomukavuuden sijasta keskittyä vauhtiin. Se on sitten kuskista kiinni kuka siitä ottaa maksimit irti...Lecstappen vie ja kakkoskuskit vikisee. Tarkoittaako tämä nyt sitä että auto on tehty Leclercille kun patu ei pysy kyydissä mukana? Ei muuta kuin mukavammat setupit vaan kehiin niin voi ajella terveisiä.
Eipä sillä graafikon osaamisella paljon olisi käyttöä auton ongelmien korjaamisessa ja oletettavasti menevät markkinointibudjetista eli ei vaikuta edes budjettikattoon.Kuitenkin Ferrarilla oli aikaa ja resursseja tuoda typeriä liveryjä ja ajoasuja kuten monella muullakin tallilla.
Toissijaista paskaa.
Juu. Mersun dominoidessa keskityttiin ajomukavuuteen, ja se teki Hamiltonista mukavuushaluisen ja laiskan kuskin, joka ei enää hitaammilla ja vaikeammin hallittavilla autoilla pärjää nuoremmilleen.Ferrarilla on näköjään päädytty kanssa ajomukavuuden sijasta keskittyä vauhtiin. Se on sitten kuskista kiinni kuka siitä ottaa maksimit irti...