AnttiL
Reittinörtti
https://www.instagram.com/reel/DKRwAxZIM3f/?igsh=ejNkbWgxc3p1c3Vt
Allenin pyörähdys. Perä edellä puskaan ja puuhun.
Allenin pyörähdys. Perä edellä puskaan ja puuhun.
Vähän erimieltä kyllä. Voitto taistossa edelleen ja edellä käytännössä paikalliset kuskit. Jos on sitten odottanut Roopelta jotain ylivoimaa, niin mielestäni odotukset on silloin olleet ylimitoitettuja. Kyllä tuolla muutkin osaa ajaa. Varsinkin paikalliset...Olenko ainoa, joka on pettynyt Roopen vauhtiin ? Jotenkin ajattelin että se vie tämän kisan ihan pystyyn viimeaikojen suorituksia peilaten .
Voitti yllätykseksemme EM-rallin, mutta eihän se muuten oo ollut ylikylää se suorittaminen. Hyvin roikkuu vielä nytkin mukana.Olenko ainoa, joka on pettynyt Roopen vauhtiin ? Jotenkin ajattelin että se vie tämän kisan ihan pystyyn viimeaikojen suorituksia peilaten .
Mites se toinen suomalainen Toyota-kuski?.
Roope on Kallen jälkeen ainoa oikeasti kehityskelpoinen kuski Suomesta. Kuten myös Emil. Muille en juuri pistetiä jakaisi.
Aivan kuten tapaus Chris Ingram osoittiJos ajaa tuolla tasolla ja on kaiken aikaa niillä haminoilla, se jää kyllä tallipäällikköjen ja muiden päättäjien mieleen.
Just samaa olin tulossa postaamaan, tallipäällikkönä ei kiinnostaisi paljoa kuski joka on EM-sarjassa "melkein kärjessä". Kannattaa verrata miten Oliver veti täällä viime vuonna.Aivan kuten tapaus Chris Ingram osoittiEM-sarjassa pitää ajaa kahdeksikkoa muiden ympärillä, että olisi mitään realistista mahdollisuutta kiinnittää MM-sarjan huomiota.
No entäs sitten se kolmas suomalainen lupaava Toyota-kuski? Kyllä Kauppisen kehityskäyrä on toistaiseksi varmaan lupaavin näistä kotimaan nuorukaisistaSe toinen suomalainen Toyota-kuski on jo "siellä" eli ykkösissä. Vaikka usko Samin tekemisiin on edelleen hyvä niin vähän parempaa olisin odottamut Portugalista.
Yllämainittu pitää tietysti paikkansa. Näkökulmamme on kuitenkin eri. Sinä ajattelet MM-sarjaa ja ykkösnyrkkien kuuminta luokkaa. Minä ajattelen ylipäänsä mahdollisuutta ajaa kilpaa ammatikseen, tai ainakin sillä tavoin, että itse ajaminen mahdollistuu muualta(kin) kuin omasta plånbokista. Siinähän myös yllämainittu Ingramin akan poika onnistui ihan hyvin. Niin kuin jotkut muutkin ns. ammattireiskat tai "journey man"-tyypit, kuten sanonta kuuluu. Mun mielestä se on jo ihan mellevää, ja olisi ikävää arvottaa omia ja muiden tekemisiä sillai ollaanko tässä eliitin eliittiä omassa lajissamme tyyliin. Vai kuinka?Aivan kuten tapaus Chris Ingram osoittiEM-sarjassa pitää ajaa kahdeksikkoa muiden ympärillä, että olisi mitään realistista mahdollisuutta kiinnittää MM-sarjan huomiota.
Kai tämä mies saataisiin houkuteltua Sectoon viivalle vaikka kissanpennuilla tai mitä vain keinoja käyttäen..Allen kaatanut ja keskeyttänyt toistamiseen...
No eihän se Ingramilla ihan hyvin mennyt, koko ajan valittanut kun ei ole budjettia ja tehnyt jopa joukkorahoituskampanjan (jonka lupauksia ei ikinä lunastanut), ja nyt on ajamiset sitten tauolla.Yllämainittu pitää tietysti paikkansa. Näkökulmamme on kuitenkin eri. Sinä ajattelet MM-sarjaa ja ykkösnyrkkien kuuminta luokkaa. Minä ajattelen ylipäänsä mahdollisuutta ajaa kilpaa ammatikseen, tai ainakin sillä tavoin, että itse ajaminen mahdollistuu muualta(kin) kuin omasta plånbokista. Siinähän myös yllämainittu Ingramin akan poika onnistui ihan hyvin. Niin kuin jotkut muutkin ns. ammattireiskat tai "journey man"-tyypit, kuten sanonta kuuluu. Mun mielestä se on jo ihan mellevää, ja olisi ikävää arvottaa omia ja muiden tekemisiä sillai ollaanko tässä eliitin eliittiä omassa lajissamme tyyliin. Vai kuinka?