Ja siihen myös lopetettiin. Wharton ja Van Hoepen ART-kuskeista pisteille. Tuukan pitäisi saada alleen hyvä loppukausi, jotta ensi kaudella tulisi parempaa tulosta.Kisa keskeytyi punaiseen lippuun kaatosateen vuoksi.
Taposen suoritus on ollut tänäänkin valitettavan heikko. Sijoitus toki nousi kuusi pykälää lähtöruutuun 18 nähden, mutta tämä johtui siitä että lähes puolet porukasta oli valinnut väärät renkaat kilpailun lähtöön. Taposen tapaan sadekelin renkailla lähtenyt Wharton nousi seitsemänneksi, vaikka starttasi kaksi sijaa Taposen takaa.
Taponen ajaa vasta tulokaskautta luokassa ja heti jo tuomitaan hänet menetetyksi lupaukseksi. Annetaan klopin kasvaa rauhassa. Ensi vuonna pitää menestystä tulla.No ei lähde sitten millään. Eiköa nimenomaan Spasta ollut jo viimekaudelta kokemustakin - toki eri autot mutta silti…seuraavaa suomalaislupausta odotellessa. Viaplayn selostuskoppiin mahtunee vielä.
F3-luokka on usein kuitenkin vain välietappi huippulahjakkuuksille, jota ei jäädä opettelemaan kausitolkulla.Taponen ajaa vasta tulokaskautta luokassa ja heti jo tuomitaan hänet menetetyksi lupaukseksi. Annetaan klopin kasvaa rauhassa. Ensi vuonna pitää menestystä tulla.
Höpö höpö, jotain 1990 luvun tekstiä kirjoittelet.Taponen ajaa vasta tulokaskautta luokassa ja heti jo tuomitaan hänet menetetyksi lupaukseksi. Annetaan klopin kasvaa rauhassa. Ensi vuonna pitää menestystä tulla.
Pyrin vain olemaan realisti. Ferrari pyrkii olemaan hätäilemättä Tuukan uraplun suhteen. IMO kahdessa kauden sisällä pitää menestyä, muuten F1-haaveet voi unohtaa. VM:n haastattelussa pari vuotta sitten Taponen sanoi, että siirtyy urheiluautoluokkiin, jos F1:siin ei pääse. Vrt. prätkälegenda Valentino Rossi ajoi kaksi kautta ennen siirtoa ylempään luokkaan. RB-tyylinen nopeasti F1-autoon malli ei sovi Taposelle, moni RB-akatemian kuski on saanut fudut jo ennen F1-pestiään. Mika Mäki, joka ajoi silloisessa F3-eurosarjassa ura loppui kaahailuun moottoritiellä, kun taas Niko Kari ei ollut järkevä kuski, vaan kulutti renkaansa rakoille kilpailun alkuvaiheilla.Höpö höpö, jotain 1990 luvun tekstiä kirjoittelet.
Homma on todella julmaa tänäpäivänä.
Jollei kohta löydy syytä vauhdittomuuteen, homma on siinä.
Ajaminen maksaa nykyään järjettömästi.
Ja ykkösiin ei pääse, kun kahdella tavalla:
1. Olet killer kuski, siis koko ajan ykkönen = maksat vain muutamia miljoonia
2. Olet jotain muuta, sijat 2 - muut = maksat viisi - kymmenen kaudesta.
Edes AAW ei viittä kyllä Taposeen laita /kausi.